quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
2 nachtjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:10 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Nog maar 3 nachtjes slapen en dan Lowlands jeuj.
Ik snap alleen niet dat ze the Wombats en Fitz and the Tantrums zo dicht op elkaar hebben geprogrammeerd
Ze hebben wel meer te dicht op elkaar geprogrammeerd...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:10 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Nog maar 3 nachtjes slapen en dan Lowlands jeuj.
Ik snap alleen niet dat ze the Wombats en Fitz and the Tantrums zo dicht op elkaar hebben geprogrammeerd
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer te dicht op elkaar geprogrammeerd...
Kan ook maar niet kiezen tussen Noah and the Whale en Chromeo...
Ga je niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:12 schreef YUR het volgende:
Gelukkig heb ik al die dilemma's van jullie niet
Oh, jawel hoor. Maar ik ben een muziekbarbaar geloof ik, als ik jullie allemaal zo leesquote:
Is toch niet helemaal bevredigend...quote:
Ach Skunk Anansie ga ik wel heen, is nostalgie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Die hoef ik alle 4 niet te zien
QFT.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:26 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Ach Skunk Anansie ga ik wel heen, is nostalgie.
The Offspring hoef ik echter niet te zien of ik moet de garantie krijgen dat ze niks spelen van de albums na Ixnay on the Hombre.
Dan kan ik nog steeds een paar dagen uitslapenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Nog een week en dan is het voorbij.
quote:Rapid_Razor_Bob Lowlands Festival
Jort Kelder zeg Lowlands ook af.... #LL11
Zou die komen dan?quote:
Nou ik gooi gelijk mijn kaart in de verkoop.....quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:48 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Nou ik gooi gelijk mijn kaart in de verkoop.....
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:48 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Nou ik gooi gelijk mijn kaart in de verkoop.....
Foster the Peoplequote:
Oh ja, 4e. Vraag me nu af hoeveel het er vorig jaar waren (jaren daarvoor)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
4e toch:
Bullet For My Valentine
Q-Tip
Foster The People
Jort Kelder
Mooi kunnen we weer massaal roepen dat Foo Fighters in plaats van Jort Kelder moet komen op Twitter![]()
Wie?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:08 schreef nosleep het volgende:
Cinnaman b2b Jackmaster in de 24u. Fuck yeahhh!
Je hebt elk jaar wel afzeggingen, ook tijdens het weekend zelf. Ik kan me herinneren dat Klaxons een keer hebben afgezegd en er zijn er wel meer, staat ook vaak in het krantjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:12 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Oh ja, 4e. Vraag me nu af hoeveel het er vorig jaar waren (jaren daarvoor)
Dat soort problemen heb ik nou ook een paar keer!quote:
Geert Wilders is uitgesloten na de kritiek die Van Eerdenburg op hem geuit heeftquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:17 schreef Luni het volgende:
Q-Tipp -> Lamb
Foster the people -> The Horrors
Jort Kelder -> Geert Wilders?
Jort Kelder ging iets doen in de bookstore geloof ik, dus we zijn op zoek naar en andere schrijver?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geert Wilders is uitgesloten na de kritiek die Van Eerdenburg op hem geuit heeft
Johquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geert Wilders is uitgesloten na de kritiek die Van Eerdenburg op hem geuit heeft
precies. Lykke Liquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Die hoef ik alle 4 niet te zien
Waarom suggereer je het dan?quote:
Ik vind het vooralsnog niet zo erg, al had ik Foster the People net gisteren ontdektquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |