quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 06:22 schreef senesta het volgende:
Hoe komt dat Nok?
Ik ben een beetje ziek aan het worden denk ikIk ben ook de hele nacht aan het rommelen geweest.
Gaat een heel rustig dagje worden dit.
Nah, niet meer geslapen. Was vanaf 3.50 op en om 6 uur gaat de wekker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:15 schreef Oognip het volgende:
Heb je nog kunnen slapen, Nok?
Senes beterschap
Heb je oordopjes geprobeerd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[..]
Nah, niet meer geslapen. Was vanaf 3.50 op en om 6 uur gaat de wekker.
Het is al een jaar een issue, maar niet constant.
Sinds nokManda vorig jaar ziek was sliep ik slecht. Door zijn gehoest en gesnurk. Het gesnurk is gebleven. Daarnaast heb ik opeens heel erg veel last van omgevingsgeluiden, waar dat eerder nooit zo was. Op vakantie in Frankrijk had ik dat helemaal niet. Ik sliep er als een roosje.
Maar nu thuis is het er weer. En in de slaapkamer die we nu hebben is het veeeel en veel erger dan boven, waar we eerst sliepen. Ik slaap moeilijk in, maar vooral moeilijk door. Geen nacht is echt ongestoord. Maar zoals de afgelopen 3 nachten weer is het niet altijd. Wel extreem slecht.
jaaaa, alle soorten al. Het beste werken de Mack's die je niet in de gehoorgang moet stoppen. dat doet me namelijk pijn. Alleen zijn dit siliconen proppen en daaree maak je je oorschelp dicht. Ze zweten wel en nu is mijn linkeroor kapot en het loopt.quote:
En oordoppen op maat? Mijn oorstukje voor mijn hoorapparaat hebben ze destijds ook met een mal gemaakt en zangers hebben ook altijd van die speciale oortjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaa, alle soorten al. Het beste werken de Mack's die je niet in de gehoorgang moet stoppen. dat doet me namelijk pijn. Alleen zijn dit siliconen proppen en daaree maak je je oorschelp dicht. Ze zweten wel en nu is mijn linkeroor kapot en het loopt.
Maar liever dat dan niet slapen. Melatonine heb ik ook al geprobeerd. Doet me niets. Valeriaanthee voor het slapen. Doet helemaal niks.
Nee voor Muis006quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Voor tha Percy?
Chico krijgt de streepjes V halsshirtjes in rood en blauw, want streepjes staan hem zo awesome , en het army jasje/tuigje, en nog een voetbalshirt want Sjon past zijnes niet meer, en nog een Iyou hoody want Sjon was ook al uit die van hem gegroeid, en ik baal nu al dat ik deze niet genomen heb
en nu vergeet ik nog de helft
![]()
[ afbeelding ]
Obvious post is obvious:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:43 schreef Ingetje79 het volgende:
In geval van ernstig snurken kruip ik op het logeerbed.
Op zich niet echt gezellig, maar de dag erna ben ik juist wel een stuk gezelliger
WAT DENK JE DAT IK NU ALWEER ZIT TE DOEN OP DIE SITE?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee voor Muis006
wat een leuke shirts! Kan je er geen bestelling achteraan gooien voor deze trouwens?
Goedzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
WAT DENK JE DAT IK NU ALWEER ZIT TE DOEN OP DIE SITE?
Die wil ik ook wel. Kom ik er ook nooit meer uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Chico wil ook deze:
[ afbeelding ]
Maar ik denk dat ie dr nooit meer uit zou komen, en Kees ook niet
Snap je wat doof zijn betekent?quote:
Maar dan ga je zweten en dan gaat alles plakken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel. Kom ik er ook nooit meer uit
Preventiefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Op zich niet echt gezellig, maar de dag erna ben ik juist wel een stuk gezelliger
Uurtje of 4? Zal ik zorgen dat ik ook weg ben? Je komt immers alleen voor de kittensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:10 schreef Mama_Mia het volgende:
Goeiemiddag dan, speciaal voor oh-oh
Oognip, yum! Hoe laat mag ik m komen sampelen vanmiddag?
lees: kittens knuffelen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Uurtje of 4? Zal ik zorgen dat ik ook weg ben? Je komt immers alleen voor de kittens
Ik krijg echt mepneigingen als ie snurktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Preventief
Absoluut ongezellig, maar steeds wakker worden is killing. Wij zouden vlot gaan scheiden als we samen moesten slapen, vrees ik
Slecht slapen is bij mij ook een dingetje: als ik eenmaal twee nachten slecht geslapen heb, komen er gegarandeerd nog drie achter aan. Ik háát het!
Oh, vreselijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
De Griek snurkt vaak zo hard dat ik gewoon naar huis ga of hem wakker maak en naar huis stuur, ik trek dat echt niet
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Breng dan maar hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, vreselijk![]()
M'n nachtrust is me echt zo heilig, ik zou ook compleet ongeschikt zijn als moeder geloof ik.
3 nachten janken en ik zet het kind in de garage
De garage is dichterbijquote:
half uurtje pauzequote:
Maar minder gesjelligquote:
Ik nog 10 minutenquote:
Moet het maar niet jankenquote:
'Het'?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik nog 10 minuten
[..]
Moet het maar niet janken
Forum Opties | |