Fijn!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef Maes het volgende:
Bob is oké![]()
![]()
Geen uitzaaiingen gelukkig, wel goed in de gaten blijven houden maar ze kan weer lekker haar eigen vrolijke zelf zijn
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef Cat22 het volgende:
Ing!![]()
![]()
Meneer Ing!![]()
![]()
Bobje!![]()
![]()
KipfiletjeMaja, dan had ik maar niet weg moeten gaan terwijl het op het aanrecht lag. Ik had opeens 3 zeer tevreden maar wel wat schichtige katten.
Jij snapt het tenminstequote:Op maandag 15 augustus 2011 18:45 schreef nokwanda het volgende:
En die gigolo's kunnen altijd nog dienen als pressiemiddel zodat MM lief is op vakantie
Geen idee!quote:
Ik ben nu ook the Glee Project aan het kijkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Om half 10 komt er iets over mislukte plastische chirurgie op RTL5, wel interessant.
Ik ben nu the Glee Project online aan het bekijken
Wie is jouw favorietquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik ben nu ook the Glee Project aan het kijken
Alleen Sjefke kan dat, en die is leuk jaquote:
Onlinequote:
Damian vind ik echt zo leukquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mmm ik weet niet.. Damian vind ik wel een leuke gozer, tenminste normaal.
En Lindsay vind ik er eigenlijk wel bij passen, die is alleen zo irritant af en toe.
Alex vind ik verschrikkelijk en Samuel vond ik eerst leuk, maar nu vind ik hem een beetje arrogant overkomen.
Welke nieuwequote:Op maandag 15 augustus 2011 20:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die nieuwe die in Glee komt vind ik ook wel leuk trouwens
Wiesda?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Zij gaat Sugarspelen
[ afbeelding ]
quote:Look for Sugar to try out for New Directions, despite a voice that makes Sue sound like Rachel.
Bij mij ook afgelopenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vanessa Lengies. Ze speelt nu in Hawthorne.
Ben benieuwd welke er nog meer komen. Ze moeten toch wel aardig wat acteurs gaan vervangen![]()
Ik hoop dat Santana en Brittany het jaar moeten overdoen
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:40 schreef Oognip het volgende:
Ik kreeg een compliment van een clientIk zag er knap en fris uit
Nee bijnaquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:48 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]en nu zit je zonder appelflaphouder op de bank?
Morgen eind van de middag kan welquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ik ken jou
mag ik morgen ofzo nog even katjes komen knuffelen?
quote:
Ik ga mijn best doen, maar dan moet ze niet lelijk tegen me doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]tof! Ik moet morgen inpakken en wat lui bellen (reïntegratiebedrijven) en 's avonds naar voetbal, maar eind van de middag komt precies goed uit
Doe je Rhana veel knuffelen voor mij als ik weg ben?Ze is net blij dat ik weer alleen was
Ik zal dr streng toesprekenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar dan moet ze niet lelijk tegen me doen
Ik heb m al lang niet meer gezien, wat issie toch enig hequote:Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhh
Mama always said life's like a box of chocolates..
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m al lang niet meer gezien, wat issie toch enig he
We zaten in de kroeg!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:33 schreef ElisaB het volgende:
Wat is het stil hierZitten jullie stiekem heul ergens anders of zo
Gelukkig maarquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
We zaten in de kroeg!
Grapje
Weescht niet bevreeschd, ik ben er!![]()
Hoiiiii
We zijn zwaar ontregeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik lag al in bed maar ik kan niet slapen terwijl ik ernstig moe ben
Ik wil alleen zuipen als er mannen in de buurt zijn, ik wil wel eens een ONSquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn zwaar ontregeld
Kom hierheen; gaan we zuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil alleen zuipen als er mannen in de buurt zijn, ik wil wel eens een ONSONS...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Dan moet je ff met Qwea praten, die is daar heul goed inquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:59 schreef Takaiki het volgende:
Is er ook een trekt-haren-uit-het-hoofd smiley?![]()
We proberen een reis te plannen, maar het wil nog niet zo vlotten
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ONS...One Night Stand, dawittegetochwel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of hebbie dat nooit gedaan vroegah?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Misschien kunnen we haar even SMS-senquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
Dan moet je ff met Qwea praten, die is daar heul goed in
Ow...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:11 schreef Greys het volgende:
One Night Stand, dawittegetochwel?
Of hebbie dat nooit gedaan vroegah?
Ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow...![]()
Nee, dat wist ik dus niet
Ik heb niet zoveel ONS-sen gedaan; ik deed het meestal daarna nog een paar keer. More-Night-Stands
En je moet er voor het ontbijt weer uit, toch?!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
Ik eigenlijk ook
Met een ONS moet je ook *direct* het bed in enzo, daar ben ik niet zo van![]()
Ja, dat moet je aan mij vragenquote:Of telt het ook als ONS als je iemand een paar keer hebt gezien, dan één keer er mee in bed beland en daarna nooit meer?
FAAL, die kennieeens een diner met haar MM plannenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je ff met Qwea praten, die is daar heul goed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit hier trouwens ook met een vent met oogkleppen op:
Hij:DAT is een mooi hotel (hastikke duur dus)
Ik: ja, maar wel erg duur...zoekt verder
Hij: ja, maar wel heel erg mooi...als je zo doet kost ie zoveel en daar zoveel.
Ik: je moet ook nog heen en terug met het vliegtuig, komt er ook nog bij...
Hij: ...ja, maar is wel een heel mooi hotel, vind je niet?
Ik: ja, maar zo wordt het wel een heel duur grapje![]()
Hij: (blijft scrollen over de pagina van dat ene hotel en zoekt niet verder)
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
FAAL, die kennieeens een diner met haar MM plannen![]()
Over haar all-inclusive maar te zwijgen
Maar meets wil primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit hier trouwens ook met een vent met oogkleppen op:
Hij:DAT is een mooi hotel (hastikke duur dus)
Ik: ja, maar wel erg duur...zoekt verder
Hij: ja, maar wel heel erg mooi...als je zo doet kost ie zoveel en daar zoveel.
Ik: je moet ook nog heen en terug met het vliegtuig, komt er ook nog bij...
Hij: ...ja, maar is wel een heel mooi hotel, vind je niet?
Ik: ja, maar zo wordt het wel een heel duur grapje![]()
Hij: (blijft scrollen over de pagina van dat ene hotel en zoekt niet verder)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
thnx babequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Nou Qwea, laat het je maar zeggen!
Succes vandaag he
Die mri had ik gisteren, faalhaasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon geile thoughts denken in die MRI, dan valt het mss wel mee muppet
Oh sorry KUT, dan heb je niet hard genoeg gejammerd dr naquote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh sorry KUT, dan heb je niet hard genoeg gejammerd dr na
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 06:22 schreef senesta het volgende:
Hoe komt dat Nok?
Ik ben een beetje ziek aan het worden denk ikIk ben ook de hele nacht aan het rommelen geweest.
Gaat een heel rustig dagje worden dit.
Nah, niet meer geslapen. Was vanaf 3.50 op en om 6 uur gaat de wekker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:15 schreef Oognip het volgende:
Heb je nog kunnen slapen, Nok?
Senes beterschap
Heb je oordopjes geprobeerd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[..]
Nah, niet meer geslapen. Was vanaf 3.50 op en om 6 uur gaat de wekker.
Het is al een jaar een issue, maar niet constant.
Sinds nokManda vorig jaar ziek was sliep ik slecht. Door zijn gehoest en gesnurk. Het gesnurk is gebleven. Daarnaast heb ik opeens heel erg veel last van omgevingsgeluiden, waar dat eerder nooit zo was. Op vakantie in Frankrijk had ik dat helemaal niet. Ik sliep er als een roosje.
Maar nu thuis is het er weer. En in de slaapkamer die we nu hebben is het veeeel en veel erger dan boven, waar we eerst sliepen. Ik slaap moeilijk in, maar vooral moeilijk door. Geen nacht is echt ongestoord. Maar zoals de afgelopen 3 nachten weer is het niet altijd. Wel extreem slecht.
jaaaa, alle soorten al. Het beste werken de Mack's die je niet in de gehoorgang moet stoppen. dat doet me namelijk pijn. Alleen zijn dit siliconen proppen en daaree maak je je oorschelp dicht. Ze zweten wel en nu is mijn linkeroor kapot en het loopt.quote:
En oordoppen op maat? Mijn oorstukje voor mijn hoorapparaat hebben ze destijds ook met een mal gemaakt en zangers hebben ook altijd van die speciale oortjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaa, alle soorten al. Het beste werken de Mack's die je niet in de gehoorgang moet stoppen. dat doet me namelijk pijn. Alleen zijn dit siliconen proppen en daaree maak je je oorschelp dicht. Ze zweten wel en nu is mijn linkeroor kapot en het loopt.
Maar liever dat dan niet slapen. Melatonine heb ik ook al geprobeerd. Doet me niets. Valeriaanthee voor het slapen. Doet helemaal niks.
Nee voor Muis006quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Voor tha Percy?
Chico krijgt de streepjes V halsshirtjes in rood en blauw, want streepjes staan hem zo awesome , en het army jasje/tuigje, en nog een voetbalshirt want Sjon past zijnes niet meer, en nog een Iyou hoody want Sjon was ook al uit die van hem gegroeid, en ik baal nu al dat ik deze niet genomen heb
en nu vergeet ik nog de helft
![]()
[ afbeelding ]
Obvious post is obvious:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:43 schreef Ingetje79 het volgende:
In geval van ernstig snurken kruip ik op het logeerbed.
Op zich niet echt gezellig, maar de dag erna ben ik juist wel een stuk gezelliger
WAT DENK JE DAT IK NU ALWEER ZIT TE DOEN OP DIE SITE?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee voor Muis006
wat een leuke shirts! Kan je er geen bestelling achteraan gooien voor deze trouwens?
Goedzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
WAT DENK JE DAT IK NU ALWEER ZIT TE DOEN OP DIE SITE?
Die wil ik ook wel. Kom ik er ook nooit meer uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Chico wil ook deze:
[ afbeelding ]
Maar ik denk dat ie dr nooit meer uit zou komen, en Kees ook niet
Snap je wat doof zijn betekent?quote:
Maar dan ga je zweten en dan gaat alles plakken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel. Kom ik er ook nooit meer uit
Preventiefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Op zich niet echt gezellig, maar de dag erna ben ik juist wel een stuk gezelliger
Uurtje of 4? Zal ik zorgen dat ik ook weg ben? Je komt immers alleen voor de kittensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:10 schreef Mama_Mia het volgende:
Goeiemiddag dan, speciaal voor oh-oh
Oognip, yum! Hoe laat mag ik m komen sampelen vanmiddag?
lees: kittens knuffelen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Uurtje of 4? Zal ik zorgen dat ik ook weg ben? Je komt immers alleen voor de kittens
Ik krijg echt mepneigingen als ie snurktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Preventief
Absoluut ongezellig, maar steeds wakker worden is killing. Wij zouden vlot gaan scheiden als we samen moesten slapen, vrees ik
Slecht slapen is bij mij ook een dingetje: als ik eenmaal twee nachten slecht geslapen heb, komen er gegarandeerd nog drie achter aan. Ik háát het!
Oh, vreselijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
De Griek snurkt vaak zo hard dat ik gewoon naar huis ga of hem wakker maak en naar huis stuur, ik trek dat echt niet
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Breng dan maar hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, vreselijk![]()
M'n nachtrust is me echt zo heilig, ik zou ook compleet ongeschikt zijn als moeder geloof ik.
3 nachten janken en ik zet het kind in de garage
De garage is dichterbijquote:
half uurtje pauzequote:
Maar minder gesjelligquote:
Ik nog 10 minutenquote:
Moet het maar niet jankenquote:
'Het'?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik nog 10 minuten
[..]
Moet het maar niet janken
Goed verzonnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook![]()
Uit het werk strakkies ff naar m'n ouders, die zijn op Frummel aan het passen.
Dus ik heb mams opdracht gegeven eea voor me op te halen vanmiddag, zodat ze voldoende smoesjes heeft om ff de deur uit te moeten en te kunnen pronken
15 a 20 mg diazepam. Zelfs ik raak daar knock out vanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaa, alle soorten al. Het beste werken de Mack's die je niet in de gehoorgang moet stoppen. dat doet me namelijk pijn. Alleen zijn dit siliconen proppen en daaree maak je je oorschelp dicht. Ze zweten wel en nu is mijn linkeroor kapot en het loopt.
Maar liever dat dan niet slapen. Melatonine heb ik ook al geprobeerd. Doet me niets. Valeriaanthee voor het slapen. Doet helemaal niks.
Ik hengst MM gewoonquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
De Griek snurkt vaak zo hard dat ik gewoon naar huis ga of hem wakker maak en naar huis stuur, ik trek dat echt niet
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
15 a 20 mg diazepam. Zelfs ik raak daar knock out van
Ik doe het al tijden met een: Draai OMMMMMMquote:
Dat had ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]Heb ooit in het ziekenhuis gelegen voor een operatie. Kreeg je voor het slapen gaan een rustgevend middeltje. Ik werd er wild en ongedurig van.
Deed mij dus echt niks dat spulquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
15 a 20 mg diazepam. Zelfs ik raak daar knock out van
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]Heb ooit in het ziekenhuis gelegen voor een operatie. Kreeg je voor het slapen gaan een rustgevend middeltje. Ik werd er wild en ongedurig van.
Zal wel iets niet helemaal goed in m'n bolleke zitten.
Vanavond ga ik in ieder geval nieuwe oordoppen proberen en een kop valeriaanthee nemen MET een tablet melatonine.
En ik neem Muis'advies ter harte en ga een paar oordoppen op maat laten aanmeten.
20mg met een biertje hakte er behoorlijk in. 10 mg doet ook niks, laat staan 5quote:
20 mg zonder bier deed niks en met heb ik maar niet geprobeerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
20mg met een biertje hakte er behoorlijk in. 10 mg doet ook niks, laat staan 5
Binnenlaten en via de achterdeur weer naar buiten drukkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:44 schreef Qwea het volgende:
Kutzooi, de man met de hamer staat op mijn deur te meppen
Ik heb hem binnen gelaten en heb vervolgens keihard ing lopen doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Binnenlaten en via de achterdeur weer naar buiten drukken
Was niet zo best. Moet een mri binnenkort en als daar geen zichtbare dingen uitkomen zoals een scheur oid moet ik naar het AMC.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:07 schreef indaha het volgende:
Ik heb geen last van snurken , mijn man snurkt in zo'n regelmatig tempo dat ik ervan in slaap val en ik ben zowieso wel een goede slaper.
Qwea wat zeiden ze in Sneek over je pootje?
Q je bent niet stiekem heel wat jaartjes ouder? Het zit je niet echt mee het laatste jaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was niet zo best. Moet een mri binnenkort en als daar geen zichtbare dingen uitkomen zoals een scheur oid moet ik naar het AMC.
Kortom, ik ben nog wel ff onderweg.
Nasty!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik loop al de hele dag achter mezelf aanDat heb je als je om 8.55 wakker wordt terwijl je om 9.00 moet beginnen
Trio?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen gelaten en heb vervolgens keihard ing lopen doen
Dat is balen dat je nu nog niets weetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was niet zo best. Moet een mri binnenkort en als daar geen zichtbare dingen uitkomen zoals een scheur oid moet ik naar het AMC.
Kortom, ik ben nog wel ff onderweg.
Ja ik nu ook, dus hou het in de gatenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Net politie bij de buren aan de deur. Alleen ze waren niet thuis.
En nu ben ik natuurlijk super nieuwsgierig wat er aan de hand is.
Klinkt als een fijne vakantiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:38 schreef Rewimo het volgende:
Ben ik weer even, niet bijgelezen helaas. Kan hier alleen internetten op de hotelcomputer. Ons eigen internet werkt niet omdat we geen telefoonontvangst hebben hier![]()
Verder alles okee. Vanmorgen heerlijk gesaunaad (jajaj, ik in een echte sauna, niet alleen het stoombad) en vanmiddag op een wijnlandgoed rondgekeken. Waar ze heerlijk druivensap hadden (alleen oma ging aan de wijn, de rest drinkt niet
).
Alleen jammer dat iemand anders nu met qltels badjas rondwandeltHopelijk komt ie nog terecht, we gaan van de week nog een keer daarheen.
O ja heel goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Er staan 2 pakketjes van mij bij hun. Dus ik moet er nog een keertje heen.
Bij kittens zitten is altijd goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nasty!![]()
Ik heb vanmorgen gewerkt en was vanmiddag van plan allerlei dingen te doen maar ik kan me er niet toe zetten.Ik heb alleen maar een poos bij de kittens gezeten. ook belangrijk.
Maar mijn tas pakt zich niet vanzelf in, ik heb nog niet eens een meeneemlijst!
Maak ik normaal altijd van tevoren met zaken die me invallen dat ik moet meenemen. Hopelijk ben ik compleet met alles wat ik de laatste paar dagen op het logeerbed heb gegooid.
Is dat nou allemaal van die walrus?quote:
Hoe doe je dat met de pleegkinders als je op vakantie gaat? En met je eigen kattekinderen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:47 schreef Cat22 het volgende:
Klinkt als een heerlijke vakantie Rewimo!
Indaha, ik ga vrijdag op vakantie, maar ga donderdag in de loop van de middag al naar een kennis om daar te logeren. Hilversum om 6.30 uur 's morgens vanuit hier is niet echt ideaal en we moeten nog wat voorbespreken.
FR, je kadootjes bevallen prima!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn dat het in de smaak valt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:47 schreef Cat22 het volgende:
Klinkt als een heerlijke vakantie Rewimo!
Indaha, ik ga vrijdag op vakantie, maar ga donderdag in de loop van de middag al naar een kennis om daar te logeren. Hilversum om 6.30 uur 's morgens vanuit hier is niet echt ideaal en we moeten nog wat voorbespreken.
FR, je kadootjes bevallen prima!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zou idd er mee te maken kunnen hebben, mijn moeder had vroeger maandelijks echt heftige migraine aanvallen en sinds ze haar baarmoeder eruit hebben gehaald waardoor ze natuurlijk niet meer ongesteld werd heeft ze nooit meer een aanval gehad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:58 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik heb hoofdpijn again als ik zeker weet dat ik geen kinderen meer wil ga ik er meteen voor zorgen dat ze er nooit meer kunnen komen. Dat helpt vast iets tegen die hoofdpijn.
De pleegkinders (en moeder natuurlijk!) breng ik morgen een weekje uit logeren bij een ander gastgezin en mijn eigen team wordt aan huis verzorgd voor twee vriendinnen en de buren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met de pleegkinders als je op vakantie gaat? En met je eigen kattekinderen?
Het is een combinatie van mijn hormonen en het weer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Het zou idd er mee te maken kunnen hebben, mijn moeder had vroeger maandelijks echt heftige migraine aanvallen en sinds ze haar baarmoeder eruit hebben gehaald waardoor ze natuurlijk niet meer ongesteld werd heeft ze nooit meer een aanval gehad.
Jupquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is balen dat je nu nog niets weeten is het AMC daar meer in gespecialiseerd in dat soort operaties?
[..]
Ja ik nu ook, dus hou het in de gaten
Daar had zij het over.quote:De heer prof. dr. C.N. van Dijk
Aandachtsgebieden: voet- en enkelchirurgie; kniechirurgie; athroscopische chirurgie van enkel, voet en knie; sporttraumatologie, prothesiologie
Extra functies: Voorzitter en bestuurslid van diverse binnen- en buitenlandse orthopedische ea organisaties. Erelid van diverse verenigingen. Het onderzoek van Professor Van Dijk richt zich met name op de enkel en knie
Thanksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
Wat een leuke foto Oognip!
Zowel van jou als het katje
Je kan er gewoon een spiraal intrappen. Ben je en niet meer ongesteld, en als je toch kids wil sloop je hem er weer uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:58 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik heb hoofdpijn again als ik zeker weet dat ik geen kinderen meer wil ga ik er meteen voor zorgen dat ze er nooit meer kunnen komen. Dat helpt vast iets tegen die hoofdpijn.
Welnee. Gewoon BAM, wordt je hard vanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
Niks gaat bij jou ook met een beetje beleid hé Q?
Jij of Mikey?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon BAM, wordt je hard van
ben ik heel raar als ik niet weet wat Joopig is?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
Oognip will now be referred to as Joopig
Heb je een leuk verjaardagsfeestje gehad?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:25 schreef Nonneke het volgende:
allemaal bedankt voor de felicitaties (vorige week![]()
)
ik vier het eigenlijk nooit, maar uiteindelijk zat toch het hele huis nog volquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je een leuk verjaardagsfeestje gehad?
iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:35 schreef indaha het volgende:
Ja daar heb ik ook ervaring mee, maar het valt dan meestal toch nog mee
Snugglyquote:
Uhm... stofwisseling?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Whatever keeps you warm insiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Whatever keeps you warm insiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ah.. toe?quote:
Joopig zal wel iets met Jopen = borsten te maken hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
ben ik heel raar als ik niet weet wat Joopig is?
Ik ga WW-en!quote:
Je kent mequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Joopig zal wel iets met Jopen = borsten te maken hebben
Uiteraardskiquote:
Omdat er allerlei ranzige gedachtes bij me opkwamen bij wat je postte en dit een fijn Gggggristelijk geheel is hier in F&Fquote:En hoezo zeg je wel niks
Jopen zijn borsten? Ok haha nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Joopig zal wel iets met Jopen = borsten te maken hebben
quote:If I get any closer, I
And if you open up wide
And if you let me inside
On and on, I've got nuthin' to hide
On and on I've got nuthin' to hide
Hey, don't let it go to waste
I love it but, i hate that taste
Weight keeping me down
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, ik haal de ellebogen test niet maar ik ben redelijk tevredenquote:
Wat is de ellebogentest?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, ik haal de ellebogen test niet maar ik ben redelijk tevreden
handen in je nek (ellebogen vooruit dus), en dan kijken of eerder je ellebogen of je borsten de muur raken.quote:
Je handen in je nek leggen, ellebogen naar voren, naar een muur toe lopen en als je borsten de muur eerder raken dan je ellebogen dan ben je geslaagdquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
handen in je nek (ellebogen vooruit dus), en dan kijken of eerder je ellebogen of je borsten de muur raken.
Die is best bekend toch?
Potloodtest ken je wel?
GMTAquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je handen in je nek leggen, ellebogen naar voren, naar een muur toe lopen en als je borsten de muur eerder raken dan je ellebogen dan ben je geslaagd
Ga je de Griek eruit schoppen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben trouwens de rest van de week dicht bij oh-oh
Dat maakt niet uit, jij slaagt welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Dat van die ellebogen kende ik ook nog niet
Bij lange na nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, jij slaagt wel
Wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de buurt, niet BIJ oh-oh. Net aan de andere kant van de grens
Ik hoef het niet eens te proberenquote:
Alleen mensen met heel korte bovenarmpjes denk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef indaha het volgende:
Ik ook niet en ik ben benieuwd wie wel
Softenonmensjes ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen mensen met heel korte bovenarmpjes denk ik
Serieus niet?quote:
1x radenquote:
Ah, ut buut'nland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de buurt, niet BIJ oh-oh. Net aan de andere kant van de grens
Ik faal ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus niet?dan moet je inderdaad wel haast gehandicapt korte armpjes hebben wil je slagen
Gaga luisteren en energy drink drinken?quote:
Held!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:38 schreef ElisaB het volgende:
Helleu
Greys, je zou trots op me zijn: ging gisterenavond in bed liggen, keek omhoog recht in de ogen van een dikke spin (picture hoogslaper). Ik heb 'm gevangen
De lampionnetjes branden zo leuk
Ik kom net aan tot de helftquote:
Trots!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef Goodbye het volgende:
Hallooooo![]()
Ik heb vandaag de voorkant van mijn huus helemaal geschilderd (samen met A.). Goed hè?
Ask Greysquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:40 schreef Cat22 het volgende:
Held!Wanneer gingen jullie ook alweer op cursus?
![]()
Yups! En nu heeft ie overdag genoeg energie kunnen opslaan om 's avonds te gaan branden. Echt schattigquote:Lampionnetjes.Hangt de solar helemaal perfect?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Thanks![]()
Ik ben ook heel trots op mezelf![]()
Niet lopen zeiken en keihard doorgewerkt en het is heel mooi geworden
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Thanks![]()
Ik ben ook heel trots op mezelf![]()
Niet lopen zeiken en keihard doorgewerkt en het is heel mooi geworden
Ik ook!quote:
Dat ja, al was dat op Facebook maar een fractie, het is 3 dagen, en ik had op Facebook 6 bandjes als evenement toegevoegd ofzo? Denk dat ik wel wat meer ziequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaga luisteren en energy drink drinken?
Oh nee, dat drukke programma van je, ik weet het al
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ask Greys
[..]
Yups! En nu heeft ie overdag genoeg energie kunnen opslaan om 's avonds te gaan branden. Echt schattig
En ik op jou, want toen ik de kozijnen aan het schoonvegen was kwam er een hele enge, dikke spin onder vandaan.quote:
Nee, ben je gek!quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Heb je die sensor onder de tent vandaan gehaald dan?
quote:
Herkenbaar; vol goede moed beginnen, binnen 10 minuten al geknoeid en haren in de verf en niet kunnen stoppen, want dan lijkt het helemaal nergens naarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind schilderen kut, en dom. Maar dan kom je er altijd halverwege toch weer achter dat je net ff wat beter had na moeten denken over wat wel/niet af te plakken en wat eerder/later te schilderen, en dan blijkt het toch niet zo dom te zijn, en dan wordt ik er nog chagrijniger van
Ideaal tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:17 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ook altijd OVERAL verf zittenWant ik grijp overal in, of leun overal tegen
![]()
En mn stiefvader kan in zn trouwpak schilderen en NERGENS vlekken hebben
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ideaal toch![]()
Vorig jaar met de keuken was ik zoooo trots dat ik m'n trainingsbroek schoon had weten te houden tijdens het verven. Ik is klaar, trek de rollert van het steeltje af en gooi hem in een emmertje water.
Heel m'n broek onder de waterdruppels met verf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |