Doe ik mee met baggeren? Ik probeer nog enigzins de bagger binnen de perken te houden die die klapjosti Argo er vrolijk neerkwakt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Overbodige rommel in de OP uiteraard gevolgd door bagger en de TS doet vrolijk mee. Willen we niet. Dicht.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe ik mee met baggeren? Ik probeer nog enigzins de bagger binnen de perken te houden die die klapjosti Argo er vrolijk neerkwakt.
Bij post 16 begin je al te baggerenquote:
Wie ben jij om te beslissen wat bagger is? Sowieso heb je geeneens een goed beeld van wat dan ook, dat is wel te zien aan je postgedrag. Ik heb twintig minuten aan die OP gewerkt en dan gaan een boel mensen (onder andere jij) lopen zieken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
Bij post 16 begin je al te baggeren
Je OP begint al fout met al die overbodige rommel, daar komen die offtopic bagger reacties van en ga me nou niet vertellen dat je dat niet wist. Verder gewoon wat willekeurige quote's :quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:08 schreef Trollscience het volgende:
Om nog niet te spreken over die kontenlikker van een Plastic_zak. Met zijn "TR gemacht" in ieder topic.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef Trollscience het volgende:
Ik wilde het duidelijk maken voor de oversekste pedoseksuelen hier
quote:
Als je topic ontspoort plaats dan zelf een TR of reageer hier. Ga andere users niet zitten beledigen daar schiet je geen zak mee op. Doe dat maar via PM/DM. Dus ook niet hier in KLB-FB.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:59 schreef Trollscience het volgende:
Ik zou hem voor zijn gezicht slaan als ik de kans kreeg.
Dat heb ik ook al vaak genoeg duidelijk gemaakt, maar die Argo gaat gewoon vrolijk door.quote:
Dus TR gemacht roepen in ieder topic is wel normaal?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je OP begint al fout met al die overbodige rommel, daar komen die offtopic bagger reacties van en ga me nou niet vertellen dat je dat niet wist. Verder gewoon wat willekeurige quote's :
Dit doe ik alleen als het topic niet volgens de regels is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al vaak genoeg duidelijk gemaakt, maar die Argo gaat gewoon vrolijk door.
Tot zover mijn tirade
[..]
Dus TR gemacht roepen in ieder topic is wel normaal?
Ik kan het zelf wel af.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Dit doe ik alleen als het topic niet volgens de regels is.
ik dacht dat je klaar was met je tiradequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Trollscience het volgende:
Dus TR gemacht roepen in ieder topic is wel normaal?
Het was een edit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
ik dacht dat je klaar was met je tirade
Je zet zelf de toon met je sub-klacht en bonus-klacht. Daar volgt uiteraard bagger op.
Gereekst.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Beste prachtmods,
Zouden jullie dit topic willen reeksen?
Welke BN'ers zijn in het echt om uit te kotsen? #2
Bedankt fijn mens! Ik vind je prachtig.quote:
Het kwetst mijn gevoelens dit te lezen, het is dan ook niet mijn intentie hier te spammen of wat dan ook maar ik zou appreciëren als zulke beledigingen naar mij toe worden verwijdert. Jullie zoude het ook niet leuk vinden als jullie een klapjosti zoude worden genoemd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe ik mee met baggeren? Ik probeer nog enigzins de bagger binnen de perken te houden die die klapjosti Argo er vrolijk neerkwakt.
Het is toch trouwens zo dat als een topic gereekst wordt, dat ie dan automatisch in de 'my active' verschijnt van degenen die in de vorige delen hebben gepost?quote:
Dat werkt alleen als degene die het eerste topic volgepost heeft op de open nieuw deel knop heeft gedrukt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Het is toch trouwens zo dat als een topic gereekst wordt, dat ie dan automatisch in de 'my active' verschijnt van degenen die in de vorige delen hebben gepost?
Maar volgens mij is dat in dit geval niet zo.
Dat heb ik gedaan, want de topictitel en de inhoud verschenen automatisch. Of bedoel je dat degene die de laatste post geplaatst heeft dat moet doen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat werkt alleen als degene die het eerste topic volgepost heeft op de open nieuw deel knop heeft gedrukt.
Achteraf reeksen heeft wat dat betreft geen effect.
Toch is er iets misgegaan als de topics achteraf nog gereekst moeten worden. Degene die de laatste post heeft moet het inderdaad doen ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, want de topictitel en de inhoud verschenen automatisch.
Dat kan niet na één topic, een mod moet hem eerst reeksen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Toch is er iets misgegaan als de topics achteraf nog gereekst moeten worden. Degene die de laatste post heeft moet het inderdaad doen ja.
Nee, misschien was ik niet helemaal duidelijk in m'n sluitpost.quote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef Ritmo het volgende:
@GGMM: Dus over het meest besproken onderwerp (voetbal natuurlijk) onder mannen mag niet gepraat worden omdat jij het niet belangrijk vindt?
En waarom mogen al die totaal niet boeiende ICT/game-klachten dan wel? Alsof een normaal mens dat belangrijk vindt.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hou toch je bek man. Lekker uitbreken en een familievak bang maken door met vuurwerk te gooien, helden. Dan nog een steward van de trap afknikkeren (die gewoon een ring naar beneden en dus hartstikke dood valt als dat net er niet hangt) en ook nog brandblussers en plexiglas tussen het publiek gooien. En jij bent daar trots op? Als je een echte vent bent doe je zoiets niet.
En dan ons zielig volk noemen? Bij welke Champions League wedstrijd gaat 410 dit jaar trouwens vuurwerk op het eigen publiek gooien? En de ouders van welk bekend persoon uit de voetbalwereld gaat dit jaar door jullie bedreigd worden? En welke spelers gaan jullie aanvallen?
Ten eerste is het idd een onzinnige discussie, maar dat zou het punt niet geweest zijn als er niet ook gescholden/gebasht zou worden.quote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
PSV, zielig volk. Paar jaar geleden allemaal een grote mond achter het glas tot het deurtje ineens midden op het uitvak lag en er geen glas meer tussen zat.
Ok excuus, dan geef ik je in dit geval gelijk. Ik las met name je qoute over dat voetbal niet belangrijk zou zijn en daarom dit topic dicht kon.quote:Op zondag 18 september 2011 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, misschien was ik niet helemaal duidelijk in m'n sluitpost.
Het punt is dat het een "jullie publiek is triester dan ons publiek" ding begon te worden, waarbij PSV'ers en Ajacieden elkaar begonnen te bashen.
Zie ook de laatste paar posts:
[..]
[..]
Ten eerste is het idd een onzinnige discussie, maar dat zou het punt niet geweest zijn als er niet ook gescholden/gebasht zou worden.
Ik wou hem sowieso eigeniljk al eerder sluiten, vanwege de wat matige OP en omdat het hier op uit zou lopen, maar dat leek nog mee te vallen, tot nu.
True, een van die drie topics ook gesloten, die andere 2 zijn mwah. Dat wordt ook wel in de gaten gehouden en als dat gescheld/gebash wordt gaan ze ook gewoon dicht.quote:Op zondag 18 september 2011 21:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ok excuus, dan geef ik je in dit geval gelijk. Ik las met name je qoute over dat voetbal niet belangrijk zou zijn en daarom dit topic dicht kon.
Maar ik blijf er wel bij dat hier wat teveel 'ICT'-topics zijn ipv over echt boeiende of merkwaardige dingen die mensen meemaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |