Wellicht hebben ze hun vaccinaties misgelopen. EINZ!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:41 schreef ranja het volgende:
Hm Vaccines staat wel op mijn to-see lijst. Heb ze op Metropolis gezien, was wel ok. Niet bijzonder maar wel ok. Nou hoop ik wel dat hun vervangers ook must-see zijn.
Ik vind het wel echt tof dat ze geen dagkaarten doen. Dan ga je wel, of ga je niet. En dan blijven de leukste mensen over.quote:
Op Pukkelpop staat zat goede bands, misschien kunnen ze daar iets van plukken. Zoiets als Yuck of Alice Gold of Sebadoh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:50 schreef vault_tec het volgende:
Ze moeten denk ik wel nu benelux vervangers zoeken of geluk hebben dat een tourende band een gat heeft...
Klopt. Ik vind zijn frustratie erg goed blijken uit het artikel. Hij heeft ook zijn facebook account gewist vanwege vervelende mails aan zijn adres.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt tof dat ze geen dagkaarten doen. Dan ga je wel, of ga je niet. En dan blijven de leukste mensen over.
90s altrock retroquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik ken dat hele Yuck niet, wat is dat voor iets?
Vorig jaar wel volgens mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hebben ze eigenlijk cocktails op LL?
In mijn herinnering welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hebben ze eigenlijk cocktails op LL?
40 bekers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe duur die zijn
hoezo 90s altrockquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Klinkt eigenlijk wel heel erg als Ash.
Hahaha ik dacht dat het buiten wasquote:
Muntjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe duur die zijn
Ergens tussen Ash en D Jr idd. Pixies hoor ik er helemaal niet in.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef ranja het volgende:
[..]
hoezo 90s altrock
Overigens denk ik meer aan pixies meets sebadoh met wat dinosaur jr en superchunk vleugjes. Maar misschien is Ash dat ook wel
het is dinsdag....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |