Ik vind het wel echt tof dat ze geen dagkaarten doen. Dan ga je wel, of ga je niet. En dan blijven de leukste mensen over.quote:
Op Pukkelpop staat zat goede bands, misschien kunnen ze daar iets van plukken. Zoiets als Yuck of Alice Gold of Sebadoh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:50 schreef vault_tec het volgende:
Ze moeten denk ik wel nu benelux vervangers zoeken of geluk hebben dat een tourende band een gat heeft...
Klopt. Ik vind zijn frustratie erg goed blijken uit het artikel. Hij heeft ook zijn facebook account gewist vanwege vervelende mails aan zijn adres.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt tof dat ze geen dagkaarten doen. Dan ga je wel, of ga je niet. En dan blijven de leukste mensen over.
90s altrock retroquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik ken dat hele Yuck niet, wat is dat voor iets?
Vorig jaar wel volgens mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hebben ze eigenlijk cocktails op LL?
In mijn herinnering welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
40 bekers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe duur die zijn
hoezo 90s altrockquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Klinkt eigenlijk wel heel erg als Ash.
Hahaha ik dacht dat het buiten wasquote:
Muntjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe duur die zijn
Ergens tussen Ash en D Jr idd. Pixies hoor ik er helemaal niet in.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef ranja het volgende:
[..]
hoezo 90s altrock
Overigens denk ik meer aan pixies meets sebadoh met wat dinosaur jr en superchunk vleugjes. Maar misschien is Ash dat ook wel
het is dinsdag....quote:
Geldquote:
Nee, da's allemaal in Griekenland dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:04 schreef Lips het volgende:
[..]
het is dinsdag....
gok dat er morgen of donderdag ook nog wel geld is
Jij bent echt opvallend plannerig en controlfriekerig. Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven?quote:
bulbjes is de kloon van Piraniaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En ben je familie van bulbjes?
Topwijf lijkt me dat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En ben je familie van bulbjes?
Gezellig op een stoeltje met een biertje tegenover dr gaan zitten, kijken hoe ze het niet naar dr heeftquote:
Kan jij ook boerenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig op een stoeltje met een biertje tegenover dr gaan zitten, kijken hoe ze het niet naar dr heeft.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig op een stoeltje met een biertje tegenover dr gaan zitten, kijken hoe ze het niet naar dr heeft.
Booyah!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:08 schreef friekin_ het volgende:
PIR MODE
Nog 2 dagen, 22 uren, 39 minuten, 59 seconden tot Lowlands 2011!
Student zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij bent echt opvallend plannerig en controlfriekerig. Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven?
Zekers, Mojito enzo in de Groovetube baby, de hippest place 2be. De Jimmy Woo van Biddinghuizen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tijdje alquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:13 schreef AMDB het volgende:
Had ik hier al gelezen dat The Vaccines ook afgezegd hebben?
http://kickingthehabit.nl(...)&utm_medium=facebook
edit: ja dus
Sjouwen word dit jaar een makkie, al mijn andere spullen staan nl. al op camping 3quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:19 schreef YUR het volgende:
Wij hebben er eentje! Nu al geen zin om te sjouwen...
Yuck! Gisteren gezien in Tivoli. Erg Pavement, Sebadoh, Teenage Fanclub (ten tijde van 13/ Bandwagonesque) Codeine etc etc -achtig. Goeie songs, mooie zang. Vet coole drummer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef ranja het volgende:
[..]
hoezo 90s altrock
Overigens denk ik meer aan pixies meets sebadoh met wat dinosaur jr en superchunk vleugjes. Maar misschien is Ash dat ook wel
Oeh dat vind ik best vet!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:23 schreef PiRANiA het volgende:
Eindelijk. Na jaren wachten komt er een bar in de Bravo. En niet één…maar tientallen. En dat allemaal dankzij Het Nationale Ballet. Rachel Beaujean is hoofd van de artistieke staf van het Nationale Ballet. Voordat zij 's middags zelf een imponerende versie van 'Het Zwanenmeer' gaan brengen in de Juliet, verzorgen ze een workshop balletdansen met 'Het Zwanenmeer' als leidraad. ZATERDAG, 11:30, GROLSCH
FTFYquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oeh dat vind ik best vet vroeg!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, mijn memmen zijn al opvallend genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus hoe laat ben je dan daar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, we gaan weer voor camping 3 dit jaar denk ik..we vertrekken 2 uur eerder dan gebruikelijk
Ach ik zit hier pas 10 jaarquote:
Camping 3 is al jaren mijn uitvalsbasis, hoewel 2 ook nog lekker dichtbij isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, we gaan weer voor camping 3 dit jaar denk ik..we vertrekken 2 uur eerder dan gebruikelijk
Jah?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]Die moet ik ook hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat jij wel redelijk gezegend wasquote:
Aan de voor en achterkant. Zandloper ftw.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel redelijk gezegend was
Nee friekin_ is frysk en heeft 2 moeders die redelijk volslank zijn. Vandaar de dikke memmen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel redelijk gezegend was
moest echt goed kijken naar je woordgarpje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Als ik de verhalen mag geloven verandert elk shirt, ook dit Smiths shirt, in een SmTIhts shirt
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee friekin_ is frysk en heeft 2 moeders die redelijk volslank zijn. Vandaar de dikke memmen.
Relax... het is bijna zover.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef guitarist het volgende:
Lowlands stress hier op de Kink redactie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |