* willemwaus is alvast wat aan het inpakkenquote:
quote:Redirecting...
Let op: De wachtrij voor dit evenement zit vol, dus u keert nu terug naar onze home pagina
We hebben het maximaal aantal gebruikers voor dit evenement bereikt. Probeer het over een paar minuten alstublieft opnieuw.
Ticket Service Nederland © 2008 /2009
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:05 schreef MCH het volgende:
Ging smooth, toch nog twee kaartjes in de pocket dus.
quote:Sorry, Er zijn momenteel geen plaatsen beschikbaar die voldoen aan uw zoekcriteria. Probeer één van de volgende opties:
Verminder het aantal
Zet de prijs categorie op "best beschikbaar"
Zet de sectie op "best beschikbaar"
quote:Nederland (1)
19 aug Vr EVENEMENTENTERREIN WALIBI WORLD
Biddinghuizen, Nederland
13:00 LOWLANDS FESTIVAL 2011 Meer info
Geen tickets beschikbaar
werken hoef ik gelukkig niet :p maar ook wel vervelend is is dat Warpaint (quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:18 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat soort problemen heb ik nou ook een paar keer!En tussendoor ook nog werken.
I pity the fool!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:10 schreef friekin_ het volgende:
Mijn beste vriend gaat zijn haar zo scheren:
[ afbeelding ]
Hij heeft ook gouden kettingen en een overal gefixt
En ja. Als hij deze lippen nog had
[ afbeelding ]
Nee, mijn memmen zijn al opvallend genoeg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:34 schreef Bol_Wan het volgende:
doen er veel mensen hier een beetje verkleden bij een festival? ik doe meestal alleen een lennon brilletje op, da is et wel
Ik hoop het wel, net 24 blikken gehaaldquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:22 schreef Haunter het volgende:
Zal Grolsch z'n koeltruck weer meenemen trouwens?
de dEUS songs die geselecteerd zijn, ik ben wel tevredenquote:1. Suds And Soda
2. Roses
3. Instant Street
4. The Architect
5. Hotellounge (Be The Death Of Me)
6. Little Arithmetics
7. Nothing Really Ends
8. Theme From "Turnpike"
9. Bad Timing
10. Sister Dew
Zozo..gij gaot tekeer âs un koi pèrd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:34 schreef Bol_Wan het volgende:
doen er veel mensen hier een beetje verkleden bij een festival? ik doe meestal alleen een lennon brilletje op, da is et wel
Nice, 5 vd 6 keuzes van mezelf erinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
de dEUS songs die geselecteerd zijn, ik ben wel tevreden
Hij doet een beetje.. bot. Ik weet niet hoor, maar volgens mij heeft hij echt veel gezeik te verduren gehad deze Lowlands.quote:
Denk het ook, iedereen moest hem hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij doet een beetje.. bot. Ik weet niet hoor, maar volgens mij heeft hij echt veel gezeik te verduren gehad deze Lowlands.
Zelfde hier. Er zijn inderdaad geen héle grote namen maar toen ik de Spotify list beluisterde zaten er genoeg leuke acts inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben nu gewend aan de line-up (klinkt beetje dom), maar vind het nu écht wel een goede.
Precies, ik heb ook zeer weinig te klagenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben nu gewend aan de line-up (klinkt beetje dom), maar vind het nu écht wel een goede.
Je moet wel een beetje gek en spontaan doen hoor, anders ben je niet gezelligquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Muntje denk ik? Dat was 't vorig jaar ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:00 schreef MCH het volgende:
Kost douchen nog steeds geld op Lowlands?
Yeah mijn 3 nummers zitten er in die ik gekozen hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
de dEUS songs die geselecteerd zijn, ik ben wel tevreden
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 13:30:08Bad news again.... The Vaccines zeggen al hun shows van dit weekeind af. Lowlands dus ook
Een verklaring van de band volgt later #LL11 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |