Zal ik kai gaan kijken, 291 afleveringen naar 97 ingekortquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb alleen die originele + Dragonball Z gezien. dat was wel heel tof
jij bent te laat geboren, jij behoort tot die nieuwe generatie met mobieltjes en van die bontjassenkraag shitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:41 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik ben geboren in 94 en herinner me vrijwel niks van de wereld om me heen in die tijd.
Ben ik verdoemd?
Om heel eerlijk te zijn miste ik die digitale zooi wel degelijk. Droomde er toen al van dat er een tijd kwam dat we allemaal met zaktelefoon/computertjes liepen. En (bijv. in de stad) afspreken was een hel, zeker als iemand de bus had gemist, stond je daar in je eentje te wachten, verschrikkelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:14 schreef MAHL het volgende:
En we misten die digitale zooi ook niet. Ik kan me nog herinneren, de eerste keer internet, compleet met dialup.
Ligt puur aan de opvoeding. Ik ben uit '93 en herken mezelf daar totaal niet in, wel in de nostalgie in dit topic.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij bent te laat geboren, jij behoort tot die nieuwe generatie met mobieltjes en van die bontjassenkraag shit
Ik doe heel erg mn best om daar niet bij te horen. Is het nu weer goed?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij bent te laat geboren, jij behoort tot die nieuwe generatie met mobieltjes en van die bontjassenkraag shit. Zeg maar de verkeerde generatie
Heb je ducktales vroeger gekeken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ligt puur aan de opvoeding. Ik ben uit '93 en herken mezelf daar totaal niet in, wel in de nostalgie in dit topic.
Uiteraard, en boes, en ovide en z'n vriendjes, en samurai pizza cat's, etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Heb je ducktales vroeger gekeken?
Nee, dat is triest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:43 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik doe heel erg mn best om daar niet bij te horen. Is het nu weer goed?
Nice, dan zou ik zeggen: Join the clubquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Uiteraard, en boes, en ovide en z'n vriendjes, en samurai pizza cat's, etc.
Die 2 gaan nauw samen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee, dat is triest.
Het is pas goed wanneer je gewoon doet waar je je lekker bij voelt.
Dinobabies nog vergetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:45 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Die 2 gaan nauw samen.
En ik keek ook ducktales en boes en de dinobaby's en en en enzo
Even verantwoorde shit als Villa Achterwerk hoorquote:
Oh villa achterwerkquote:
En de grote rode knopquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Oh villa achterwerkdie debielen met hun roze koeken ook
Paar jaar daarvoor zat ik nog aan de buis gekluisterd tijdens Tiktak
Tik Tak!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Oh villa achterwerkdie debielen met hun roze koeken ook
Paar jaar daarvoor zat ik nog aan de buis gekluisterd tijdens Tiktak
altijd kijken of er een hondje kwam bij dat beginstuk met die schapenquote:
Ja!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
altijd kijken of er een hondje kwam bij dat beginstuk met die schapen
Joh, eer Z uitkwam zaten ze al op 200 alfquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was toenertijd nergens anders mee bezig. De manga is trouwens steengoed maar de serie is best wel slechthet aantal fillers en uitrekken van afleveringen is echt extréém. Toen al.
dragonball werd helemaal niet uitgezondenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Joh, eer Z uitkwam zaten ze al op 200 alfGewoon dragonball
Wel de national geographic juniorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Lazen jullie ook de Okki en de Taptoe?
Jazekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Was dat dat blaadje dat je op school kreeg?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dragonball werd helemaal niet uitgezonden
Hehe, je bent maagdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:56 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Wel de national geographic junior
(ben er over 3 weken 17 en nog steeds op geabonneerdik ben niet raar
)
Ik las Cor Daad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
En de Bobo en de Hello You.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Mensen die dat lazenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
De manga werd wel uitgegeven, elke maand een halve manga, ik heb ze hier allemaal nogquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem, ben 5 dagen later jarigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ohjaik zal voor altijd maagd blijven
Ben je niet!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:56 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Wel de national geographic junior
(ben er over 3 weken 17 en nog steeds op geabonneerdik ben niet raar
)
Elk jaar uitkijken naar het zomer- en winterboek!quote:
Jep.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Was dat dat blaadje dat je op school kreeg?
Alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, ben 5 dagen later jarig
Met elke week dat mysterie achterop, in die strip verwerktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ben je niet!
[..]
Elk jaar uitkijken naar het zomer- en winterboek!
[..]
Jep.Op een gegeven moment werd ik te oud voor de Taptoe, en moest ik Hello You lezen.
Is eigenlijk ook vooral omdat het weer moeite is om je af te meldenquote:
Die winter/zomerboeken had ik altijd zo uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ben je niet!
[..]
Elk jaar uitkijken naar het zomer- en winterboek!
[..]
Jep.Op een gegeven moment werd ik te oud voor de Taptoe, en moest ik Hello You lezen.
Met strips van de Muziekbuurters nog wat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Met elke week dat mysterie achterop, in die strip verwerkt
http://www.taptoe.nl/quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die winter/zomerboeken had ik altijd zo uit
Ik had taptoe ook eigenlijk alleen om de strips
Voor groep 7/8 had je hello you, dat was echt superkut, helft van de tekst in het NL en andere helft in het engels en dan een woordenboekje achterin
Dat ik niet kon oplossen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Met elke week dat mysterie achterop, in die strip verwerkt
Wij knikkerdenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:01 schreef Eenskijken het volgende:
Deden jullie ook flippo spelletjes op het schoolplein?dat was altijd een hele handel daarzo.
Toen flippo's dr waren was ik nog iets te jong daarvoor geloof ik. Ik had er wel een hoop maar tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:01 schreef Eenskijken het volgende:
Deden jullie ook flippo spelletjes op het schoolplein?dat was altijd een hele handel daarzo.
Knikkeren vond ik klote, die kleine knikkers waren geen zak waard, alleen de bonken en mammoeten enzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Wij knikkerdenvonden we stoer.
Ik had wel pokemon flippo's. Die waren iets later dan die die hier worden bedoelt toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen flippo's dr waren was ik nog iets te jong daarvoor geloof ik. Ik had er wel een hoop maar toch
Maar gelukkig kwam de oplossing de volgende week, als je het hele verhaal alweer vergeten wasquote:
Vooral knikkeren eigenlijk, alhoewel de pokémon flippo's wel erg populair warenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:01 schreef Eenskijken het volgende:
'Dichtste bij de muur' spelen als er veel wind stond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:01 schreef Eenskijken het volgende:
nah ik bedoelde looney tunes flippo'squote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik had wel pokemon flippo's. Die waren iets later dan die die hier worden bedoelt toch?
Die herinner ik me wat vager. Mn zus had ze wel (6 jaar ouder dan ik)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nah ik bedoelde looney tunes flippo's
Die kwamen net toen de hype over wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik had wel pokemon flippo's. Die waren iets later dan die die hier worden bedoelt toch?
Waarom geef jij mijn antwoordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Omdat je maar een jaartje ouder bent dan ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Waarom geef jij mijn antwoorden
In die tijd waren looney tunes erg populair ja. Ik was er helemaal gek opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nah ik bedoelde looney tunes flippo'sen vast andere die ik alweer vergeten ben
Space Jam!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In die tijd waren looney tunes erg populair ja. Ik was er helemaal gek op![]()
Space Jam wel 3x in de bios gezien
Volgens mij zit je nu met mensen tussen de 18 en 23 ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:05 schreef Fascination het volgende:
Ik kan me nog heel vaag herinneren dat in de begin jaren '90 van die gekleurde speentjes in waren, die je aan een ketting kon rijgen. Herinnert iemand zich dat nog?
Ja, ik was bij de premiere en heb een kind dik genaait met die mewkaart, had charizard ervoor teruggekregenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand die de speciale Mew pokémon kaart nog kent die je bij de eerste film kreeg
uiteraardquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand die de speciale Mew pokémon kaart nog kent die je bij de eerste film kreeg
Foeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, ik was bij de premiere en heb een kind dik genaait met die mewkaart, had charizard ervoor teruggekregen
Daarna ruzie met zijn moeder
Ik heb hier nog 4 van die mew kaarten liggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, ik was bij de premiere en heb een kind dik genaait met die mewkaart, had charizard ervoor teruggekregen
Daarna ruzie met zijn moeder
Ook net 23 als getal kiezen, he.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nu met mensen tussen de 18 en 23 ofzo
Bij de tweede was dat!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik ook, m'n machamp voor een arcanine, en dan mocht ik bij hun verzamelclubquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:07 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ben trouwens ook een keer genaaid met pokemonkaarten door zo'n oudere jongenwas ook nog een hele heisa over.
Mwaha ik herken ze allemaalquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:07 schreef Fascination het volgende:
http://www.xead.nl/de-10-grootste-hypes-uit-de-jaren-90
Je bent van '94. Da ken helemoal nie.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:07 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ben trouwens ook een keer genaaid met pokemonkaarten door zo'n oudere jongenwas ook nog een hele heisa over. Was iets van 5 kaarten voor 1 hele speciale ofzo..
Ah die Electabuzz heb ik ook trouwensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Bij de tweede was dat!Bij de eerste kon je volgens mij een speciale Pikachu en Electabuzz krijgen.
Owh ja!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:09 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ah die Electabuzz heb ik ook trouwens
Was het trouwens geen dragonite die je naast electabuzz kon krijgen?
je was mn edit voorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent van '94. Da ken helemoal nie.
Het gaat dan ook meer om de kinderseries en rages hier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Aan TS je ben in 92 geboren je hebt echt de 90s niet meegemaakt ik ben in 81 geboren en heb het gevoel de 90s zo ongeveer vanaf 95 meegemaakt te hebben. Bij de dingen die daarvoor gebeuren sta je toch een beetje aan de zijlijn. m.a.w. jij bent van de generatie 2000!
Ik niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
OMFG die had ik
Met een reden!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik niet.Eén jongen die ik kende wel, hij was helemaal de bom.
Kinderen onder de 10 hebben echt geen BB hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:12 schreef Saturos het volgende:
Over 10 jaar gaan de kindjes van nu klagen over hoe tof het was om met hun BlackBerry te pingen tijdens de les, hoe tof het was om 9000+ FaceBook matties te hebben, hoe tof het was om te quickscopen in Call of Duty, hoe erg ze Disney XD missen... Het is iedere generatie hetzelfde.
Maar toch vind ik de klacht deels terecht. In onze tijd speelden we veel meer buiten. En games waren nog niet zo verneukt als dat ze nu zijn. Melk-koeien als CoD en Guitar Hero worden vandaag de dag gezien als goede games (toegegeven, CoD is vermakelijk maar het krijgt teveel hype en de lol was er na deeltje 4 wel af). Pokémon en DBZ waren de gespreksonderwerpen op de speelplaats, terwijl vandaag de dag je niet bij de coole kids hoort als je geen fucking Blackberry hebt...
Buiten spelen met een blaaspijp, hele middagen pijltjes draaien en besjes plukken, om 10 minuten oorlogje te spelen en daarna stoppen omdat er ruzie uitbrakquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:12 schreef Saturos het volgende:
Over 10 jaar gaan de kindjes van nu klagen over hoe tof het was om met hun BlackBerry te pingen tijdens de les, hoe tof het was om 9000+ FaceBook matties te hebben, hoe tof het was om te quickscopen in Call of Duty, hoe erg ze Disney XD missen... Het is iedere generatie hetzelfde.
Maar toch vind ik de klacht deels terecht. In onze tijd speelden we veel meer buiten. En games waren nog niet zo verneukt als dat ze nu zijn. Melk-koeien als CoD en Guitar Hero worden vandaag de dag gezien als goede games (toegegeven, CoD is vermakelijk maar het krijgt teveel hype en de lol was er na deeltje 4 wel af). Pokémon en DBZ waren de gespreksonderwerpen op de speelplaats, terwijl vandaag de dag je niet bij de coole kids hoort als je geen fucking Blackberry hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |