Wat ene crap was dat. Betalen om folders te krijgen, en voor de drie attracties die er waren (in een opblaasbal van een helling, een kermisritje, bungeejumpen) kon je uuuuuren in de rij staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
En wat te denken van de beginperiode van de Megafestatie in Utrecht![]()
heb je de intro wel beluisterd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zelfs degene die dat youtubefilmpje benoemd heeft maakt de fout
Heb je het titelblad aan het einde bekeken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heb je de intro wel beluisterd?
Zegt iemand met een jaren 70 kapsel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:33 schreef Faaluser het volgende:
Ik heb de jaren negentig niet meegemaakt, maar wat een onzin wordt hier gepost. Tekenfilmpjes vroeger braaf en tegenwoordig alles gewelddadig? Juist als ik naar al die jaren 90-cartoons kijk zie ik een en al geweld. Tegenwoordig is juist alle kindertelevisie heel moralistisch geworden.
Ik ben van 1989, mag ik bij de club?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zegt iemand met een jaren 70 kapsel.[ afbeelding ] Vroeger had je nog respect voor degene die ouder was.
Tegenwoordig zijn het van die ongeleide projectielen, grotendeels veroorzaakt door de te vrije opvoeding en kinderdagverblijven.
Iedereen die geboren is in de jaren 70 en 80
Zijn fotoboek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zegt iemand met een jaren 70 kapsel.[ afbeelding ] Vroeger had je nog respect voor degene die ouder was.
Tegenwoordig zijn het van die ongeleide projectielen, grotendeels veroorzaakt door de te vrije opvoeding en kinderdagverblijven.
Iedereen die geboren is in de jaren 70 en 80
Huh wat is dit?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:25 schreef Pharkus het volgende:
In de nineties was pokemon ook al gay hoor
Bucky O'Hare niet kennenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Huh wat is dit?
Vast zo'n tekenfilm die na telekids kwam, altijd van die falende shit daarOp een of andere manier zendde ze ook Ren & Stimpy smiddags uit, hadden ze niet door dat het niet voor kinderen bedoeld is
?
Hij leefde de nineties al volledig op z'n 5de.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:24 schreef Fascination het volgende:
Maar ts, er staat in je profiel dat je van '92 bent.
OMG dat was klóóótequote:
Alleen negers keken datquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Mensen die pokemon tof vinden
Dat is nu nog steeds op TV, helaasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:29 schreef SanAnt het volgende:
Married... with Children![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat was geniaal jaquote:
sorry ik liet me even meeslepenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja hallo dit is geen MLN he
wees welkom. kan nog net.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben van 1989, mag ik bij de club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |