quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Joos zei maandag dat het 0-3 ging worden...
Schweinsteiger was beter geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:58 schreef Grielen het volgende:
Robben zal wel denken: Heb ik eindelijk de bal, ga ik hem echt niet aan Gomez geven, dan maar proberen langs 3 man te schieten
Ik heb Sport1 besteld maar ik krijg die activatiebrief niet binnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
Mooie goal van Robben.
En wat mooi TV kijken... HD
Dat is Zuurich.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb Sport1 besteld maar ik krijg die activatiebrief niet binnen
Welke provider heb je ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb Sport1 besteld maar ik krijg die activatiebrief niet binnen
Niks mis mee, we hebben het hier wel over de voormalig kroonprins van de Nederlandse trainingsgildequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:43 schreef debeterebob het volgende:
Maaskant in de cl, dat is lachwekkend
Ben je niet voor onze toekomstige landgenoten?quote:
Ik heb meer met Joden dan met Belgen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:50 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ben je niet voor onze toekomstige landgenoten?
Oh verrek, is morgen pas. Dacht dat het vorige week op de dag na Twente was, dus deze week 1 dag ervoor, maar blijkbaar verkeerd gedacht. Thanksquote:
Ben voor Ajax heb dus meer met Belgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb meer met Joden dan met Belgen...
Ik zit duidelijk de verkeerde te kijken, wat is de eerste pot geworden?quote:
2-1 voor Haifa, met de huidige stand zou het dus verlengen worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit duidelijk de verkeerde te kijken, wat is de eerste pot geworden?
Omdat ze in Azie worden uitgekotst en de FIFA geen zin in heeft als alle Israëlische teams steeds worden opgeblazen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
Blijf het vaag vinden dat er Israelische clubs mogen meedoen in de CL
Nou en, laat ze dan lekker in de stront zakken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ze in Azie worden uitgekotst en de FIFA geen zin in heeft als alle Israëlische teams steeds worden opgeblazen.
I see, pas 30 trouwensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Die bij Excelsior en Feyenoord heeft gespeeld? Inderdaad.
Had pech met Kuyt, Kalou en Gullit toen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef Chiappucci het volgende:
Jup, leek toch een mooie toekomst tegemoet te gaan na zijn topjaar 2002/2003 bij Feyenoord.
Kun je ook zeggen van Turkse clubs. 99% van dat land en de bevolking zit in Azië...die ene procent ten westen van de Bosporus behoort tot Europa en het gehele land wordt ten onrechte tot Europa gerekend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
Blijf het vaag vinden dat er Israelische clubs mogen meedoen in de CL
Maar dan nog hoort Turkije gevoelsmatig veel meer bij Europa dan fucking Israel. Waarom mogen Palestijnse clubs dan niet in Europese toernooien meedoen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kun je ook zeggen van Turkse clubs. 99% van dat land en de bevolking zit in Azië...die ene procent ten westen van de Bosporus behoort tot Europa en het gehele land wordt ten onrechte tot Europa gerekend.
Omdat die wel geaccepteerd zijn in Azië. Lastig hè.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan nog hoort Turkije gevoelsmatig veel meer bij Europa dan fucking Israel. Waarom mogen Palestijnse clubs dan niet in Europese toernooien meedoen?
De UEFA is toch geen opvanghuis voor schurkenlandjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat die wel geaccepteerd zijn in Azië. Lastig hè.
Waarom? Turkije heeft een hele andere cultuur en religie dan Europa. Hoe kun je zeggen dat dat land ''gevoelsmatiger'' meer bij Europa hoort?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan nog hoort Turkije gevoelsmatig veel meer bij Europa dan fucking Israel. Waarom mogen Palestijnse clubs dan niet in Europese toernooien meedoen?
Heeft Europa één cultuur en religie dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Turkije heeft een hele andere cultuur en religie dan Europa. Hoe kun je zeggen dat dat land ''gevoelsmatiger'' meer bij Europa hoort?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit duidelijk de verkeerde te kijken, wat is de eerste pot geworden?
Zul je zien dat ik overschakel en het in Belgie geen fuck aan is en bij Villarreal 4 keer wordt gescoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |