Hoop van harte van wel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:07 schreef PilgrimSands het volgende:
Stond dit jaar niet op de Zwarte Cross, dus ik betwijfel een beetje of 'ie hier wel is...
Jaaaaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:36 schreef GotC het volgende:
Facebook:
[ afbeelding ]
Tijd voor het #Proostmoment van de week! Dit jaar kun je op het festival der festivals niet alleen genieten van de goede sfeer maar ook van onze koelservice! Hier kun je je 33cl blik inwisselen voor een koud biertje. Zien we jou bij de koelservice op de camping?![]()
![]()
Netjes hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:09 schreef MCH het volgende:
Mooi zo'n omruilpunt. Beter gaat Lowlands volgend jaar zoiets verzinnen.
Tja, op Duitse festivals kan je over het algemeen meenemen op de camping waar je zin in hebt (inclusief auto's en aggregaten), dus is het voor die campingwinkels niet te doen om te concurreren als ze Lowlandsprijzen handhaven. Wel jammer van die irritante Pfand, daar was op Melt! echt gaan touw aan vast te knopen. Ik liep daar met 6 verschillende soorten muntjes rondquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:09 schreef MCH het volgende:
Mooi zo'n omruilpunt. Beter gaat Lowlands volgend jaar zoiets verzinnen.
Vind ik onzin en is heus niet bij elk festival zo (van die aggregaten en auto's dan). Bovendien is de bierprijs op het festivalterrein van Hurricane hoger dan Lowlands (Becks is natuurlijk ook stukken smaakvoller) alleen de security is minder streng. Maar goed om een festival nou af te rekenen op de prijs van bier vind ik ook weer zo'n mierenneukerei. Feit blijft dat zo'n supermarkt stukken chiller en goedkoper is en pfand schijnbaar nogal onduidelijk geregeld is op Melt! (1 systeem op Hurricane trouwens).quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:17 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Tja, op Duitse festivals kan je over het algemeen meenemen op de camping waar je zin in hebt (inclusief auto's en aggregaten), dus is het voor die campingwinkels niet te doen om te concurreren als ze Lowlandsprijzen handhaven. Wel jammer van die irritante Pfand, daar was op Melt! echt gaan touw aan vast te knopen. Ik liep daar met 6 verschillende soorten muntjes rondde ene keer moest je bij het inleveren muntjes erbij geven, maar die kreeg je gelijk weer terug, de andere keer moest je ze niet inleveren, of kreeg je ze juist niet terug. Op een gegeven moment had ik er genoeg van, maar ja het was toch tussen de 1 euro en 50 cent elke keer, dus dat loopt aardig op.
Doe mij maar de omruilservice in elk geval.
Ik heb ook een traytje in mijn tent gedumpt, omruilen voor een koude pintquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:39 schreef PiRANiA het volgende:
Mooi, ik heb het 24 blikken Grolsch gekocht.
Wie heeft het over afrekenen? Ik ben gek op Duitse festivals. Bovendien heb ik het over de prijzen in de campingwinkels en niet op het terrein, dat is net het hele punt. Volgens mij moet je een beetje leren lezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Vind ik onzin en is heus niet bij elk festival zo (van die aggregaten en auto's dan). Bovendien is de bierprijs op het festivalterrein van Hurricane hoger dan Lowlands (Becks is natuurlijk ook stukken smaakvoller) alleen de security is minder streng. Maar goed om een festival nou af te rekenen op de prijs van bier vind ik ook weer zo'n mierenneukerei. Feit blijft dat zo'n supermarkt stukken chiller en goedkoper is en pfand schijnbaar nogal onduidelijk geregeld is op Melt! (1 systeem op Hurricane trouwens).
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:36 schreef GotC het volgende:
Facebook:
[ afbeelding ]
Tijd voor het #Proostmoment van de week! Dit jaar kun je op het festival der festivals niet alleen genieten van de goede sfeer maar ook van onze koelservice! Hier kun je je 33cl blik inwisselen voor een koud biertje. Zien we jou bij de koelservice op de camping?![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:49 schreef frietpiet het volgende:
Ik zie dat die foto van een forum uit 2009 is. Heb nog nergens wat kunnen vinden over inruil actie 2011. Is het er wel daadwerkelijk anders loop je met bier te sjouwen wat lauw wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |