Tegelijkertijd ook het gevolg van het compleet onnodige kaarten verzamelen van Haifa in de eerste helft.quote:
Marchanderen en je wordt de beste scheids van de wereld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij Sunderland - Newcastle gaf Webb pas geel als iemand een been miste, en nu geeft ie geel voor zoiets. Tja.
Jij bent er ook weer...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
De Belgen zullen hem wel een envelop met inhoud hebben gegeven...
UEFA is geen FA...?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik maar denken dat voetbal universele regels kende.
quote:
Ik ben al een tijdje voor een competitie met Nederlandse en Belgische clubs, zelfde geldt voor Oostenrijk en Zwitserland, Noorwegen en Zweden... Ik zal eens gaan lobbyen bij de UEFA, dit moet veranderen, dat is duidelijk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Strak plan.
We kunnen ook gewoon alle competities in Europa opheffen en 16 clubs overhouden.
Best een goed plan, al zeg ik het zelf
Ik kan de wedstrijd niet zien, ik weet toch niet of de verlenging al is afgelopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, gast...echt. Stel niet zulke tyfusdomme vragen hee.
Goed plan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje voor een competitie met Nederlandse en Belgische clubs, zelfde geldt voor Oostenrijk en Zwitserland, Noorwegen en Zweden... Ik zal eens gaan lobbyen bij de UEFA, dit moet veranderen, dat is duidelijk!
Nou, vooruit. Nog 3 mins. en dan evt. pingels.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik kan de wedstrijd niet zien, ik weet toch niet of de verlenging al is afgelopen
Als de Belgische clubs bij de Jupiler league worden gevoegd vind ik het best. Op 3-4 clubs na hebben de andere clubs toch niet het niveau van de Eredivisie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje voor een competitie met Nederlandse en Belgische clubs, zelfde geldt voor Oostenrijk en Zwitserland, Noorwegen en Zweden... Ik zal eens gaan lobbyen bij de UEFA, dit moet veranderen, dat is duidelijk!
Belgen en pingelsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef Sasman het volgende:
Sasman begint te vrezen voor een Anderlecht-Partizan? drama.
De eerste 9 aan het eind van het seizoen samen in een competitie en de onderste 9 idem dito, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als de Belgische clubs bij de Jupiler league worden gevoegd vind ik het best. Op 3-4 clubs na hebben de andere clubs toch niet het niveau van de Eredivisie.
Heel moeilijk, Anderlecht, RC Genk, Club Brugge etc. zijn niet niveau Ajax, Twente, PSV, AZ...maar meer niveau NAC, Roda JC, FC Groningen, Vitesse etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef Nober het volgende:
[..]
De eerste 9 aan het eind van het seizoen samen in een competitie en de onderste 9 idem dito, hoe moeilijk kan het zijn?
Oja, de definitieve verkrachting van een competitie is al in Belgie ja. Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef Nober het volgende:
[..]
De eerste 9 aan het eind van het seizoen samen in een competitie en de onderste 9 idem dito, hoe moeilijk kan het zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |