Het wil natuurlijk niet zeggen dat alle scores hier voorbijkomen maar wel zonder gezeik hoop ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Goed idee! Hoef ik niet steeds naar livescore
Neuuh ik zei het ook gewoon ffquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar toen was dit topic er nog niet
EN de wedstrijd is nu nog niet eens gestredenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gelukkig kan het spoken in mother Russia. Nog een best goede uitgangspositie.
Niet op televisie, ( tenminste, niet op zender die hier in Nederland of België te zien is, tenzij je denk ik satelliet heb ) maar hier zijn tig streams te vinden, waarvan enkele toch best goeie:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Wordt Bayern nog ergens uitgezonden?
Idd + het feit dat Zweedse vrouwen altijd wel aangenaam zijn om naar te kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik hoop heel erg op Malmö, zou voor het eerst sinds 2000 (Helsingborgs IF) dat een Zweedse club de groepsfase haalt. Zou zo vreselijk goed zijn voor het Zweedse voetbal!
Als dat het criterium is hoop ik ook op Odensequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd + het feit dat Zweedse vrouwen altijd wel aangenaam zijn om naar te kijken.
Ik zou willen zeggen een leuk bijkomstigheidje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Als dat het criterium is hoop ik ook op Odense
Basis.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef tralalala het volgende:
Doet Robben mee of weer geblesseerd?
Past wel bij de sfeer in het stadion.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, helaas alleen een Roemeense stream kunnen vinden
Dit Genk haalt de top 4 in België niet eens. En je moet dan weten dat Standard dat ook niet doet. Nee, dit jaar mogen we op hopen op 1 ploeg die iets wat Europees presteert.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
CL halen zou volgens de Belgen een formaliteit zijn
Maccabi Haifa ookquote:
Aanvallend loopt het nog redelijk, wel met dank aan de verdediging van Haifa, overigens.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:18 schreef Decrease het volgende:
De Genkse verdediging is idd echt helemaal nergens. Middenveld en aanval ook niet trouwens.
Ik kijk gewoon op TV, sport 1.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jullie stream loopt voor
hier 34:10
Denk dat hij allang blij is dat hij nog op het veld staat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:21 schreef Grielen het volgende:
Robben krijgt geen 1 knappe bal op rechts
Ik ben ook een pauperquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb als pauper geen Sport 1
Ik heb het maar m'n pauper decoder doet gay.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb als pauper geen Sport 1
Wat een pauper.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb het maar m'n pauper decoder doet gay.
Hoor die presentatorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Maccabi Haifa is veel beter, toch heeft Genk ook z'n kansjes gehad...maar die grootspraak voor de wedstrijd was belachelijk...
Joos zei maandag dat het 0-3 ging worden...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoor die presentator. En wat zeiden ze dan voor de wedstrijd?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Joos zei maandag dat het 0-3 ging worden...
Schweinsteiger was beter geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:58 schreef Grielen het volgende:
Robben zal wel denken: Heb ik eindelijk de bal, ga ik hem echt niet aan Gomez geven, dan maar proberen langs 3 man te schieten
Ik heb Sport1 besteld maar ik krijg die activatiebrief niet binnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
Mooie goal van Robben.
En wat mooi TV kijken... HD
Dat is Zuurich.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb Sport1 besteld maar ik krijg die activatiebrief niet binnen
Welke provider heb je ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb Sport1 besteld maar ik krijg die activatiebrief niet binnen
Niks mis mee, we hebben het hier wel over de voormalig kroonprins van de Nederlandse trainingsgildequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:43 schreef debeterebob het volgende:
Maaskant in de cl, dat is lachwekkend
Ben je niet voor onze toekomstige landgenoten?quote:
Ik heb meer met Joden dan met Belgen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:50 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ben je niet voor onze toekomstige landgenoten?
Oh verrek, is morgen pas. Dacht dat het vorige week op de dag na Twente was, dus deze week 1 dag ervoor, maar blijkbaar verkeerd gedacht. Thanksquote:
Ben voor Ajax heb dus meer met Belgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb meer met Joden dan met Belgen...
Ik zit duidelijk de verkeerde te kijken, wat is de eerste pot geworden?quote:
2-1 voor Haifa, met de huidige stand zou het dus verlengen worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit duidelijk de verkeerde te kijken, wat is de eerste pot geworden?
Omdat ze in Azie worden uitgekotst en de FIFA geen zin in heeft als alle Israëlische teams steeds worden opgeblazen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
Blijf het vaag vinden dat er Israelische clubs mogen meedoen in de CL
Nou en, laat ze dan lekker in de stront zakken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ze in Azie worden uitgekotst en de FIFA geen zin in heeft als alle Israëlische teams steeds worden opgeblazen.
I see, pas 30 trouwensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Die bij Excelsior en Feyenoord heeft gespeeld? Inderdaad.
Had pech met Kuyt, Kalou en Gullit toen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef Chiappucci het volgende:
Jup, leek toch een mooie toekomst tegemoet te gaan na zijn topjaar 2002/2003 bij Feyenoord.
Kun je ook zeggen van Turkse clubs. 99% van dat land en de bevolking zit in Azië...die ene procent ten westen van de Bosporus behoort tot Europa en het gehele land wordt ten onrechte tot Europa gerekend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
Blijf het vaag vinden dat er Israelische clubs mogen meedoen in de CL
Maar dan nog hoort Turkije gevoelsmatig veel meer bij Europa dan fucking Israel. Waarom mogen Palestijnse clubs dan niet in Europese toernooien meedoen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kun je ook zeggen van Turkse clubs. 99% van dat land en de bevolking zit in Azië...die ene procent ten westen van de Bosporus behoort tot Europa en het gehele land wordt ten onrechte tot Europa gerekend.
Omdat die wel geaccepteerd zijn in Azië. Lastig hč.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan nog hoort Turkije gevoelsmatig veel meer bij Europa dan fucking Israel. Waarom mogen Palestijnse clubs dan niet in Europese toernooien meedoen?
De UEFA is toch geen opvanghuis voor schurkenlandjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat die wel geaccepteerd zijn in Azië. Lastig hč.
Waarom? Turkije heeft een hele andere cultuur en religie dan Europa. Hoe kun je zeggen dat dat land ''gevoelsmatiger'' meer bij Europa hoort?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan nog hoort Turkije gevoelsmatig veel meer bij Europa dan fucking Israel. Waarom mogen Palestijnse clubs dan niet in Europese toernooien meedoen?
Heeft Europa één cultuur en religie dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Turkije heeft een hele andere cultuur en religie dan Europa. Hoe kun je zeggen dat dat land ''gevoelsmatiger'' meer bij Europa hoort?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit duidelijk de verkeerde te kijken, wat is de eerste pot geworden?
Zul je zien dat ik overschakel en het in Belgie geen fuck aan is en bij Villarreal 4 keer wordt gescoord
Neequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:32 schreef TLC het volgende:
Is dat die Almeida die eerst voor Werder speelde ?
Dit is Ailton Almeida. Dus niet toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:32 schreef TLC het volgende:
Is dat die Almeida die eerst voor Werder speelde ?
Zijn wel de betere partij. Maar zal me niks verbazen als het pingels worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
Gaat Genk het redden in de verlenging volgens jullie?
Dat wordt leukquote:
Geen idee, ik kijk geen Bayern. Krijg altijd van die woedeaanvallen als ik Robben zie spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb ik niet legaal... was Sierd in topvorm?
Had ik ook niet op gerekendquote:
Hopelijk wordt Benfica geklopt, ik word gek van die irritante Portugese ploegen in CLquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, anders heb je altijd pot 3 nog.
[ afbeelding ]
Is maar tot eind dit jaar daarna spelen ze EL, Porto, Braga, Benfica.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Benfica geklopt, ik word gek van die irritante Portugese ploegen in CL
Wat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pot 4 is denk ik meer reeel.
Maakt toch niet uit, kansen zijn er toch niet om in de CL wat te winnen, dan maar gelijk een leuke poule loten met daarin Barcelonaquote:
Wellicht op een Belgisch kanaal dat we niet in Nederland hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef Nober het volgende:
Valt me trouwens wel tegen dat de Belg dit niet uitzend, terwijl ze vorig seizoen regelmatig Twente nog live lieten zien.
Het wordt uitgezonden op 2BE.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef Nober het volgende:
Valt me trouwens wel tegen dat de Belg dit niet uitzend, terwijl ze vorig seizoen regelmatig Twente nog live lieten zien.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef Nober het volgende:
Nicosiaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef Nober het volgende:
Champions League en dan hebben we het over clubs als Ajax, Genk, Apoel tel Aviv...
1971,1972,1973,1995 gr grquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef Nober het volgende:
Champions League en dan hebben we het over clubs als Ajax, Genk, Apoel tel Aviv...
En dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:50 schreef Caland het volgende:
Die Vandenborre was altijd wel een CM held
Jazeker, maar niet op amateurniveau, dit is een uitzondering.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk jij uberhaupt wel eens ooit voetbal?
Lul je er maar uit, varken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Jazeker, maar niet op amateurniveau, dit is een uitzondering.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lul je er maar uit, varken.
Je kan dit toch niet vergelijken met Arsenal-Liverpool, Barcelona-Real Madrid, Manchester United-Tottenham Hotspur.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lul je er maar uit, varken.
Nee klopt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kan dit toch niet vergelijken met Arsenal-Liverpool, Barcelona-Real Madrid, Manchester United-Tottenham Hotspur.
Jammerquote:
Champions League terugbrengen naar 16 clubs, dan is de Europa League ook meteen een stuk interessanter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee klopt.
We kunnen ook gewoon de wedstrijden tot Maart overslaan en beginnen met bovenstaande wedstrijden in de kwartfinale CL.
Kan he. Kan.
Of gewoon niet kijken.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee klopt.
We kunnen ook gewoon de wedstrijden tot Maart overslaan en beginnen met bovenstaande wedstrijden in de kwartfinale CL.
Kan he. Kan.
Of gewoon niet kijken.
De prijzen van 2011 zijn al verdeeldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Precies, geen CL succes, leuke ploegje voor de EL.
Strak plan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Champions League terugbrengen naar 16 clubs, dan is de Europa League ook meteen een stuk interessanter.
Europese Super Cup en WK Clubs nog niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
De prijzen van 2011 zijn al verdeeld
Andere richtlijnen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij Sunderland - Newcastle gaf Webb pas geel als iemand een been miste, en nu geeft ie geel voor zoiets. Tja.
Tegelijkertijd ook het gevolg van het compleet onnodige kaarten verzamelen van Haifa in de eerste helft.quote:
Marchanderen en je wordt de beste scheids van de wereld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij Sunderland - Newcastle gaf Webb pas geel als iemand een been miste, en nu geeft ie geel voor zoiets. Tja.
Jij bent er ook weer...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
De Belgen zullen hem wel een envelop met inhoud hebben gegeven...
UEFA is geen FA...?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik maar denken dat voetbal universele regels kende.
quote:
Ik ben al een tijdje voor een competitie met Nederlandse en Belgische clubs, zelfde geldt voor Oostenrijk en Zwitserland, Noorwegen en Zweden... Ik zal eens gaan lobbyen bij de UEFA, dit moet veranderen, dat is duidelijk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Strak plan.
We kunnen ook gewoon alle competities in Europa opheffen en 16 clubs overhouden.
Best een goed plan, al zeg ik het zelf
Ik kan de wedstrijd niet zien, ik weet toch niet of de verlenging al is afgelopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, gast...echt. Stel niet zulke tyfusdomme vragen hee.
Goed plan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje voor een competitie met Nederlandse en Belgische clubs, zelfde geldt voor Oostenrijk en Zwitserland, Noorwegen en Zweden... Ik zal eens gaan lobbyen bij de UEFA, dit moet veranderen, dat is duidelijk!
Nou, vooruit. Nog 3 mins. en dan evt. pingels.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik kan de wedstrijd niet zien, ik weet toch niet of de verlenging al is afgelopen
Als de Belgische clubs bij de Jupiler league worden gevoegd vind ik het best. Op 3-4 clubs na hebben de andere clubs toch niet het niveau van de Eredivisie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje voor een competitie met Nederlandse en Belgische clubs, zelfde geldt voor Oostenrijk en Zwitserland, Noorwegen en Zweden... Ik zal eens gaan lobbyen bij de UEFA, dit moet veranderen, dat is duidelijk!
Belgen en pingelsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef Sasman het volgende:
Sasman begint te vrezen voor een Anderlecht-Partizan? drama.
De eerste 9 aan het eind van het seizoen samen in een competitie en de onderste 9 idem dito, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als de Belgische clubs bij de Jupiler league worden gevoegd vind ik het best. Op 3-4 clubs na hebben de andere clubs toch niet het niveau van de Eredivisie.
Heel moeilijk, Anderlecht, RC Genk, Club Brugge etc. zijn niet niveau Ajax, Twente, PSV, AZ...maar meer niveau NAC, Roda JC, FC Groningen, Vitesse etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef Nober het volgende:
[..]
De eerste 9 aan het eind van het seizoen samen in een competitie en de onderste 9 idem dito, hoe moeilijk kan het zijn?
Oja, de definitieve verkrachting van een competitie is al in Belgie ja. Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef Nober het volgende:
[..]
De eerste 9 aan het eind van het seizoen samen in een competitie en de onderste 9 idem dito, hoe moeilijk kan het zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |