Classic Controller Pro lijkt behoorlijk veel op een DualShock. Heel licht, handgrepen liggen erg goed, knoppen zijn beter bereikbaar dan de gewone Classic Controller, die meer aanvoelt als een SNES-controller.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:10 schreef Aether het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Classic Controller en de Pro versie?
Speelt het beter en zijn de knoppen e.d. hetzelfde?
Dat is max. 50 uur voor puur main story. Er wordt nogal eens overdrevenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:28 schreef kipknots het volgende:
Ik wel, waarschijnlijk de versie Classic Controller. Schijnt een van de beste, zo niet de beste JRPG van deze generatie te zijn, reden genoeg. Alleen vind ik de 70+ uur die wordt genoemd voor het uitspelen wel erg lang.
Ik lees bijna overal 70/80 voor main story en 100+ als je sidequests erbij doet. Zal het wel zien, stop er wel mee als het te lang duurt / saai wordt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is max. 50 uur voor puur main story. Er wordt nogal eens overdreven
Voor die 10 euro extra ga ik voor de SEquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie hier gaat Xenoblade eigenlijk halen, en welke versie?
Balen dat hij niet in fatsoenlijke resolutie op de 360 en/of PS3 is...quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:08 schreef speknek het volgende:
Kut, volgens IGN is Xenoblade de beste jprg van deze generatie. Balen dat ie niet coop is.
De SE kun je toch alleen als preorder krijgen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef Cid het volgende:
[..]
Voor die 10 euro extra ga ik voor de SE
Wat maakt de resolutie nou uit. Zolang het er maar goed uit ziet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Balen dat hij niet in fatsoenlijke resolutie op de 360 en/of PS3 is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Geen idee, pre-order staat in ieder geval al een tijdje klaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:14 schreef Aether het volgende:
[..]
De SE kun je toch alleen als preorder krijgen?
15 euro extra voor een controller die ik verder nooit meer ga gebruiken is mij toch iets te veelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:14 schreef Cid het volgende:
[..]
Geen idee, pre-order staat in ieder geval al een tijdje klaar
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:14 schreef Cid het volgende:
[..]
Geen idee, pre-order staat in ieder geval al een tijdje klaar
http://www.nintendo.nl/NO(...)hronicles_44249.htmlquote:Om je exemplaar van de Xenoblade Chronicles bundel vooraf te bestellen en je bonussen te ontvangen, moet je een bestelling plaatsen bij E-plaza, Game Mania of Nedgame voordat het spel in Europa wordt uitgebracht op 19 augustus 2011.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |