Denk dat ze dit inderdaad bedoelt:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:11 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat je van te voren kan aangeven bij bepaalde spellen dat je het spel gaat kopen, dat je dan 50 sterren extra krijgt als je het spel binnen 2 (?) weken na uitbrengen registreert, of ziets.
quote:Just checked my Club Nintendo DE account and there was a button "Sterne Bonus" (english: Star Bonus) in the navigation bar on the left-hand side. You can "show interest of" Xenoblade there and if you register the game until 2 weeks after release you will get a bonus of 50 Nintendo Stars.
"Xenoblade Chronicles wurde erfolgreich in Ihre Sterne-Bonus-Liste aufgenommen."
http://neogaf.net/forum/showpost.php?p=29649915&postcount=1003
Ja, haal een componentkabel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:46 schreef DJ_ het volgende:
heeft het nut een component kabel te kopen voor de wii,
of kan de standaard scart kabel alleen maar 360p uit voeren en geen 480p ?
wil namelijk zo een wii halen om xenoblade te spelen, maar wil wel zo goed mogelijk beeld op mn HD-tv.
Scart kabel geeft 480i weer. Component is stukken beter. Kijk ook even verder dan de officiele Nintendo kabel, andere kabels zijn niets minder maar wel stukken goedkoper.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:46 schreef DJ_ het volgende:
wil namelijk zo een wii halen om xenoblade te spelen, maar wil wel zo goed mogelijk beeld op mn HD-tv.
Component is de enige manier (op de Wii) om 480p te krijgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:46 schreef DJ_ het volgende:
dan moet ik die hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Component is de enige manier (op de Wii) om 480p te krijgen.
kan het je vanavond vertellenquote:
Ik ben ook geen super speler; maar dood zal je gaan.quote:
Je moet niet direct aan lvl. 35 monsters beginnenquote:
Het ergste is dat er in het start gebied ook nog lvl 70+ monsters zitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:52 schreef Aether het volgende:
Je moet niet direct aan lvl. 35 monsters beginnen
60 uur schijnt geen uitzondering te zijn en ook 100+ uur is mogelijk als je rustig speelt en alle side quests wilt doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:20 schreef torn_Machina het volgende:
Gisteren een aantal uur gespeeld en alleen nog maar het gebied rondom de eerste stad verkend en een aantal quests gedaan.
Voor handhelds is er wel wat. Consoles valt me tegen.quote:Xenoblade is de opleving die het JRPG genre deze generatie nodig heeft.
gister geen tijd gehad , ga em zo aansluiten en beginnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:53 schreef Cid het volgende:
Wat een heerlijke JRPG is Xenoblade tot nu toe! Lekker verhaal, goed tempo
Speciaal een Wii hiervoor gekocht?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gister geen tijd gehad , ga em zo aansluiten en beginnen
Hoever ben je?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:53 schreef Cid het volgende:
Wat een heerlijke JRPG is Xenoblade tot nu toe! Lekker verhaal, goed tempo
Nog een beetje aan het questen in Colony 9quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:09 schreef kipknots het volgende:
[..]
Hoever ben je?
Zit zelf op de Gaur plains, gebied is echt huge. Colony 9 komt daar niet eens bij in de buurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
jepquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Speciaal een Wii hiervoor gekocht?
Jep, die inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Denk dat ze dit inderdaad bedoelt:
[..]
Ik heb nog steeds wel een melding staan. Als je namelijk op de site kijkt bij 'Sterrenbonus' (staat links onder het kopje accountgegevens), dan zie ik Xenoblade staan bij mijn spellen waarvoor ik een Sterrenbonus wil krijgen. Maar op dit moment heb ik de bonus nog niet, ook al heb ik hem al geregistreerd. Misschien dat dat pas op/na 2 september gebeurd. Dat is namelijk de laatste dag dat je het spel kan registreren om de Sterrenbonus te krijgen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jep, die inderdaad
Xenoblade netjes toegevoegd en pas vrijdag geregistreerd, maar de 50 bonus sterren zijn verdwenen net als alle referenties er naar
Damn, dan mag ik wel snel een "oude" Wii kopen als ik er nog 1 wil, we hebben hier namelijk ook een stuk of 30-40 GC games liggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:03 schreef Aether het volgende:
Nieuw Wii-model vóór Kerst
• Geen Gamecube-ondersteuning
• En dus geen memory card-slot
• Geen standaard — alleen horizontaal te plaatsen
[ afbeelding ]
Huidige:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, alleen laat in de avond. Dan maar een beetje minder slaap, verdient deze game welquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik baal er zo van dat ik deze week eigenlijk helemaal geen tijd heb voor Xenoblade
Spel heeft me al m'n hele weekend gekost. Lang geleden dat ik dat had.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:19 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen laat in de avond. Dan maar een beetje minder slaap, verdient deze game wel
japans, en ben de enige zo te zienquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:05 schreef Aether het volgende:
Wat heeft iedereen gekozen?
Poll: Xenoblade Chronicles stemmen
• Engels
• Japans
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik zei dat ik geen Wii had. Dat is iets anders.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yi Long mag niet stemmen, die heeft de game niet.
Dolphin, hčquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zei dat ik geen Wii had. Dat is iets anders.
De Engelse voice over is eigenlijk best aardig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewisseld in mijn party.
Hijs is stukken beter in het houden van agro door zijn hogere damage output en met behulp van wat extra agility ontwijkt hij genoeg aanvallen om als tank te worden gebruikt.
Yep. Moet het alleen nog een keer fatsoenlijk configureren, zowel qua save-card alswel qua 360- controllerquote:
Helaas niet. Monolith is een 2nd party en het ziet er niet naar uit dat er na Last Story en Pandora's Tower nog iets uitkomt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:05 schreef Cid het volgende:
als ze deze games nou blijven maken kom ik weer helemaal terug bij Nintendo. Gameplay en artwork zijn wat mij betreft gewoon het beste van deze generatie RPG's
. Dat het niet in HD is stoort mij totaal niet.
Monolith is first party, paar jaar terug gekocht door Nintendo. Ben er blij om, dit is m'n eerste RPG van ze en vind het geweldig. Grafisch, gameplay, muziek, alles is top.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:44 schreef Aether het volgende:
[..]
Helaas niet. Monolith is een 2nd party en het ziet er niet naar uit dat er na Last Story en Pandora's Tower nog iets uitkomt.
Hoop dat we weer dezelfde box art krijgen als Japan
En Pandora's Tower heeft een leeftijdkeuring van 15. Benieuwd of dat in Europa ook zo blijft.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De Engelse voice over is eigenlijk best aardig.
Dus ik heb nog geen reden om Japans te proberen.![]()
Inmiddels Reyn metWil nog een keer de eerste skilltree vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewisseld in mijn party.
Hijs is stukken beter in het houden van agro door zijn hogere damage output en met behulp van wat extra agility ontwijkt hij genoeg aanvallen om als tank te worden gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaan maxen, om te zien hoe hij naakt tankt.
Xenoblade kreeg van Famitsu een 36/40, Last Story een 38/40.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:58 schreef kipknots het volgende:
The last story is trouwens lang niet zo goed ontvangen in Japan als Xenoblade, al schijnt het nog steeds een goed spel te zijn.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:59 schreef kipknots het volgende:
[..]
Wil nog een keer de eerste skilltree vanDie kerel is ook een goede tank. Ben nu zelf bezig met een setup waar geen healer nodig is. (alleen kan ik wel healen als het moet). Pure dps groep, met genoeg avoid en agi voor zo min mogelijk klapjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaan maxen, om te zien hoe hij naakt tankt.A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:59 schreef kipknots het volgende:
Wil nog een keer de eerste skilltree vanIk heb nu bijna de middelste skilltree volledig gemaxed van hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaan maxen, om te zien hoe hij naakt tankt.
Daarna ga ik de linker skilltree wel verder lvlen.
Op dit moment heeft hij 125 agility en ontwijkt zeker 75% van alle aanvallen.
Reyn komt dus mijn party niet meer in.
Ik moet toch eens een keer wat andere characters proberen.
Ik ben alleen bang dat de AI van Shulk niet goed met de Monado kan omgaan.![]()
Shulk zijn Back Slash is ook eigenlijk te sterk.
Bij de meeste normale monsters haalt dit al snel 50% Hp eraf.
Gecombineerd met Shadow Eye blijft Shulk constant via de zij- en achterkant aanvallen zonder agro te krijgen.
Vooral erg handig om extra Party Meter op te bouwen voor een chain attack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |