Echt waar? Nog niet gezienquote:
Heb 'm ook bij Game Mania gehaald. Heb het idee dat er niet zo veel geleverd zijn (in Nederland).quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:18 schreef deedeetee het volgende:
Ja hoor, echt waar. Ik keek er van op, had het verder nog nergens gezien of iets over gelezen.
Ik heb het bij Game Mania moeten halen. De andere winkels hadden er nog niet van gehoord. Alleen Free Recordshop had het op de lijst staan, maar die had het nog niet in de winkel liggen.
Awesome!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb 'm ook bij Game Mania gehaald. Heb het idee dat er niet zo veel geleverd zijn (in Nederland).
Reclames zijn te vinden op Nintendo's Xenoblade-kanaal: http://www.youtube.com/XenobladeWii#p/p
De limited edition heeft als enige extra de classic controller, verpakking is ook erg goedkoop. Niet waard als je al het spel hebt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lijkt erop dat Nedgame.nl nog wel de Xenoblade Limited Edition op voorraad heeft. Misschien die maar bestellen en de normale versie die ik nu heb cadeau doen aan iemand anders..
En de handleiding dan? Die zag er wel dik uit, kan vast niet in een DVD hoesje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:38 schreef kipknots het volgende:
[..]
De limited edition heeft als enige extra de classic controller, verpakking is ook erg goedkoop. Niet waard als je al het spel hebt.
Handleiding is zo dik omdat er meerdere talen in staan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:41 schreef Cid het volgende:
En de handleiding dan? Die zag er wel dik uit, kan vast niet in een DVD hoesje?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Handleiding is zo dik omdat er meerdere talen in staan.
Voor de rest precies hetzelfde als de handleiding van de standaard versie.
Gisteren ook nog een aantal van die grote schildpadden verslagen die rondlopen in Bionis Leg en daar goede equipment van gekregen.
Zeker een aanrader voor een lvl 32+ party om een tijdje op die beesten te gaan farmen.
Inmiddels staat de klok op 30 uur en ben al uren bezig met sidequests in Frontier Village.
Ik moet echt eens verder gaan met het verhaal, want ik ben met lvl 42 zwaar overlvled voor dit gebied.
Dit wordt echt zo'n spel waar je minimaal 80 uur zoet mee bent.
Ik noem het nog steeds levelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:57 schreef speknek het volgende:
Noemen we grinden tegenwoordig farmen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Noodle op 26-08-2011 11:54:20 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Telkens hetzelfde stukje grinden is farmen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:57 schreef speknek het volgende:
Noemen we grinden tegenwoordig farmen?.
Zeker weten? Want eigenlijk zeggen die quest-titels niet zo heel veel wat je daadwerkelijk voor de quests moet doen. Behalve dat je je misschien nog wat te wachten staat als je je denkt als je alles al gehad hebt voor een bepaald gebied.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:41 schreef speknek het volgende:
Ik weet dat de echte RPG liefhebber gamet met GameFaqs naast zich, maar misschien achter een spoiler?
Een deel van de soundtrack is te downloaden:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:55 schreef Cid het volgende:
[..]
Hoop van het weekend weer wat tijd te hebben. Wat een heerlijke soundtrack heeft het spel trouwens. Kijken of die ergens origineel te krijgen is.
quote:Leden van Club Nintendo krijgen verder een leuke verrasing: wie zijn exemplaar van het spel voor 30 september registreert, zal de officiële soundtrack van het spel voor bepaalde tijd kunnen downloaden uit het Schatten-gedeelte van hun Club Nintendo-account. Een van de Iwata vraagt-interviews over Xenoblade Chronicles bied een diepgaande blik achter de schermen van de totstandkoming van deze soundtrack, met genoeg audio-clips om een goed idee te krijgen.
http://www.nintendo.nl/NO(...)anbieding_44345.html
net maar even gedaan met mijn oude gamecube account, maar mijn 8000 sterren zijn vervallenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:51 schreef Aether het volgende:
[..]
Een deel van de soundtrack is te downloaden:
[..]
Je vergeet de posters..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:38 schreef kipknots het volgende:
[..]
De limited edition heeft als enige extra de classic controller, verpakking is ook erg goedkoop. Niet waard als je al het spel hebt.
quote:I was looking forward to playing the game on the wii, but as I read the instructions I was a bit surprised to find out no instructions on how to swing the wii and use buttons to attack. It turns out, that to attack and fight monsters you instead choose a sword symbol. What? I put the game on and low and behold, I was dumbfounded. What a waste of money and an incredibly stupid idea. I want to swing the wii like a sword. Picking sword symbols to say chop left, or chop right is ridiculous. It's not exactly realistic when you're fighting people and loses the momentum of the moment. I urge you DON'T BUY THIS GAME IF YOU ACTUALLY WANT TO SWING THE WII LIKE A SWORD. Which is what you might expect to do for a game like this. I'm just going to wait until Zelda skyward sword and not waste my money on any more awful games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |