Je verhaal loopt een jaartje of 5 voor op de realiteit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:26 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dit dus. Halverwege de 90's had ongeveer iedereen zo'n ding. En vanaf eerste helft van de jaren 90 hadden ook steeds meer mensen PC met internet, en zeker in de bieb of op school kon je gewoon op internet. Matrixprinters en kettingpapier waren overigen zooooo jaren '80 en volgens mij werden die dingen amper meer gemaakt na 1990...
Topic vol onzin dit. Gelul over Flippo's enzo, ok; terecht... Maar de rest is gewoon bullocks!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:58 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Idd...
de tijd dat je nog hardhandig leerde dat je niet uit een boom moest pleuren, dat je spijkers uit de planken van je hut moet halen omdat je er anders in stapt, je ondergrondse hutten ging graven in het bos, je maisvelden ging ombouwen tot doolhof (en leegjatte om met ballonnen icm pvc pijpen iemand voor zn kloten te knallen).
De tijd dat je met smart op de Wehkamp / Otto zat te wachten omdat je zo mooi pijltjes kon maken van dat gladde papier... en je gewoon op je donder kreeg als je niet burgelijk thuis aan tafel zat om 17.00/17.15/whatever
Tegenwoordig is het normaler dat je stiefma SMSed dat je boven van je zolderkamertje achter de xbox vandaan moet komen om je magnetronmaaltijd weg te werken, terwijl pa/ma pleiten zijn
Ja, toen vond je alles streng, maar tegenwoordig is half nl compleet losgeslagen
Vroeger, toen tekenfilms nog onschuldig waren, ipv allemaal elkaar slopen.. Dommel, Boes, David de Kabouter, Seabert, Olvide en zn vriendjes, Ducktales enz..
Ow enne.. wbt Cartoon Network:
Boomerang FTW (upc kanaal 507)
Johnny Bravo, Dexters Labatory, Wacky races, Cow & Chicken, The Jetsons, Topcat, Tom&Jerry, Flintstones enz
En met je cassetterecorder op record-pause de top40 opnemen
Ik was baas met mn bandrecorder, kon de jaarmixen van 3 uur nonstop opnemen (en dan weer overnemen op cassettebandjes en verkopen)
Mario Bros 1 op de gameboy. Dat is oldskool.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:33 schreef probeer het volgende:
pokemon gold oldskool noemen
blauw of rood, zelfs geel met die fucking pikachu achter je aan was te nieuw.
ow en jaren 90 is 1980 - 1989. verkeerde decennium sukkel
de shooter (weet naam niet meer) waar jij het blauwe ventje was, je beste vriend het rode ventje, op de nintendo (nee, niet supernintendo) met de rechthoekige controllers + guns. dát is oldskool.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mario Bros 1 op de gameboy. Dat is oldskool.
Wel een paar honderd opgenomen door de jaren heen (1991-2001). Wat een muzíek ook, die ik er af en toe op zette, toen zag ik Radio 538 nog als een bron voor goede nieuwe muziek.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Cassettebandjes, wat heb ik er daar veel van gebruik gemaakt.
Tja,sommige dingen gun je niemand...quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:41 schreef W1ckeDxt het volgende:
Dial Up!
Minuten wachten op 1 Jpeg.
Ik weet ook nog dat breezer taal net begon. En als ik dan vroeg: Waarom? Was het antwoord; iedereen doet het.
Pokemon Rood, toen dat uitkwam werd ik helemaal wild als klein mannetje.
VEUL EERDER!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:20 schreef SanAnt het volgende:
Volgens mij begonnen de mobieltjes begin jaren 90 in opkomst te komen !!
Tja, dat inbellen was wel minder.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:44 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Tja,sommige dingen gun je niemand...
Inbellen op 28k8 om je website naar geocities te uploaden, je email te checken bij freemail, je profiel op cu2 bij te werken, te chatten op icq, mp3tjes downloaden op napster..
ruzie met je ouders omdat die de telefoonlijn nodig hadden om <insert iemand> te bellen, rekeningen van fl 700,- per maand....
En toen was je blij met Superweb...
Courage The Cowardly Dog vond ik best wel eng om de één of andere reden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:23 schreef summer2bird het volgende:
Cartoon network zond toen veel dingen uit die nu van de buis gehaalt zijn.
Powerpuff girls,
Dat hondje dat telkens op zijn klote kreeg
Nu zenden ze "verantwoordelijke" scooby doo uit
Ff denken.. Ik ben sinds 1996 online... En sinds 1996 of 1997 heb ik een mobiele telefoon. En ik weet dat ik toen geen uitzondering was. Trouwens, voor die tijd had iedereen een buzzer (en was dus technisch gezien ook mobiel 'bereikbaar'.)quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:33 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Je verhaal loopt een jaartje of 5 voor op de realiteit.
GSM? ja, zo'n greenpoint ding voor zakenmannetjes zodat ze op sommige parkeerplaatsen konden bellen. Echte GSM werd pas rond 1995-1996 ofzo gangbaar. Ik begon zoals de meeste in 1997 geloof ik met een Libertel toestel.
Internet: <1995 had bijna niemand dat, echt een enkeling. Ik was met 1995 al vlot bij.
Printers... Ook begin jaren 90 was de matrixprinter toch t meest gebruikt. De eerste betaalbare inktjetprinter was volgens mij pas een paar jaar later (DJ500)
Dit is dan wel ekt jaren '90 ja hahahaquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:44 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Tja,sommige dingen gun je niemand...
Inbellen op 28k8 om je website naar geocities te uploaden, je email te checken bij freemail, je profiel op cu2 bij te werken, te chatten op icq, mp3tjes downloaden op napster..
ruzie met je ouders omdat die de telefoonlijn nodig hadden om <insert iemand> te bellen, rekeningen van fl 700,- per maand....
En toen was je blij met Superweb...
Nee dit is oldskoolquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mario Bros 1 op de gameboy. Dat is oldskool.
Ik ook. En ik schaamde me er nog voor ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hadden mensen in 1997 al een mobiel![]()
Ik pas in 2003 ofzo
Ik ook, vond het kut, maar het moest voor veiligheid (was toen 12 ofzo)quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ook. En ik schaamde me er nog voor ook.
Ik was fucking 19, maar ik vond het kut als anderen in de trein zaten te bellen, en nu moest ik er ook aan geloven. Neem nog steeds liever niet op in de trein. Iets met een goed voorbeeld. (al is dat naief)quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ook, vond het kut, maar het moest voor veiligheid (was toen 12 ofzo)
Ik in 2000, maar toen gebruikte ik dat ding bijna nooit. Had hem ook in 2001 vervangen voor een Nokia 3310.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hadden mensen in 1997 al een mobiel![]()
Ik pas in 2003 ofzo
ik doe het ook niet hoor, ik sms dan gewoon dat ze moeten bellen als trein aankomtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik was fucking 19, maar ik vond het kut als anderen in de trein zaten te bellen, en nu moest ik er ook aan geloven. Neem nog steeds liever niet op in de trein. Iets met een goed voorbeeld. (al is dat naief)
Vroegah had je dan nog het zelfrespect om een boombox mee te slepen, zodat je kutmuziek tenminste nog ergens naar klonk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tegenwoordig vinden mensen het normaal om muziek aan te zetten in de coupé
Bazending die telefoon. Ik heb een opvolger daarvan in de kast liggen van het formaat dat ie uit je jaszak steekt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:58 schreef SanAnt het volgende:
Mijn eerste mobiel [ afbeelding ] klopt was niet begin jaren maar 1995!
[..]
Nee dit is oldskool [ afbeelding ]
Prepaid tot... 2005 geloof ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik in 2000, maar toen gebruikte ik dat ding bijna nooit. Had hem ook in 2001 vervangen voor een Nokia 3310.
'avatar'quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Het enige goede dat de jaren 90 ons gebracht heeft is mijn avatar.
Iedereen geilen op de telefoon uit The Matrix (was ook een strak model), moet je nu eens kijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mooie antennes toch bij die ouwe dingen
Ah ja daar ben ik nog geweest, een groot mega advertentiefestijn. Oneindig veel goodies en onzin. In 2005 was het volgens mij al voor het laatstquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
En wat te denken van de beginperiode van de Megafestatie in Utrecht![]()
Oh god, in what, 1997 hadden een vriend en ik serieus het idee er misschien maar eens heen te gaan... NIETS aan gemist (behalve pussy natuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Les van gehad, warrige ventquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom blijven mensen het Boes Boes noemen? Het heette gewoon 'Boes'
zelfs degene die dat youtubefilmpje benoemd heeft maakt de foutquote:
Ik ben alleen de eerste paar jaar geweest toen het echt nog iets wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah ja daar ben ik nog geweest, een groot mega advertentiefestijn. Oneindig veel goodies en onzin. In 2005 was het volgens mij al voor het laatst
Wat ene crap was dat. Betalen om folders te krijgen, en voor de drie attracties die er waren (in een opblaasbal van een helling, een kermisritje, bungeejumpen) kon je uuuuuren in de rij staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
heb je de intro wel beluisterd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zelfs degene die dat youtubefilmpje benoemd heeft maakt de fout
Heb je het titelblad aan het einde bekeken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heb je de intro wel beluisterd?
Zegt iemand met een jaren 70 kapsel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:33 schreef Faaluser het volgende:
Ik heb de jaren negentig niet meegemaakt, maar wat een onzin wordt hier gepost. Tekenfilmpjes vroeger braaf en tegenwoordig alles gewelddadig? Juist als ik naar al die jaren 90-cartoons kijk zie ik een en al geweld. Tegenwoordig is juist alle kindertelevisie heel moralistisch geworden.
Ik ben van 1989, mag ik bij de club?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zegt iemand met een jaren 70 kapsel.[ afbeelding ] Vroeger had je nog respect voor degene die ouder was.
Tegenwoordig zijn het van die ongeleide projectielen, grotendeels veroorzaakt door de te vrije opvoeding en kinderdagverblijven.
Iedereen die geboren is in de jaren 70 en 80
Zijn fotoboek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zegt iemand met een jaren 70 kapsel.[ afbeelding ] Vroeger had je nog respect voor degene die ouder was.
Tegenwoordig zijn het van die ongeleide projectielen, grotendeels veroorzaakt door de te vrije opvoeding en kinderdagverblijven.
Iedereen die geboren is in de jaren 70 en 80
Huh wat is dit?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:25 schreef Pharkus het volgende:
In de nineties was pokemon ook al gay hoor
Bucky O'Hare niet kennenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Huh wat is dit?
Vast zo'n tekenfilm die na telekids kwam, altijd van die falende shit daarOp een of andere manier zendde ze ook Ren & Stimpy smiddags uit, hadden ze niet door dat het niet voor kinderen bedoeld is
?
Hij leefde de nineties al volledig op z'n 5de.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:24 schreef Fascination het volgende:
Maar ts, er staat in je profiel dat je van '92 bent.
OMG dat was klóóótequote:
Alleen negers keken datquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Mensen die pokemon tof vinden
Dat is nu nog steeds op TV, helaasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:29 schreef SanAnt het volgende:
Married... with Children![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat was geniaal jaquote:
sorry ik liet me even meeslepenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja hallo dit is geen MLN he
wees welkom. kan nog net.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben van 1989, mag ik bij de club?
quote:Wat een kut verwende kinderen die kunnen transporteren naar hun vrienden, wij moesten nog gewoon WhatsAppen om te vragen of je vrienden tijd hadden.
Klacht: Verwende jeugd
Ik was toenertijd nergens anders mee bezig. De manga is trouwens steengoed maar de serie is best wel slechtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:34 schreef Eenskijken het volgende:
Ik weet dat veel mensen DragonBall Z lame vinden maar vroeger vond iedereen het tofWas ook gewoon een hele goede animé
Ik zei altijd, ja als het lekker weer is welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:34 schreef Fascination het volgende:
Zo mooi dat ie altijd alles letterlijk opnam.![]()
Moeder: Als Pietje van een brug af springt, doe jij dat dan ook?
Bobby: Hmm, waar is toch die brug waar m'n moeder het steeds over heeft.
[ afbeelding ]
Jij bent fan van de kapsels die ze in de jaren 70 hadden?quote:
Oh, waneer was dat danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:36 schreef Eenskijken het volgende:
Wel veel fillers idd. En later ben ik het kwijtgeraakt toen met die nieuwe afleveringen kwamen en opeens 10x zo veel karakters bijkwamen.
Holy shit dat was ik helemaal vergeten dat programma, maar de intro komt me nog zo bekend voorquote:
Alsof jij de 70s hebt meegemaakt, 1977, tskquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jij bent fan van de kapsels die ze in de jaren 70 hadden?
zon geweldige intro..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:27 schreef Eenskijken het volgende:
Oh en laten we het epische Johnny Quest niet vergetenOok zo heerlijk politiek correct met die hoofdpersonen
![]()
Eh, bij Dragonball GT en Z Kai (?) heette hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh, waneer was dat dan?
wat is dat voor mislukte power ballad introquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:38 schreef probeer het volgende:
[..]
zon geweldige intro..
alleen deze is beter
DBGT was slecht en niet van de originele makerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Eh, bij Dragonball GT en Z Kai (?) heette hetheb het net ff gegoogled.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is dat voor mislukte power ballad intro
Ah oke, ik heb alleen die originele + Dragonball Z gezien. dat was wel heel tofquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DBGT was slecht en niet van de originele maker
Kai is een remake van DBZ minus de fillers en in HD
Dat was tof.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:38 schreef probeer het volgende:
[..]
zon geweldige intro..
alleen deze is beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |