Het wil natuurlijk niet zeggen dat alle scores hier voorbijkomen maar wel zonder gezeik hoop ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Goed idee! Hoef ik niet steeds naar livescore
Neuuh ik zei het ook gewoon ffquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar toen was dit topic er nog niet
EN de wedstrijd is nu nog niet eens gestredenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gelukkig kan het spoken in mother Russia. Nog een best goede uitgangspositie.
Niet op televisie, ( tenminste, niet op zender die hier in Nederland of België te zien is, tenzij je denk ik satelliet heb ) maar hier zijn tig streams te vinden, waarvan enkele toch best goeie:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Wordt Bayern nog ergens uitgezonden?
Idd + het feit dat Zweedse vrouwen altijd wel aangenaam zijn om naar te kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik hoop heel erg op Malmö, zou voor het eerst sinds 2000 (Helsingborgs IF) dat een Zweedse club de groepsfase haalt. Zou zo vreselijk goed zijn voor het Zweedse voetbal!
Als dat het criterium is hoop ik ook op Odensequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd + het feit dat Zweedse vrouwen altijd wel aangenaam zijn om naar te kijken.
Ik zou willen zeggen een leuk bijkomstigheidje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Als dat het criterium is hoop ik ook op Odense
Basis.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef tralalala het volgende:
Doet Robben mee of weer geblesseerd?
Past wel bij de sfeer in het stadion.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, helaas alleen een Roemeense stream kunnen vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |