Ik heb gisteravond zitten zoeken naar SC; kon het nergens vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:56 schreef Karina het volgende:
Een beetje off topic sc tussendoor is geen ramp, maar houdt het binnen de perken, anders verzandt ELK topic in een SC, dat is niet de bedoeling.
[40+ SC #3] Listen to the music!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef stringfan het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond zitten zoeken naar SC; kon het nergens vinden.
Daarom komt er niemand waarschijnlijk
Staat gewoon in de indexquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef stringfan het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond zitten zoeken naar SC; kon het nergens vinden.
Daarom komt er niemand waarschijnlijk
ben ff wezen kijken in die SlowChat; dat gaat me toch te veel over koetjes en kalfjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat gewoon in de index[40+ SC #3] Listen to the music!
Daarvoor is het ook een sc.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef stringfan het volgende:
ben ff wezen kijken in die SlowChat; dat gaat me toch te veel over koetjes en kalfjes.
Ligt ook aan jezelf he? En wat golfer zegt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef stringfan het volgende:
[..]
ben ff wezen kijken in die SlowChat; dat gaat me toch te veel over koetjes en kalfjes.
dan wijk ik liever iets van het topic af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt ook aan jezelf he? En wat golfer zegt.
Koop een nintendo en ga mario spelen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:30 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit gegamed.![]()
Daarvoor voel ik mij weer te oud.
Ik voel me er niet te oud voor maar heb het ook nooit gedaan op Patience na.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:30 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit gegamed.![]()
Daarvoor voel ik mij weer te oud.
Probeer mijnenveger anders eens: houd je ook je geest in topvorm. Je moet er wel bij nadenken. Al speel ik vaak zonder nadenken. Maar dan lukt het dus niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik voel me er niet te oud voor maar heb het ook nooit gedaan op Patience na.
Ik kijk nu HgTquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
Schaakwedstrijdje doen karina? Als vrienden
Ik ook niet, dus we kunnen ook wel eerst wat vriendschappelijke potjes doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk nu HgTen ik moet eerst weer even oefenen, tijdje niet gedaan.
Nee, dank je. Nooit gedaan of willen doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
Koop een nintendo en ga mario spelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |