jah... maar op onze leeftijd moet je af en toe pauze nemen enzo ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:01 schreef Karina het volgende:
Ja nu voel ik me ook een stuk jonger dan mijn leeftijd, in plaats van schoon te maken zit ik weer te FOK!kenKan FOK! niet even een uurtje offline of zo, dan MOET ik wel iets gaan doen.
Meno pauze ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... maar op onze leeftijd moet je af en toe pauze nemen enzo ...
nee rust en plaspauze.. had jij toch ook last van? Of alleen als je bier drinkt ?quote:
neh... het is eigenlijk gewoon Engels.quote:
ja jezus... dat moeilijke gedoe, er zijn ook zoveel topics, en van het 1 komt het ander,quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:51 schreef stringfan het volgende:
[..]
doe je nu zelf mee aan een slowchat ?
ik denk dat hij iets bedoeld in de trant van de ontvangen van de "Artelijke dank vor die bloomen out Olland"quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... het is eigenlijk gewoon Engels.
Pause may refer to a rest, hesitation, or temporary stop.
Ik denk dat het komt omdat er op heel veel dingen Pause staat bij de pauzeknop zeg maar
ofzoiets..
Ja, ja dat snapte ik ook nog wel de Paus enzo...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:55 schreef stringfan het volgende:
[..]
ik denk dat hij iets bedoeld in de trant van de ontvangen van de "Artelijke dank vor die bloomen out Olland"
nee hoor, IK heb er geen moeite mee; golfer en soury welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja jezus... dat moeilijke gedoe, er zijn ook zoveel topics, en van het 1 komt het ander,
is dat nou zo'n ramp... kelere........
Ja maar er komt ook niemand naar de SCquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:56 schreef stringfan het volgende:
[..]
nee hoor, IK heb er geen moeite mee; golfer en soury wel
Ik heb gisteravond zitten zoeken naar SC; kon het nergens vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:56 schreef Karina het volgende:
Een beetje off topic sc tussendoor is geen ramp, maar houdt het binnen de perken, anders verzandt ELK topic in een SC, dat is niet de bedoeling.
[40+ SC #3] Listen to the music!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef stringfan het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond zitten zoeken naar SC; kon het nergens vinden.
Daarom komt er niemand waarschijnlijk
Staat gewoon in de indexquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef stringfan het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond zitten zoeken naar SC; kon het nergens vinden.
Daarom komt er niemand waarschijnlijk
ben ff wezen kijken in die SlowChat; dat gaat me toch te veel over koetjes en kalfjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat gewoon in de index[40+ SC #3] Listen to the music!
Daarvoor is het ook een sc.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef stringfan het volgende:
ben ff wezen kijken in die SlowChat; dat gaat me toch te veel over koetjes en kalfjes.
Ligt ook aan jezelf he? En wat golfer zegt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef stringfan het volgende:
[..]
ben ff wezen kijken in die SlowChat; dat gaat me toch te veel over koetjes en kalfjes.
dan wijk ik liever iets van het topic af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt ook aan jezelf he? En wat golfer zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |