dragonball werd helemaal niet uitgezondenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Joh, eer Z uitkwam zaten ze al op 200 alfGewoon dragonball
Wel de national geographic juniorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Lazen jullie ook de Okki en de Taptoe?
Jazekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Was dat dat blaadje dat je op school kreeg?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dragonball werd helemaal niet uitgezonden
Hehe, je bent maagdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:56 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Wel de national geographic junior
(ben er over 3 weken 17 en nog steeds op geabonneerdik ben niet raar
)
Ik las Cor Daad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
En de Bobo en de Hello You.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Mensen die dat lazenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
De manga werd wel uitgegeven, elke maand een halve manga, ik heb ze hier allemaal nogquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem, ben 5 dagen later jarigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ohjaik zal voor altijd maagd blijven
Ben je niet!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:56 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Wel de national geographic junior
(ben er over 3 weken 17 en nog steeds op geabonneerdik ben niet raar
)
Elk jaar uitkijken naar het zomer- en winterboek!quote:
Jep.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Was dat dat blaadje dat je op school kreeg?
Alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, ben 5 dagen later jarig
Met elke week dat mysterie achterop, in die strip verwerktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ben je niet!
[..]
Elk jaar uitkijken naar het zomer- en winterboek!
[..]
Jep.Op een gegeven moment werd ik te oud voor de Taptoe, en moest ik Hello You lezen.
Is eigenlijk ook vooral omdat het weer moeite is om je af te meldenquote:
Die winter/zomerboeken had ik altijd zo uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ben je niet!
[..]
Elk jaar uitkijken naar het zomer- en winterboek!
[..]
Jep.Op een gegeven moment werd ik te oud voor de Taptoe, en moest ik Hello You lezen.
Met strips van de Muziekbuurters nog wat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Met elke week dat mysterie achterop, in die strip verwerkt
http://www.taptoe.nl/quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die winter/zomerboeken had ik altijd zo uit
Ik had taptoe ook eigenlijk alleen om de strips
Voor groep 7/8 had je hello you, dat was echt superkut, helft van de tekst in het NL en andere helft in het engels en dan een woordenboekje achterin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |