Fijn!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef Maes het volgende:
Bob is oké![]()
![]()
Geen uitzaaiingen gelukkig, wel goed in de gaten blijven houden maar ze kan weer lekker haar eigen vrolijke zelf zijn
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef Cat22 het volgende:
Ing!![]()
![]()
Meneer Ing!![]()
![]()
Bobje!![]()
![]()
KipfiletjeMaja, dan had ik maar niet weg moeten gaan terwijl het op het aanrecht lag. Ik had opeens 3 zeer tevreden maar wel wat schichtige katten.
Jij snapt het tenminstequote:Op maandag 15 augustus 2011 18:45 schreef nokwanda het volgende:
En die gigolo's kunnen altijd nog dienen als pressiemiddel zodat MM lief is op vakantie
Geen idee!quote:
Ik ben nu ook the Glee Project aan het kijkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Om half 10 komt er iets over mislukte plastische chirurgie op RTL5, wel interessant.
Ik ben nu the Glee Project online aan het bekijken
Wie is jouw favorietquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik ben nu ook the Glee Project aan het kijken
Alleen Sjefke kan dat, en die is leuk jaquote:
Onlinequote:
Damian vind ik echt zo leukquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mmm ik weet niet.. Damian vind ik wel een leuke gozer, tenminste normaal.
En Lindsay vind ik er eigenlijk wel bij passen, die is alleen zo irritant af en toe.
Alex vind ik verschrikkelijk en Samuel vond ik eerst leuk, maar nu vind ik hem een beetje arrogant overkomen.
Welke nieuwequote:Op maandag 15 augustus 2011 20:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die nieuwe die in Glee komt vind ik ook wel leuk trouwens
Wiesda?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Zij gaat Sugarspelen
[ afbeelding ]
quote:Look for Sugar to try out for New Directions, despite a voice that makes Sue sound like Rachel.
Bij mij ook afgelopenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vanessa Lengies. Ze speelt nu in Hawthorne.
Ben benieuwd welke er nog meer komen. Ze moeten toch wel aardig wat acteurs gaan vervangen![]()
Ik hoop dat Santana en Brittany het jaar moeten overdoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |