Nice, dan zou ik zeggen: Join the clubquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Uiteraard, en boes, en ovide en z'n vriendjes, en samurai pizza cat's, etc.
Die 2 gaan nauw samen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee, dat is triest.
Het is pas goed wanneer je gewoon doet waar je je lekker bij voelt.
Dinobabies nog vergetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:45 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Die 2 gaan nauw samen.
En ik keek ook ducktales en boes en de dinobaby's en en en enzo
Even verantwoorde shit als Villa Achterwerk hoorquote:
Oh villa achterwerkquote:
En de grote rode knopquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Oh villa achterwerkdie debielen met hun roze koeken ook
Paar jaar daarvoor zat ik nog aan de buis gekluisterd tijdens Tiktak
Tik Tak!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Oh villa achterwerkdie debielen met hun roze koeken ook
Paar jaar daarvoor zat ik nog aan de buis gekluisterd tijdens Tiktak
altijd kijken of er een hondje kwam bij dat beginstuk met die schapenquote:
Ja!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
altijd kijken of er een hondje kwam bij dat beginstuk met die schapen
Joh, eer Z uitkwam zaten ze al op 200 alfquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was toenertijd nergens anders mee bezig. De manga is trouwens steengoed maar de serie is best wel slechthet aantal fillers en uitrekken van afleveringen is echt extréém. Toen al.
dragonball werd helemaal niet uitgezondenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Joh, eer Z uitkwam zaten ze al op 200 alfGewoon dragonball
Wel de national geographic juniorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Lazen jullie ook de Okki en de Taptoe?
Jazekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Was dat dat blaadje dat je op school kreeg?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dragonball werd helemaal niet uitgezonden
Hehe, je bent maagdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:56 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Wel de national geographic junior
(ben er over 3 weken 17 en nog steeds op geabonneerdik ben niet raar
)
Ik las Cor Daad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
En de Bobo en de Hello You.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Mensen die dat lazenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
De manga werd wel uitgegeven, elke maand een halve manga, ik heb ze hier allemaal nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |