Ze deed tours met toeristen in Volendam, langs huizen van beroemdheden, in klederdracht. Vooral Jantje Smit vond dat wel irritant, geloof ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die woonde serieus nog in Volendam?![]()
Werd er uberhaupt nog wel tegen haar gepraat daar?
Hoe denk je dat ze aan die nekhernia is gekomen? Het waait daar aardigquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die woonde serieus nog in Volendam?![]()
Werd er uberhaupt nog wel tegen haar gepraat daar?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze aan die nekhernia is gekomen? Het waait daar aardig
[ afbeelding ]
Eigenlijk kocht Jan een huis voor zijn schoonmoeder en Wesley nu ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
Presenteren bij de Publieke omroep lijkt me geen vetpot nee.
Haring in d'r gordijnroedes verstoppen enzo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:32 schreef sherezade het volgende:
ze zullen Yo's moeder wel hebben weg gepest daar in Volendam
Zou wel sneu zijn want volgens mij deed ze dat werk al 25 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:32 schreef sherezade het volgende:
ze zullen Yo's moeder wel hebben weg gepest daar in Volendam
Serieus? Deed ze echt die tours?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zou wel sneu zijn want volgens mij deed ze dat werk al 25 jaar ofzo.
Yep, maar volgens mij geen 25 jaar, ze had t vroeger gedaan en toen Yo in Volendam ging wonen is ze t weer gaan doen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Serieus? Deed ze echt die tours?
Oh nou ja, stond me iets van bijquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, maar volgens mij geen 25 jaar, ze had t vroeger gedaan en toen Yo in Volendam ging wonen is ze t weer gaan doen.
Zou zomaar kunnen want de Gooi en Eemlander (Gooise krant) plaatste deze foto bij het artikel:quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze aan die nekhernia is gekomen? Het waait daar aardig
[ afbeelding ]
quote:HILVERSUM - Presentatrice Yolanthe Sneijder-Cabau beëindigt per 1 oktober haar exclusieve samenwerking met de TROS.
Foto: ANP
Ze wil zich meer gaan richten op andere werkzaamheden, liet haar management woensdag weten.
Sneijder-Cabau gaat nieuwe mogelijkheden onderzoeken in samenwerking met management CAA uit de Verenigde Staten, waar ze vorige week tekende. Ze blijft wel werkzaam in Nederland.
TROS-directeur Peter Kuipers laat weten dat Sneijder-Cabau altijd welkom is om programma's voor de omroep te presenteren.
Nee Wesley heeft een huis gekocht voor haar Moeder in Hilversum.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
Maar goed, dan blijft de vraag dus waar Yo & Wes dan wél gaan wonen.
I know, maar haar eigen huis staat toch te koop?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Wesley heeft een huis gekocht voor haar Moeder in Hilversum.
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:35 schreef Roguee het volgende:
Heel flauw misschien maar ik kan geenonderdrukken. Ze is gewoon een tenenkrommende presentatrice. Wat zeg ik, ze is geen eens presentatrice.
* Cynix ® gniffelt mee.quote:De programma's die Yolanthe presenteerde waren vaak geen kijkcijferkanonnen. Twinzz, Te Leuk om Waar te Zijn en Het Perfecte Plaatje flopten en ook Miss Yolanthe kon maar weinig kijkers boeien. Yolanthe op 3 deed het iets beter, maar kwam nooit in de buurt van de TROS TV Show.
Twitteren die lui nu alleen maar over elkaar of lijkt het door dit topic zo?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:15 schreef Elske6 het volgende:
Gelukkig, er is tenminste nog IEMAND trots op Yo....![]()
sneijder101010 Wesley Sneijder
So proud of my wife @YolantheCabau she signed a contract with CAA in America. I will make her proud aswell
audiofragement:quote:'WE DON'T KNOW ANY YOLANTHE'
Vandaag werd bekend dat Yolanthe haar samenwerking met de TROS zal beëindigen en dat ze heeft getekend bij een Amerikaans agentschap. Maar 'Yolanthe' doet daar niet meteen een bel rinkelen...
Yolanthe ruikt haar kansen en wil haar vleugels uitslaan. In dat kader zou ze vorige week bij een van Hollywoods grootste agency's CAA, met vele bekende sterren in de portefeuille, een contract hebben getekend. Dat liet haar Nederlandse manager Arlette Lerby weten aan RTL Boulevard.
Maar bij CAA komt Yolanthe vooralsnog niet voor in de 'search results'. Dat zou volgens Arlette Lerby kunnen liggen aan het feit dat het contract pas een week oud is. Maar volgens CAA is die kans klein
ai, pijnlijkquote:Op donderdag 15 september 2011 00:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
audiofragement:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/nieuws/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2011/09_september/entertainment/yolanthe_CAA_audio.xml
quote:Op donderdag 15 september 2011 08:50 schreef Leandra het volgende:
alsof je werk zoekt en je bij Randstad ingeschreven hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 08:50 schreef Leandra het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom het tekenen bij een management bureau in de VS zo'n big thing zou moeten zijn, alsof je werk zoekt en je bij Randstad ingeschreven hebt.
Ik ben overigens vooral benieuwd hoe makkelijk ze een werkvergunning gaat krijgen.
Ach, als ze een beetje zou kunnen acteren dan kon ze met zo'n accent nog wel de evil foreign bitch spelen.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Dat bureau bedenkt zich ook wel twee keer, met iemand die zo bagger de Engelse taal beheerst.
Ja in Amsterdam staat hun huis te koop. Wesley heeft drie huizen te koop staanquote:Op woensdag 14 september 2011 14:05 schreef Cynix ® het volgende:
I know, maar haar eigen huis staat toch te koop?
Typecasting.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, als ze een beetje zou kunnen acteren dan kon ze met zo'n accent nog wel de evil foreign bitch spelen.
Ach.. je hebt van die films waarin je niets hoeft te zeggen en alleen maar je lippen hoeft te tuitenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, als ze een beetje zou kunnen acteren dan kon ze met zo'n accent nog wel de evil foreign bitch spelen.
ik zit al klaarquote:Op donderdag 15 september 2011 18:26 schreef Eef999 het volgende:
Zo ff Boulevard kijken, Wes is woest
Nee, hij kwam thuis en alles was weg.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:40 schreef Adelante het volgende:
Waarom issie woest? Heeft Albert iets over z'n lengte gezegd?
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, hij kwam thuis en alles was weg.
LOL.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
gokje.......... bij thuiskomst lag Yo te huilen op de bank...quote:Op donderdag 15 september 2011 18:26 schreef Eef999 het volgende:
Zo ff Boulevard kijken, Wes is woest
iemand samenvatting?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:40 schreef Adelante het volgende:
Waarom issie woest? Heeft Albert iets over z'n lengte gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |