quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Alleen naar concerten durf ik trouwens niet...Wel stoer dat jij dat wel doet, Bluezz
Sommige mensen gaan nu eenmaal niet graag alleen ergens naar toe.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik stap overal alleen op af hoor, al heb ik een relatie
Ik vind het juist een verademing om af en toe alleen weg te gaan. Helemaal met niemand rekening hoeven te houden. Heerlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
Sommige mensen gaan nu eenmaal niet graag alleen ergens naar toe.
Ik zal zelf ook nooit alleen op stap gaan of naar een concert.
Oh dat vind ik het probleem niet hoor, alleen dingen doen. Maar naar een concert.. dan vind ik het toch hetzelfde als Karina. Ben je helemaal hyperdepieper door de muziek, is er niemand met wie je het kunt delen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het juist een verademing om af en toe alleen weg te gaan. Helemaal met niemand rekening hoeven te houden. Heerlijk.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:13 schreef Koen66 het volgende:
Heyyy een nieuw topic
Ik dacht dat het later deze week beter weer zou gaan worden. Maar opeens niet meer dus
Is het ook maar ik ben niet iemand van het tegen iedereen aanlullen dus dan is alleen op stap gaan nogal saai.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het juist een verademing om af en toe alleen weg te gaan. Helemaal met niemand rekening hoeven te houden. Heerlijk.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:26 schreef Cat22 het volgende:
Maar Paarsbeestje: vanaf september heb jij ook verplichtingen thuis. Kun je niet meer naar concerten hoor!
quote:
Mag jij ook doen hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Doen! Ik zou ze overal spammen als ik jou was...
Mooi is dat he?quote:
Nee, maar nog wel naar een leuke vriendinquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi is dat he?![]()
Ben je toevallig nog op zoek naar een kitten?
Provinciaaltje... die zwartwitte met de brede streep is heel leuk!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi is dat he?![]()
Ben je toevallig nog op zoek naar een kitten?
Die heb ik helaas niet in de opvang.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee, maar nog wel naar een leuke vriendin
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet in de opvang.
Damnquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet in de opvang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |