beter gear zoeken , questen. en als je back slash doet ook daadwerkelijk achter de enemy gaan staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga echt best vaak doodLevel 6 (ik) vs Level 4 (vijand) is soms nog niet genoeg
En dan zie ik rondom de eerste stad al vijanden van level 8
Dit gaat me veel uren kosten
je begint pas met betere gear vinden als je zo'n grot in moet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik begin nu met een backslash om het gevecht te beginnen en dan lukken de 6 vs 4 gevechten wel. Waar kun je het beste gear vinden? En kan ik niet beter gewoon een stuk story gaan doen eigenlijk? (ook al vermaak ik me best met dat rondlopen en zwemmen op zoek naar blauwe bolletjes)
is ook zoquote:
Culturele verschillen. Je ziet dit bij vrijwel alle box art. De Europese lijkt meestal wel erg op de Japanse.quote:
indd beter als op de wii iig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:17 schreef Aether het volgende:
Xenoblade ziet er wel zeer goed uit via Dolphin!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Officiële release was afgelopen vrijdag, dus het spel ligt al wel in de winkels.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:49 schreef deedeetee het volgende:
Online overal lange levertijden, is het spel wel al gewoon in de winkel te krijgen ?
bijna alle quests completen zichzelf automatisch nadat je de requirements hebt behaald.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zit ik al die sidequests te doen van Colony 9, zie ik Monster Quest 1-4 -Part 1-3. Nu heb ik dus van alles alle 3 de parts gedaan, behalve van Monster Quest 1. Alleen weet ik dus niet meer waar ik die opdrachten vandaan had en kun je zoeken tot je een ons weegt, want je krijgt van zoveel personages in het spel een opdracht dat je het niet meer weet na een tijd. Ook wel een hel om hier een Walkthrough voor dit spel te maken denk ik..
Echt waar? Nog niet gezienquote:
Heb 'm ook bij Game Mania gehaald. Heb het idee dat er niet zo veel geleverd zijn (in Nederland).quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:18 schreef deedeetee het volgende:
Ja hoor, echt waar. Ik keek er van op, had het verder nog nergens gezien of iets over gelezen.
Ik heb het bij Game Mania moeten halen. De andere winkels hadden er nog niet van gehoord. Alleen Free Recordshop had het op de lijst staan, maar die had het nog niet in de winkel liggen.
Awesome!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb 'm ook bij Game Mania gehaald. Heb het idee dat er niet zo veel geleverd zijn (in Nederland).
Reclames zijn te vinden op Nintendo's Xenoblade-kanaal: http://www.youtube.com/XenobladeWii#p/p
De limited edition heeft als enige extra de classic controller, verpakking is ook erg goedkoop. Niet waard als je al het spel hebt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lijkt erop dat Nedgame.nl nog wel de Xenoblade Limited Edition op voorraad heeft. Misschien die maar bestellen en de normale versie die ik nu heb cadeau doen aan iemand anders..
En de handleiding dan? Die zag er wel dik uit, kan vast niet in een DVD hoesje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:38 schreef kipknots het volgende:
[..]
De limited edition heeft als enige extra de classic controller, verpakking is ook erg goedkoop. Niet waard als je al het spel hebt.
Handleiding is zo dik omdat er meerdere talen in staan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:41 schreef Cid het volgende:
En de handleiding dan? Die zag er wel dik uit, kan vast niet in een DVD hoesje?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Handleiding is zo dik omdat er meerdere talen in staan.
Voor de rest precies hetzelfde als de handleiding van de standaard versie.
Gisteren ook nog een aantal van die grote schildpadden verslagen die rondlopen in Bionis Leg en daar goede equipment van gekregen.
Zeker een aanrader voor een lvl 32+ party om een tijdje op die beesten te gaan farmen.
Inmiddels staat de klok op 30 uur en ben al uren bezig met sidequests in Frontier Village.
Ik moet echt eens verder gaan met het verhaal, want ik ben met lvl 42 zwaar overlvled voor dit gebied.
Dit wordt echt zo'n spel waar je minimaal 80 uur zoet mee bent.
Ik noem het nog steeds levelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:57 schreef speknek het volgende:
Noemen we grinden tegenwoordig farmen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Noodle op 26-08-2011 11:54:20 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Telkens hetzelfde stukje grinden is farmen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:57 schreef speknek het volgende:
Noemen we grinden tegenwoordig farmen?.
Zeker weten? Want eigenlijk zeggen die quest-titels niet zo heel veel wat je daadwerkelijk voor de quests moet doen. Behalve dat je je misschien nog wat te wachten staat als je je denkt als je alles al gehad hebt voor een bepaald gebied.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:41 schreef speknek het volgende:
Ik weet dat de echte RPG liefhebber gamet met GameFaqs naast zich, maar misschien achter een spoiler?
Een deel van de soundtrack is te downloaden:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:55 schreef Cid het volgende:
[..]
Hoop van het weekend weer wat tijd te hebben. Wat een heerlijke soundtrack heeft het spel trouwens. Kijken of die ergens origineel te krijgen is.
quote:Leden van Club Nintendo krijgen verder een leuke verrasing: wie zijn exemplaar van het spel voor 30 september registreert, zal de officiële soundtrack van het spel voor bepaalde tijd kunnen downloaden uit het Schatten-gedeelte van hun Club Nintendo-account. Een van de Iwata vraagt-interviews over Xenoblade Chronicles bied een diepgaande blik achter de schermen van de totstandkoming van deze soundtrack, met genoeg audio-clips om een goed idee te krijgen.
http://www.nintendo.nl/NO(...)anbieding_44345.html
net maar even gedaan met mijn oude gamecube account, maar mijn 8000 sterren zijn vervallenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:51 schreef Aether het volgende:
[..]
Een deel van de soundtrack is te downloaden:
[..]
Je vergeet de posters..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:38 schreef kipknots het volgende:
[..]
De limited edition heeft als enige extra de classic controller, verpakking is ook erg goedkoop. Niet waard als je al het spel hebt.
quote:I was looking forward to playing the game on the wii, but as I read the instructions I was a bit surprised to find out no instructions on how to swing the wii and use buttons to attack. It turns out, that to attack and fight monsters you instead choose a sword symbol. What? I put the game on and low and behold, I was dumbfounded. What a waste of money and an incredibly stupid idea. I want to swing the wii like a sword. Picking sword symbols to say chop left, or chop right is ridiculous. It's not exactly realistic when you're fighting people and loses the momentum of the moment. I urge you DON'T BUY THIS GAME IF YOU ACTUALLY WANT TO SWING THE WII LIKE A SWORD. Which is what you might expect to do for a game like this. I'm just going to wait until Zelda skyward sword and not waste my money on any more awful games.
wat een ongelofelijke faalhaas is datquote:
Nee, heb het ook later gedaan en bij mij waren de poorten ook nog een tijdje dicht. Weet niet precies waardoor de poorten open gaan, maar ik zou er nu niet bang voor zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, kak. Ik zit nu bij Satorl Marsh en ik heb volgens mij heel de Side-quest van Colony 6 gemist. Alle poorten van die stad blijven dicht...
Tijdsgebonden quests klopt, maar ik ben een stuk verder en heb nog maar een punt gehad waarop een stel quests verloopt en daar wordt je voor gewaarschuwd. Je hoeft niet bang te zijn dat je per ongeluk een stel quests mist.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oké, nou ja. Ik moet sowieso nog wat Side-quests van Bionis Leg en nog een paar van Colony 9 doen aangezien die niet op level 30 te doen zijn. Maar het zou een beetje zonde zijn om helemaal Colony 6 te missen. Dacht dat ik al te ver was. Sommige quests zijn tijdgebonden en verdwijnen als je in een nieuwe wereld beland.
die ene japanse stem is mijn schuldquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:29 schreef Aether het volgende:
Had Japans lager verwacht..!
Wat heeft iedereen gekozen?
Poll: Xenoblade Chronicles stemmen
• Engels
• Japans
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll: Xenoblade Chronicles controller
• Classic Controller
• Classic Controller Pro
• Wii Remote + Nunchuk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb ik eigenlijk niet zo'n last van.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo'n Classic Controller Pro ligt natuurlijk wel fijn in de hand, al lijkt het wat veel op een Xbox-controller. En natuurlijk is dat lusje naar de Wii-mote wel utterly crap. Het liefst wil je dat ding natuurlijk helemaal draadloos.
Ik heb helemaal geen problemen met Japanse audio, maar als de Engelse voice over niet al te storend is dan zie ik geen reden om te switchen.quote:
Dat ziet er ook lelijk uit. Maar goed, de Wii was toch zo goed omdat ze draadloze motion-controllers hadden? Die Classic Controller Pro had gewoon precies hetzelfde kunnen werken als een Xbox-controller, zonder dat navelstrengetje naar je Wii-mote. Ik bedoel je moet toch een extra accessoire kopen, dan koppel dat kabeltje ook maar los. Net zoals een Nintendo zelf een draadloze Nunchuk had moeten uitbrengen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:39 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk niet zo'n last van.
Nintendo heeft nog wel een prototype gehad waar de Wiimote in kon, maar was waarschijnlijk te zwaar.
[ afbeelding ]
Maar dan moesten er weer batterijen in en had je 'm moeten synchroniseren met de Wii.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat ziet er ook lelijk uit. Maar goed, de Wii was toch zo goed omdat ze draadloze motion-controllers hadden? Die Classic Controller Pro had gewoon precies hetzelfde kunnen werken als een Xbox-controller, zonder dat navelstrengetje naar je Wii-mote. Ik bedoel je moet toch een extra accessoire kopen, dan koppel dat kabeltje ook maar los. Net zoals een Nintendo zelf een draadloze Nunchuk had moeten uitbrengen.
Typisch Amerikaanse verpakking.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:34 schreef nomar83 het volgende:
De Amerikaanse boxart voor Skyward Sword:
[ afbeelding ]
Nice! Als die in Europa voor 70 over de toonbank ga koop ik 'm ookquote:
Da's niet duur. Een Wiimote kost toch ook 35+ euro?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:37 schreef nomar83 het volgende:
[..]
$69.99
Complete persbericht: http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=160076
Zeker met M+quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Da's niet duur. Een Wiimote kost toch ook 35+ euro?
do wantquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:34 schreef nomar83 het volgende:
De Amerikaanse boxart voor Skyward Sword:
[ afbeelding ]
quote:
en terecht, het is zelda!quote:
quote:Usually dispatched within 2 to 3 weeks.
Bron: N1ntendo.nlquote:In de verpakking vind je een exclusieve gouden Wii Remote en daarnaast een CD van het The Legend of Zelda 25th Anniversary Symphony Concert. Nintendo stelt de Zelda-bundel alleen beschikbaar voor pre-orders. De prijs is nog niet bekend gemaakt, maar naar verwachting zullen de bekende winkelketens binnenkort meer informatie verschaffen over de pre-order actie.
Benieuwd of we dezelfde box art krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:52 schreef nomar83 het volgende:
Dit wordt onze bundel, maar er zit wel een kleine maar aan:
[ afbeelding ]
[..]
Bron: N1ntendo.nl
Enkel voor de pre-orders dus. Dat gaan we dan maar doen zodra alles bekend is gemaakt.
Ik kan het nog nergens vinden, maar ik neem aan dat die vandaag in een persbericht wel bekend wordt gemaakt. Gisteren Amerika, vandaag Europa lijkt me.quote:
Xenoblade was ¤59,95, maar ¤69,95 lijkt logisch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lijkt me voor dezelfde prijs als Xenoblade Chronicles de deur uit gaan ¤69,95.
Je had liever een echte goudenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet er nog even over nadenken over die LE Zelda Box. Een extra M+ mote kan ik nog wel gebruiken. Echter ik heb een hekel aan nepgoud uitziende artikelen...
De CD soundstrack is dan wel weer een leuke toevoeging ipv een laffe downloadlink.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Benieuwd of we dezelfde box art krijgen.
Het is een selectiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens de Xenoblade OST gedownload via Club Nintendo, zijn het maar twaalf tracksDan is de vier-disc OST uit Japan toch net ff toffer en completer.
Ik wil juist graag de gouden (zeldaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet er nog even over nadenken over die LE Zelda Box. Een extra M+ mote kan ik nog wel gebruiken. Echter ik heb een hekel aan nepgoud uitziende artikelen...
De CD soundstrack is dan wel weer een leuke toevoeging ipv een laffe downloadlink.
goedkope pro controller.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:55 schreef Kriegel het volgende:
Waarmee speelt het trouwens beter, Wiimote of classic?
Nope, daarom wordt de game er ook mee gebundeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:31 schreef Kriegel het volgende:
Dat ding is net een Gamecube controller. Werken die ook? Want die gebruik ik waar mogelijk altijd in plaats van een Classic, die ik nooit heb gehad.
Zou weer geld schelen.
Nee, bij dit spel niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:31 schreef Kriegel het volgende:
Dat ding is net een Gamecube controller. Werken die ook? Want die gebruik ik waar mogelijk altijd in plaats van een Classic, die ik nooit heb gehad.
Zou weer geld schelen.
Ik kan je verzekeren dat het inpluggen van een Gamecube controller bij dit spel niet werkt. Bij mij ging de Wii zelfs een keer compleet uit toen ik dat een paar keer probeerde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:31 schreef Kriegel het volgende:
Dat ding is net een Gamecube controller. Werken die ook?
Gamecube heeft te weinig knoppen voor dit spel (?)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:06 schreef Kriegel het volgende:
Ah, okay. Beetje achterlijk wel om dat ding eruit te locken want ik kon ze tot nu toe altijd gebruiken, maar dan zal ik er eindelijk aan moeten geloven en toch een Classic moeten kopen. En zoals ik het nu begrijp heb je daar dus inmiddels ook een 'draadloze' (moet aan je Wiimote geplugged ofzo?) van met twee moderne handvaten.
en as je er naar toe navigeerd, waar moet je dan heen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.nintendo.nl/NO(...)obladeChronicles.zip
Geen idee of die direct werkt of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |