Broekiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef stringfan het volgende:
"dooie" ??? Ik zit me daar net te verkondigen dat ik me jonger voel dan 40!
dan heb ik gemistquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
BroekieOh ja, had je ook, een hele kleine
Klein broekie, viespeuk! Kijk daar heb je het al, die veertigers, net een stel pubers.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan heb ik gemistheb ie een hele kleine
klein slipjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan heb ik gemistheb ie een hele kleine
ow...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Klein broekie, viespeuk! Kijk daar heb je het al, die veertigers, net een stel pubers.
Tong waar is dat topic waar die lp stond met" alle 13 goed" Dat vond ik wel lache. Plus dat ik destijds redelijk vaak mijn neus heb gestoten aan dat soort LP's. Stond er in kleine lettertjes. (By orchestra) En had je je hits in een James Last jasjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben een man in black. Zou me schamen als ik in een roze badpak zou lopen.
Ik heb geen brilquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:20 schreef stringfan het volgende:
[..]
klein slipje; zet je bril eens op
Mjah ze voelen zich jong blijkbaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:26 schreef Soury het volgende:
Nah ja de slowchat overwoekerd weer de lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |