Klopt helemaal. Ik zie mensen van 30 die zich gedragen als oude mannetjes/vrouwtjes en mensen van 50 die zich nog jong en vitaal voelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:20 schreef jpg97 het volgende:
Leeftijd is ook maar iets wat mensen hebben verzonnen he...
Ik ben helaas toch iets te dik geworden voor een bikini. Maar een mooi badpak kan ook flatteus staan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
Volgens moet dit wel kunnen van meneer google (of mevrouw, wat is het)! Ik voel me in ieder geval ook jong genoeg voor een bikini (en daar komen geen theezakjes onderuit).
Picsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben helaas toch iets te dik geworden voor een bikini. Maar een mooi badpak kan ook flatteus staan.
Dat wil je echt niet weten of zien.quote:
Wel je benen scheren dan he?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben helaas toch iets te dik geworden voor een bikini. Maar een mooi badpak kan ook flatteus staan.
Echt niet? Lijkt me wel grappige infoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet weten of zien.
Ben geen homo of wielrennerquote:
Nee staat me gewoon goed. Dat de borstharen er net bovenuit komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee? Maar wel in een badpak lopen? Je bent dus een travestiet
Sexyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee staat me gewoon goed. Dat de borstharen er net bovenuit komen.
Ben een man in black. Zou me schamen als ik in een roze badpak zou lopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Sexywel een zwarte toch hoop ik? Roze badpak is voor mietjes.
Badmuts erbij? Anders wordt je haar nat. En hopelijk niet hoog opgesnedenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben een man in black. Zou me schamen als ik in een roze badpak zou lopen.
Ben ook geen homo, en fiets niet vaak (genoeg) - maar trim wel mijn benen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef tong80 het volgende:
[.... wel je benen scheren he....]
Ben geen homo of wielrenner
Lekkere billenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:46 schreef stringfan het volgende:
[..]
Ben ook geen homo, en fiets niet vaak (genoeg) - maar trim wel mijn benen.
ps. Borsthaar en schaamhaar scheer ik weg. Klein plukje blijft staan (wel kortgetrimd uiteraard)
om op de topic terug te komen: ik voel me dus beduidend jonger dan mijn "papieren" leeftijd.![]()
en ja, ik hoor thuis bij de 40+-ers.
(omdat de bovenkant kaler wordt, mag dat van onderen ook....)
dank je Karina voor het compliment.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekkere billenEn ik laat me verder niet uit over al dan niet kaal
zijn dat jouw billen in je ava dan !quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:59 schreef stringfan het volgende:
[..]
dank je Karina voor het compliment.![]()
klein streepje mag ook nog hoor....
Dat doe je goedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:01 schreef glasbak het volgende:
Ik ben 41 maar voel me 25(komt ook omdat ik een vriendin van 25 heb
)
Alsof ik DAT wel vertelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:59 schreef stringfan het volgende:
[..]
dank je Karina voor het compliment.![]()
klein streepje mag ook nog hoor....
lucky bastardquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:01 schreef glasbak het volgende:
Ik ben 41 maar voel me 25(komt ook omdat ik een vriendin van 25 heb
)
yep, en laat die homo's maar lekker kijken.....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zijn dat jouw billen in je ava dan !![]()
er lopen hier homo's rond hoor, kijk je uit...
Dammit, ik zeg niets meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:10 schreef stringfan het volgende:
[..]
bij zo'n antwoord zit er zeker wel een kern van waarheid in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |