Past wel bij de sfeer in het stadion.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, helaas alleen een Roemeense stream kunnen vinden
Dit Genk haalt de top 4 in België niet eens. En je moet dan weten dat Standard dat ook niet doet. Nee, dit jaar mogen we op hopen op 1 ploeg die iets wat Europees presteert.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
CL halen zou volgens de Belgen een formaliteit zijn
Maccabi Haifa ookquote:
Aanvallend loopt het nog redelijk, wel met dank aan de verdediging van Haifa, overigens.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:18 schreef Decrease het volgende:
De Genkse verdediging is idd echt helemaal nergens. Middenveld en aanval ook niet trouwens.
Ik kijk gewoon op TV, sport 1.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jullie stream loopt voor
hier 34:10
Denk dat hij allang blij is dat hij nog op het veld staat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:21 schreef Grielen het volgende:
Robben krijgt geen 1 knappe bal op rechts
Ik ben ook een pauperquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb als pauper geen Sport 1
Ik heb het maar m'n pauper decoder doet gay.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb als pauper geen Sport 1
Wat een pauper.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb het maar m'n pauper decoder doet gay.
Hoor die presentatorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Maccabi Haifa is veel beter, toch heeft Genk ook z'n kansjes gehad...maar die grootspraak voor de wedstrijd was belachelijk...
Joos zei maandag dat het 0-3 ging worden...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoor die presentator. En wat zeiden ze dan voor de wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |