Thanksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
Wat een leuke foto Oognip!
Zowel van jou als het katje
Je kan er gewoon een spiraal intrappen. Ben je en niet meer ongesteld, en als je toch kids wil sloop je hem er weer uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:58 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik heb hoofdpijn again als ik zeker weet dat ik geen kinderen meer wil ga ik er meteen voor zorgen dat ze er nooit meer kunnen komen. Dat helpt vast iets tegen die hoofdpijn.
Welnee. Gewoon BAM, wordt je hard vanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
Niks gaat bij jou ook met een beetje beleid hé Q?
Jij of Mikey?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon BAM, wordt je hard van
ben ik heel raar als ik niet weet wat Joopig is?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
Oognip will now be referred to as Joopig
Heb je een leuk verjaardagsfeestje gehad?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:25 schreef Nonneke het volgende:
allemaal bedankt voor de felicitaties (vorige week![]()
)
ik vier het eigenlijk nooit, maar uiteindelijk zat toch het hele huis nog volquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je een leuk verjaardagsfeestje gehad?
iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:35 schreef indaha het volgende:
Ja daar heb ik ook ervaring mee, maar het valt dan meestal toch nog mee
Snugglyquote:
Uhm... stofwisseling?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Whatever keeps you warm insiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Whatever keeps you warm insiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ah.. toe?quote:
Joopig zal wel iets met Jopen = borsten te maken hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
ben ik heel raar als ik niet weet wat Joopig is?
Ik ga WW-en!quote:
Je kent mequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Joopig zal wel iets met Jopen = borsten te maken hebben
Uiteraardskiquote:
Omdat er allerlei ranzige gedachtes bij me opkwamen bij wat je postte en dit een fijn Gggggristelijk geheel is hier in F&Fquote:En hoezo zeg je wel niks
Jopen zijn borsten? Ok haha nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Joopig zal wel iets met Jopen = borsten te maken hebben
quote:If I get any closer, I
And if you open up wide
And if you let me inside
On and on, I've got nuthin' to hide
On and on I've got nuthin' to hide
Hey, don't let it go to waste
I love it but, i hate that taste
Weight keeping me down
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, ik haal de ellebogen test niet maar ik ben redelijk tevredenquote:
Wat is de ellebogentest?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, ik haal de ellebogen test niet maar ik ben redelijk tevreden
handen in je nek (ellebogen vooruit dus), en dan kijken of eerder je ellebogen of je borsten de muur raken.quote:
Je handen in je nek leggen, ellebogen naar voren, naar een muur toe lopen en als je borsten de muur eerder raken dan je ellebogen dan ben je geslaagdquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
handen in je nek (ellebogen vooruit dus), en dan kijken of eerder je ellebogen of je borsten de muur raken.
Die is best bekend toch?
Potloodtest ken je wel?
GMTAquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je handen in je nek leggen, ellebogen naar voren, naar een muur toe lopen en als je borsten de muur eerder raken dan je ellebogen dan ben je geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |