quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef Trollscience het volgende:
Hee Faux. als ze je niet wilt wil ik je wel in je mannenspleet neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef Trollscience het volgende:
Hee Faux. als ze je niet wilt wil ik je wel in je mannenspleet neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef Trollscience het volgende:
Hee Faux. als ze je niet wilt wil ik je wel in je mannenspleet neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2011 21:48:24 ]![]()
Rolt wat makkelijker van mijn toetsenbord afquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Denken dat coban een ''haar'' is.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ok is goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Rolt wat makkelijker van mijn toetsenbord af![]()
![]()
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Hey,quote:
Ik zou het fijn vinden als je me voortaan vrouwelijk noemt nu ik mij vrouwelijk voel.
Xoxo NTB BFF
Coban.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
kijk ik anticipeer gewoon op haar gevoelensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Hey,
Ik zou het fijn vinden als je me voortaan vrouwelijk noemt nu ik mij vrouwelijk voel.
Xoxo NTB BFF
Coban.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Grutjes.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Zaadlozing in je gezichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Hey,
Xoxo NTB BFF
Coban.![]()
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Het is lekker-de-puh wel zoquote:
In deze rap diss ik cabon want ze is nep
ze zit aan de krekk ze is gek en is geen turk want ze zeurd yoo![]()
Tik hem aan G we gaan ze disse tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Gulmez het volgende:
Is deze rap diss ik cabon want ze is nep
ze zit aan de krekk ze is gek en is geen turk want ze zeurd yooWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
jatogquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tik hem aan G we gaan ze disse toch![]()
Echt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga een gedicht schrijven voor coban
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Cabon? Who's that?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Gulmez het volgende:
ze zit aan de krekk ze is gek en is geen turk want ze zeurd yooOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
haten op cobanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Gulmez het volgende:
ze zit aan de krekk ze is gek en is geen turk want ze zeurd yoox 901
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Gulmez het volgende:
ze zit aan de krekk ze is gek en is geen turk want ze zeurd yoo![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |