Of je nou 10k uitgeeft voor een advertentie in een landelijke krant, of je werkt voor 10k aan een project en wordt daardoor genoemd in een landelijke krant..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:03 schreef MZN het volgende:
[..]
Ik ben het wel met de oude zeikerd eens ;-). Ze zijn nu bezig met het zoeken naar de financiering van het haalbaarheidsplan... Alleen dat al voelt voor mij als geld over de balk gooien.
Da's een goeie. 'T is maar goed dat ik geen aandrang voel ondernemer te worden...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of je nou 10k uitgeeft voor een advertentie in een landelijke krant, of je werkt voor 10k aan een project en wordt daardoor genoemd in een landelijke krant
0 tot 2000 meter tegen 10% is 20 km klimmenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Ja, en op een berg van 2000 meter gaat dat beter worden
Ehhh, ja?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Ja, en op een berg van 2000 meter gaat dat beter worden
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:13 schreef kanovinnie het volgende:
20%? Dat is 20 meter hoogtesteiging op 100 meter he?
Als ik het net even goed uit heb getekend, en de berg zou een vierkant grondoppervlak hebben, dan is hij 91% op de stijlste zijde
Ik was van plan gewoon op gevoel daar wat rond te rijden maar als je nog tips hebt voor andere heuvels daar in de buurt houd ik me aanbevolen. Geen zin om zelf mee te fietsen of is het te ver vanuit waar je woont?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ga je met een kaart rijden of een navigatie ofzo? Kan evt wel een rondje voor je uittekenen.
Wat moet ik verduidelijken?quote:
Een weg gaat toch nooit recht een berg op?quote:
Als je er nog nooit geweest bent is deze wel leuk:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:20 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik was van plan gewoon op gevoel daar wat rond te rijden maar als je nog tips hebt voor andere heuvels daar in de buurt houd ik me aanbevolen. Geen zin om zelf mee te fietsen of is het te ver vanuit waar je woont?
Eeeehm, Grand Tour- etappes zijn verre van gratis, hoor!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
0 tot 2000 meter tegen 10% is 20 km klimmenDat is gewoon Tour de France HC hoor.
Grand tours zullen in de rij staan om een etappe te organiseren! Allemaal gratis reclame voor Nederland!
Dan wel!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Eeeehm, Grand Tour- etappes zijn verre van gratis, hoor!
Oepsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:49 schreef Blik het volgende:
[..]
[me=Blik]mompelt iets over spuit11
[/me]
al gepost...
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:41 schreef Narcotical het volgende:
[..]
.. En daarbij worden we dan ook nog eens uitgelachen door al onze buurlanden: "Kijk eens wat die gekke hollanders nu weer doen"..De belgen weten er al van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.sporza.be/cm/s(...)18_nederlanders_bergquote:Nederlanders willen berg van 2.000m bouwen
Belga
Nu is Alpe d'Huez nog "de Nederlandse berg".
do 18/08/2011 - 12:29
Dat Nederlanders het soms groot zien, wisten we al. Maar hoe groot ze het in hun nieuwe idee zien, slaat ons toch met verstomming. Verschillende sportbonden willen een heuse berg, een alp doen verrijzen.![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:50 schreef JohnDDD het volgende:
Ben uitgenodigd om naar Hawaii te gaan in december. Denk er nu over om dan daar de Mauna Kea te beklimmen, de hoogste berg ter wereld als je ook de hoogte onder de zeebodem meerekent. Echt een baas van een berg die 4205 meter boven de zeespiegel uittorent.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mauna_Kea
De laatste 5 km zijn geloof ik onverhard waardoor je het eigenlijk alleen met een MTB kan doen. Er zit geloof ik een kilometer in van 19% en verder nog een heleboel immens steile stukken.
Had de blog van iemand gelezen die er tegen op gefietst was in een uur of 5, 6. Pff.
Wacht even is dat 69 km klimmen? Kolere zeg...quote:
Is wel wat voor in de Flevopolder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |