Was/is nog geen reeks, en linken lukte vreemd genoeg niet?quote:
Plus Last Story.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
15 euro extra voor een controller die ik verder nooit meer ga gebruiken is mij toch iets te veel
Hoop dat mijn Wii het ook nog even uithoudt, anders jat ik de Wii van mijn zusje wel een tijdjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:58 schreef torn_Machina het volgende:
Hoop alleen dat mijn Wii niet meer artifacts gaat krijgen, want ik begon me er aardig aan te storen tijdens het spelen van Monster Hunter en Super Mario Galaxy.
Als het echt erg wordt ga ik gewoon een nieuwe kopen. Ze kosten tegenwoordig toch niets meer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:06 schreef gamefreek het volgende:
Hoop dat mijn Wii het ook nog even uithoudt, anders jat ik de Wii van mijn zusje wel een tijdje
Hier ook 2 launch Wii's, alleen jammer dat de kwaliteit niet mee is zoals vroeger. (heb nog een werkende NES, SNES, N64 en Gamecube liggen die nog nooit problemen hebben vertoond)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:09 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als het echt erg wordt ga ik gewoon een nieuwe kopen. Ze kosten tegenwoordig toch niets meer.
Ik heb mijn Wii als sinds de launch, dus zo'n schande is het eigenlijk niet.
Schijnt ook een vaker voorkomend probleem te zijn bij Wii's die tijdens de launch zijn uitgegeven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:13 schreef gamefreek het volgende:
Hier ook 2 launch Wii's, alleen jammer dat de kwaliteit niet mee is zoals vroeger. (heb nog een werkende NES, SNES, N64 en Gamecube liggen die nog nooit problemen hebben vertoond)
Ik heb mijn order ook bij Nedgame staan. Ik ga er gewoon vanuit dat ik hem vrijdag op de mat heb liggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pre-orders in de UK worden al uitgeleverd. Ik heb zelf van Nedgame nog niets gehoord helaas.
Hopelijk morgen een smsje waarin staat dat ik hem op mag komen halenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pre-orders in de UK worden al uitgeleverd. Ik heb zelf van Nedgame nog niets gehoord helaas.
In Engeland krijg je de posters alleen mee als je Xenoblade in de winkel komt ophalen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer hij komt maakt me niet zo heel veel uit, als ik die posters maar krijg
quote:Wii Zelda: Skyward Sword release date
Nintendo's long-awaited Legend of Zelda: Skyward Sword finally arrives in Europe on 18th November.
Skyward Sword sees the usual Hyrulian adventuring uprooted to a world in the clouds.
It is also set earlier than any other Zelda game to date, and will chronicle the story of Link constructing the series' legendary Master Sword.
The game has been in development for the entirety of the Wii's life.
The previous Zelda for home consoles, Twilight Princess, was developed for GameCube but had a Wii port ready at the system's launch.
Zou Nintendo dan het pad opgaan van PlayStation, door de Wii te laten bestaan naast de Wii U als een betaalbare console voor de familie? Ik vind het wel een goed idee, maar absoluut geen stap die ik van Nintendo had verwacht om een getweekde Wii uit te brengen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:03 schreef Aether het volgende:
Nieuw Wii-model vóór Kerst
• Geen Gamecube-ondersteuning
• En dus geen memory card-slot
• Geen standaard — alleen horizontaal te plaatsen
[ afbeelding ]
Huidige:
[ afbeelding ]
Dit is nooit Nintendo's strategie geweest. Na het uitbrengen van een nieuwe console werd de oude altijd snel afgeschreven doordat er vrijwel niets meer uitkwam (de NES misschien de enige uitzondering). Maar misschien is dit een nieuwe stap?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:37 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Zou Nintendo dan het pad opgaan van PlayStation, door de Wii te laten bestaan naast de Wii U als een betaalbare console voor de familie? Ik vind het wel een goed idee, maar absoluut geen stap die ik van Nintendo had verwacht om een getweekde Wii uit te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |