quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
2 nachtjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:10 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Nog maar 3 nachtjes slapen en dan Lowlands jeuj.
Ik snap alleen niet dat ze the Wombats en Fitz and the Tantrums zo dicht op elkaar hebben geprogrammeerd
Ze hebben wel meer te dicht op elkaar geprogrammeerd...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:10 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Nog maar 3 nachtjes slapen en dan Lowlands jeuj.
Ik snap alleen niet dat ze the Wombats en Fitz and the Tantrums zo dicht op elkaar hebben geprogrammeerd
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer te dicht op elkaar geprogrammeerd...
Kan ook maar niet kiezen tussen Noah and the Whale en Chromeo...
Ga je niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:12 schreef YUR het volgende:
Gelukkig heb ik al die dilemma's van jullie niet
Oh, jawel hoor. Maar ik ben een muziekbarbaar geloof ik, als ik jullie allemaal zo leesquote:
Is toch niet helemaal bevredigend...quote:
Ach Skunk Anansie ga ik wel heen, is nostalgie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Die hoef ik alle 4 niet te zien
QFT.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:26 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Ach Skunk Anansie ga ik wel heen, is nostalgie.
The Offspring hoef ik echter niet te zien of ik moet de garantie krijgen dat ze niks spelen van de albums na Ixnay on the Hombre.
Dan kan ik nog steeds een paar dagen uitslapenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Nog een week en dan is het voorbij.
quote:Rapid_Razor_Bob Lowlands Festival
Jort Kelder zeg Lowlands ook af.... #LL11
Zou die komen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |