Nee laat maar. Je begrijpt het niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor dat je in dat geval naar het vivaforum gaat, dit topic is niks raars aan hoor
Waarom heb je dan reacties verwijderd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor dat je in dat geval naar het vivaforum gaat, dit topic is niks raars aan hoor
Vond het al vreemd dat ik het topic wat minder ernstig raar vond toen ik het net nog eens las. Begon me bijna (bijna dan hè) af te vragen of ik me aan het aanstellen was.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom heb je dan reacties verwijderd?
mission accomplished!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:27 schreef Kreator het volgende:
Het is gewoon niet leuk om in KLB topics te openen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb geen reacties verwijderd, 1tje van een kloon van gebande en n reactie daarop, verder niet
Crosspost, voor de duidelijkheid:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:27 schreef Kreator het volgende:
En dát is wat er mis is met de ziekenhuishoreca in Nederland...
Het niveau is zo enorm bedroevend. Echt. Niet normaal. Mods doen gewoon mee. Het is gewoon niet leuk om in KLB topics te openen als je alléén maar dit soort verkankerde reacties krijgt.
Doe er wat mee.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vinden wij inmiddels ook, dus hebben we de onderlinge afspraak gemaakt de boel weer wat te verminderen qua baggeren, uitlokkende baggerposts en andere niet te definiëren rommel.
Daar kom ik inderdaad net vandaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef themole het volgende:
De laptop van mijn oma
Topic gaat nu al naar apple bash topic.
Weg. Bedankt voor het melden!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:26 schreef Rezania het volgende:
Verbrand door de felle zon
Deze post is duidelijk reclame, hetzelfde geld voor de user.
uvbescherming.com
Kap maar met dat baggeren.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef VladimirPoetin het volgende:
God haat me
Ik vind het niet normaal dat een mod zegt dat God niet bestaatEen mod hoort voor iedereen te spreken.
Mijn kritiek op sommige users is terecht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:48 schreef banapples het volgende:
Kan dit topic dicht en de user die dit topic opende een ban krijgen
Mensen die in het feedback topic gaan klikken. :')
Ik word ook nog uitgescholden![]()
Is al gesloten door GGMMquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:42 schreef Ritmo het volgende:
Kutweer
Troll-topic, kan dicht lijkt me.
quote:
Zo'n vermoeden heb ik ook over jouquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik begin overigens steeds meer te vermoeden dat de user Plastic_zak een (extreem goede) troll is. Is dat wel eens nagekeken? Zo iemand kan gewoon niet echt zijn.
Waarom denk je dat ik een troll ben ? Omdat ik niet alleen maar bier drink en over voetbal praatquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik begin overigens steeds meer te vermoeden dat de user Plastic_zak een (extreem goede) troll is. Is dat wel eens nagekeken? Zo iemand kan gewoon niet echt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |