Ga je de Griek eruit schoppen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben trouwens de rest van de week dicht bij oh-oh
Dat maakt niet uit, jij slaagt welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Dat van die ellebogen kende ik ook nog niet
Bij lange na nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, jij slaagt wel
Wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de buurt, niet BIJ oh-oh. Net aan de andere kant van de grens
Ik hoef het niet eens te proberenquote:
Alleen mensen met heel korte bovenarmpjes denk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef indaha het volgende:
Ik ook niet en ik ben benieuwd wie wel
Softenonmensjes ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen mensen met heel korte bovenarmpjes denk ik
Serieus niet?quote:
1x radenquote:
Ah, ut buut'nland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de buurt, niet BIJ oh-oh. Net aan de andere kant van de grens
Ik faal ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus niet?dan moet je inderdaad wel haast gehandicapt korte armpjes hebben wil je slagen
Gaga luisteren en energy drink drinken?quote:
Held!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:38 schreef ElisaB het volgende:
Helleu
Greys, je zou trots op me zijn: ging gisterenavond in bed liggen, keek omhoog recht in de ogen van een dikke spin (picture hoogslaper). Ik heb 'm gevangen
De lampionnetjes branden zo leuk
Ik kom net aan tot de helftquote:
Trots!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef Goodbye het volgende:
Hallooooo![]()
Ik heb vandaag de voorkant van mijn huus helemaal geschilderd (samen met A.). Goed hè?
Ask Greysquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:40 schreef Cat22 het volgende:
Held!Wanneer gingen jullie ook alweer op cursus?
![]()
Yups! En nu heeft ie overdag genoeg energie kunnen opslaan om 's avonds te gaan branden. Echt schattigquote:Lampionnetjes.Hangt de solar helemaal perfect?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Thanks![]()
Ik ben ook heel trots op mezelf![]()
Niet lopen zeiken en keihard doorgewerkt en het is heel mooi geworden
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Thanks![]()
Ik ben ook heel trots op mezelf![]()
Niet lopen zeiken en keihard doorgewerkt en het is heel mooi geworden
Ik ook!quote:
Dat ja, al was dat op Facebook maar een fractie, het is 3 dagen, en ik had op Facebook 6 bandjes als evenement toegevoegd ofzo? Denk dat ik wel wat meer ziequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaga luisteren en energy drink drinken?
Oh nee, dat drukke programma van je, ik weet het al
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ask Greys
[..]
Yups! En nu heeft ie overdag genoeg energie kunnen opslaan om 's avonds te gaan branden. Echt schattig
En ik op jou, want toen ik de kozijnen aan het schoonvegen was kwam er een hele enge, dikke spin onder vandaan.quote:
Nee, ben je gek!quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Heb je die sensor onder de tent vandaan gehaald dan?
quote:
Herkenbaar; vol goede moed beginnen, binnen 10 minuten al geknoeid en haren in de verf en niet kunnen stoppen, want dan lijkt het helemaal nergens naarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind schilderen kut, en dom. Maar dan kom je er altijd halverwege toch weer achter dat je net ff wat beter had na moeten denken over wat wel/niet af te plakken en wat eerder/later te schilderen, en dan blijkt het toch niet zo dom te zijn, en dan wordt ik er nog chagrijniger van
Ideaal tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:17 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ook altijd OVERAL verf zittenWant ik grijp overal in, of leun overal tegen
![]()
En mn stiefvader kan in zn trouwpak schilderen en NERGENS vlekken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |