beter gear zoeken , questen. en als je back slash doet ook daadwerkelijk achter de enemy gaan staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga echt best vaak doodLevel 6 (ik) vs Level 4 (vijand) is soms nog niet genoeg
En dan zie ik rondom de eerste stad al vijanden van level 8
Dit gaat me veel uren kosten
je begint pas met betere gear vinden als je zo'n grot in moet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik begin nu met een backslash om het gevecht te beginnen en dan lukken de 6 vs 4 gevechten wel. Waar kun je het beste gear vinden? En kan ik niet beter gewoon een stuk story gaan doen eigenlijk? (ook al vermaak ik me best met dat rondlopen en zwemmen op zoek naar blauwe bolletjes)
is ook zoquote:
Culturele verschillen. Je ziet dit bij vrijwel alle box art. De Europese lijkt meestal wel erg op de Japanse.quote:
indd beter als op de wii iig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:17 schreef Aether het volgende:
Xenoblade ziet er wel zeer goed uit via Dolphin!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Officiële release was afgelopen vrijdag, dus het spel ligt al wel in de winkels.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:49 schreef deedeetee het volgende:
Online overal lange levertijden, is het spel wel al gewoon in de winkel te krijgen ?
bijna alle quests completen zichzelf automatisch nadat je de requirements hebt behaald.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zit ik al die sidequests te doen van Colony 9, zie ik Monster Quest 1-4 -Part 1-3. Nu heb ik dus van alles alle 3 de parts gedaan, behalve van Monster Quest 1. Alleen weet ik dus niet meer waar ik die opdrachten vandaan had en kun je zoeken tot je een ons weegt, want je krijgt van zoveel personages in het spel een opdracht dat je het niet meer weet na een tijd. Ook wel een hel om hier een Walkthrough voor dit spel te maken denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |