hoe jong voel jij je dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
BEETJE on topic mag wel hoor. Anders voel ik me niet jong, maar meer een schooljufje.
Je sting zit te strak, en er is een scquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef stringfan het volgende:
ja ook als je 40+ bent kun je lol hebben
sting? sc?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je sting zit te strak, en er is een sc
SC=SlowChat, ga daar maar verder baggeren.quote:
Ja en ik moet nog wat strijken ga in het weekend naar Amsterdam toequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:01 schreef Karina het volgende:
Ja nu voel ik me ook een stuk jonger dan mijn leeftijd, in plaats van schoon te maken zit ik weer te FOK!kenKan FOK! niet even een uurtje offline of zo, dan MOET ik wel iets gaan doen.
Je geilde al op de 16 jarige Mellowdy 8 jaar geledenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:01 schreef glasbak het volgende:
Ik ben 41 maar voel me 25(komt ook omdat ik een vriendin van 25 heb
)
Heb geen idee meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Tong waar is dat topic waar die lp stond met" alle 13 goed" Dat vond ik wel lache. Plus dat ik destijds redelijk vaak mijn neus heb gestoten aan dat soort LP's. Stond er in kleine lettertjes. (By orchestra) En had je je hits in een James Last jasje
Artis ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja en ik moet nog wat strijken ga in het weekend naar Amsterdam toe
jah... maar op onze leeftijd moet je af en toe pauze nemen enzo ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:01 schreef Karina het volgende:
Ja nu voel ik me ook een stuk jonger dan mijn leeftijd, in plaats van schoon te maken zit ik weer te FOK!kenKan FOK! niet even een uurtje offline of zo, dan MOET ik wel iets gaan doen.
Meno pauze ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... maar op onze leeftijd moet je af en toe pauze nemen enzo ...
nee rust en plaspauze.. had jij toch ook last van? Of alleen als je bier drinkt ?quote:
neh... het is eigenlijk gewoon Engels.quote:
ja jezus... dat moeilijke gedoe, er zijn ook zoveel topics, en van het 1 komt het ander,quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:51 schreef stringfan het volgende:
[..]
doe je nu zelf mee aan een slowchat ?
ik denk dat hij iets bedoeld in de trant van de ontvangen van de "Artelijke dank vor die bloomen out Olland"quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... het is eigenlijk gewoon Engels.
Pause may refer to a rest, hesitation, or temporary stop.
Ik denk dat het komt omdat er op heel veel dingen Pause staat bij de pauzeknop zeg maar
ofzoiets..
Ja, ja dat snapte ik ook nog wel de Paus enzo...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:55 schreef stringfan het volgende:
[..]
ik denk dat hij iets bedoeld in de trant van de ontvangen van de "Artelijke dank vor die bloomen out Olland"
nee hoor, IK heb er geen moeite mee; golfer en soury welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja jezus... dat moeilijke gedoe, er zijn ook zoveel topics, en van het 1 komt het ander,
is dat nou zo'n ramp... kelere........
Ja maar er komt ook niemand naar de SCquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:56 schreef stringfan het volgende:
[..]
nee hoor, IK heb er geen moeite mee; golfer en soury wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |