Geen idee, ik kijk geen Bayern. Krijg altijd van die woedeaanvallen als ik Robben zie spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb ik niet legaal... was Sierd in topvorm?
Had ik ook niet op gerekendquote:
Hopelijk wordt Benfica geklopt, ik word gek van die irritante Portugese ploegen in CLquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, anders heb je altijd pot 3 nog.
[ afbeelding ]
Is maar tot eind dit jaar daarna spelen ze EL, Porto, Braga, Benfica.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Benfica geklopt, ik word gek van die irritante Portugese ploegen in CL
Wat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pot 4 is denk ik meer reeel.
Maakt toch niet uit, kansen zijn er toch niet om in de CL wat te winnen, dan maar gelijk een leuke poule loten met daarin Barcelonaquote:
Wellicht op een Belgisch kanaal dat we niet in Nederland hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef Nober het volgende:
Valt me trouwens wel tegen dat de Belg dit niet uitzend, terwijl ze vorig seizoen regelmatig Twente nog live lieten zien.
Het wordt uitgezonden op 2BE.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef Nober het volgende:
Valt me trouwens wel tegen dat de Belg dit niet uitzend, terwijl ze vorig seizoen regelmatig Twente nog live lieten zien.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef Nober het volgende:
Nicosiaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef Nober het volgende:
Champions League en dan hebben we het over clubs als Ajax, Genk, Apoel tel Aviv...
1971,1972,1973,1995 gr grquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef Nober het volgende:
Champions League en dan hebben we het over clubs als Ajax, Genk, Apoel tel Aviv...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |