Preventiefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:43 schreef Ingetje79 het volgende:
In geval van ernstig snurken kruip ik op het logeerbed.
Op zich niet echt gezellig, maar de dag erna ben ik juist wel een stuk gezelliger
Uurtje of 4? Zal ik zorgen dat ik ook weg ben? Je komt immers alleen voor de kittensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:10 schreef Mama_Mia het volgende:
Goeiemiddag dan, speciaal voor oh-oh
Oognip, yum! Hoe laat mag ik m komen sampelen vanmiddag?
lees: kittens knuffelen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Uurtje of 4? Zal ik zorgen dat ik ook weg ben? Je komt immers alleen voor de kittens
Ik krijg echt mepneigingen als ie snurktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Preventief
Absoluut ongezellig, maar steeds wakker worden is killing. Wij zouden vlot gaan scheiden als we samen moesten slapen, vrees ik
Slecht slapen is bij mij ook een dingetje: als ik eenmaal twee nachten slecht geslapen heb, komen er gegarandeerd nog drie achter aan. Ik háát het!
Oh, vreselijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
De Griek snurkt vaak zo hard dat ik gewoon naar huis ga of hem wakker maak en naar huis stuur, ik trek dat echt niet
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:43 schreef Ingetje79 het volgende:
In geval van ernstig snurken kruip ik op het logeerbed.
Op zich niet echt gezellig, maar de dag erna ben ik juist wel een stuk gezelliger
Breng dan maar hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, vreselijk![]()
M'n nachtrust is me echt zo heilig, ik zou ook compleet ongeschikt zijn als moeder geloof ik.
3 nachten janken en ik zet het kind in de garage
De garage is dichterbijquote:
half uurtje pauzequote:
Maar minder gesjelligquote:
Ik nog 10 minutenquote:
Moet het maar niet jankenquote:
'Het'?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik nog 10 minuten
[..]
Moet het maar niet janken
Forum Opties | |