Zal ik kai gaan kijken, 291 afleveringen naar 97 ingekortquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb alleen die originele + Dragonball Z gezien. dat was wel heel tof
jij bent te laat geboren, jij behoort tot die nieuwe generatie met mobieltjes en van die bontjassenkraag shitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:41 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik ben geboren in 94 en herinner me vrijwel niks van de wereld om me heen in die tijd.
Ben ik verdoemd?
Om heel eerlijk te zijn miste ik die digitale zooi wel degelijk. Droomde er toen al van dat er een tijd kwam dat we allemaal met zaktelefoon/computertjes liepen. En (bijv. in de stad) afspreken was een hel, zeker als iemand de bus had gemist, stond je daar in je eentje te wachten, verschrikkelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:14 schreef MAHL het volgende:
En we misten die digitale zooi ook niet. Ik kan me nog herinneren, de eerste keer internet, compleet met dialup.
Ligt puur aan de opvoeding. Ik ben uit '93 en herken mezelf daar totaal niet in, wel in de nostalgie in dit topic.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij bent te laat geboren, jij behoort tot die nieuwe generatie met mobieltjes en van die bontjassenkraag shit
Ik doe heel erg mn best om daar niet bij te horen. Is het nu weer goed?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij bent te laat geboren, jij behoort tot die nieuwe generatie met mobieltjes en van die bontjassenkraag shit. Zeg maar de verkeerde generatie
Heb je ducktales vroeger gekeken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ligt puur aan de opvoeding. Ik ben uit '93 en herken mezelf daar totaal niet in, wel in de nostalgie in dit topic.
Uiteraard, en boes, en ovide en z'n vriendjes, en samurai pizza cat's, etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Heb je ducktales vroeger gekeken?
Nee, dat is triest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:43 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik doe heel erg mn best om daar niet bij te horen. Is het nu weer goed?
Nice, dan zou ik zeggen: Join the clubquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Uiteraard, en boes, en ovide en z'n vriendjes, en samurai pizza cat's, etc.
Die 2 gaan nauw samen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee, dat is triest.
Het is pas goed wanneer je gewoon doet waar je je lekker bij voelt.
Dinobabies nog vergetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:45 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Die 2 gaan nauw samen.
En ik keek ook ducktales en boes en de dinobaby's en en en enzo
Even verantwoorde shit als Villa Achterwerk hoorquote:
Oh villa achterwerkquote:
En de grote rode knopquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Oh villa achterwerkdie debielen met hun roze koeken ook
Paar jaar daarvoor zat ik nog aan de buis gekluisterd tijdens Tiktak
Tik Tak!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Oh villa achterwerkdie debielen met hun roze koeken ook
Paar jaar daarvoor zat ik nog aan de buis gekluisterd tijdens Tiktak
altijd kijken of er een hondje kwam bij dat beginstuk met die schapenquote:
Ja!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
altijd kijken of er een hondje kwam bij dat beginstuk met die schapen
Joh, eer Z uitkwam zaten ze al op 200 alfquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was toenertijd nergens anders mee bezig. De manga is trouwens steengoed maar de serie is best wel slechthet aantal fillers en uitrekken van afleveringen is echt extréém. Toen al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |