Ze deed tours met toeristen in Volendam, langs huizen van beroemdheden, in klederdracht. Vooral Jantje Smit vond dat wel irritant, geloof ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die woonde serieus nog in Volendam?![]()
Werd er uberhaupt nog wel tegen haar gepraat daar?
Hoe denk je dat ze aan die nekhernia is gekomen? Het waait daar aardigquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die woonde serieus nog in Volendam?![]()
Werd er uberhaupt nog wel tegen haar gepraat daar?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze aan die nekhernia is gekomen? Het waait daar aardig
[ afbeelding ]
Eigenlijk kocht Jan een huis voor zijn schoonmoeder en Wesley nu ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
Presenteren bij de Publieke omroep lijkt me geen vetpot nee.
Haring in d'r gordijnroedes verstoppen enzo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:32 schreef sherezade het volgende:
ze zullen Yo's moeder wel hebben weg gepest daar in Volendam
Zou wel sneu zijn want volgens mij deed ze dat werk al 25 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:32 schreef sherezade het volgende:
ze zullen Yo's moeder wel hebben weg gepest daar in Volendam
Serieus? Deed ze echt die tours?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zou wel sneu zijn want volgens mij deed ze dat werk al 25 jaar ofzo.
Yep, maar volgens mij geen 25 jaar, ze had t vroeger gedaan en toen Yo in Volendam ging wonen is ze t weer gaan doen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Serieus? Deed ze echt die tours?
Oh nou ja, stond me iets van bijquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, maar volgens mij geen 25 jaar, ze had t vroeger gedaan en toen Yo in Volendam ging wonen is ze t weer gaan doen.
Zou zomaar kunnen want de Gooi en Eemlander (Gooise krant) plaatste deze foto bij het artikel:quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze aan die nekhernia is gekomen? Het waait daar aardig
[ afbeelding ]
quote:HILVERSUM - Presentatrice Yolanthe Sneijder-Cabau beëindigt per 1 oktober haar exclusieve samenwerking met de TROS.
Foto: ANP
Ze wil zich meer gaan richten op andere werkzaamheden, liet haar management woensdag weten.
Sneijder-Cabau gaat nieuwe mogelijkheden onderzoeken in samenwerking met management CAA uit de Verenigde Staten, waar ze vorige week tekende. Ze blijft wel werkzaam in Nederland.
TROS-directeur Peter Kuipers laat weten dat Sneijder-Cabau altijd welkom is om programma's voor de omroep te presenteren.
Nee Wesley heeft een huis gekocht voor haar Moeder in Hilversum.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
Maar goed, dan blijft de vraag dus waar Yo & Wes dan wél gaan wonen.
I know, maar haar eigen huis staat toch te koop?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Wesley heeft een huis gekocht voor haar Moeder in Hilversum.
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:35 schreef Roguee het volgende:
Heel flauw misschien maar ik kan geenonderdrukken. Ze is gewoon een tenenkrommende presentatrice. Wat zeg ik, ze is geen eens presentatrice.
* Cynix ® gniffelt mee.quote:De programma's die Yolanthe presenteerde waren vaak geen kijkcijferkanonnen. Twinzz, Te Leuk om Waar te Zijn en Het Perfecte Plaatje flopten en ook Miss Yolanthe kon maar weinig kijkers boeien. Yolanthe op 3 deed het iets beter, maar kwam nooit in de buurt van de TROS TV Show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |