quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Alleen naar concerten durf ik trouwens niet...Wel stoer dat jij dat wel doet, Bluezz
Sommige mensen gaan nu eenmaal niet graag alleen ergens naar toe.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik stap overal alleen op af hoor, al heb ik een relatie
Ik vind het juist een verademing om af en toe alleen weg te gaan. Helemaal met niemand rekening hoeven te houden. Heerlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
Sommige mensen gaan nu eenmaal niet graag alleen ergens naar toe.
Ik zal zelf ook nooit alleen op stap gaan of naar een concert.
Oh dat vind ik het probleem niet hoor, alleen dingen doen. Maar naar een concert.. dan vind ik het toch hetzelfde als Karina. Ben je helemaal hyperdepieper door de muziek, is er niemand met wie je het kunt delen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het juist een verademing om af en toe alleen weg te gaan. Helemaal met niemand rekening hoeven te houden. Heerlijk.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:13 schreef Koen66 het volgende:
Heyyy een nieuw topic
Ik dacht dat het later deze week beter weer zou gaan worden. Maar opeens niet meer dus
Is het ook maar ik ben niet iemand van het tegen iedereen aanlullen dus dan is alleen op stap gaan nogal saai.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het juist een verademing om af en toe alleen weg te gaan. Helemaal met niemand rekening hoeven te houden. Heerlijk.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:26 schreef Cat22 het volgende:
Maar Paarsbeestje: vanaf september heb jij ook verplichtingen thuis. Kun je niet meer naar concerten hoor!
quote:
Mag jij ook doen hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Doen! Ik zou ze overal spammen als ik jou was...
Mooi is dat he?quote:
Nee, maar nog wel naar een leuke vriendinquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi is dat he?![]()
Ben je toevallig nog op zoek naar een kitten?
Provinciaaltje... die zwartwitte met de brede streep is heel leuk!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi is dat he?![]()
Ben je toevallig nog op zoek naar een kitten?
Die heb ik helaas niet in de opvang.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee, maar nog wel naar een leuke vriendin
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet in de opvang.
Damnquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet in de opvang.
Weinig keus in dat geval.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oh nee! Je bent of een vrouw of een verwijfde vent blijkbaar!
Dan kies voor de beste optie.quote:
DAN KIES VOOR DE BESTE OPTIE.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zou ik me in de nesten werken met al die vrouwen hier.
Je houdt zeker niet van de Toppers hé ?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel alleen op stap (nou ja, de stad in), maar niet naar een concert, dat lijkt me zo saai, in je eentje. Ik wil graag kletsen met iemand over de muziek en zo.
That's my girl.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vrouw natuurlijk...uiteraard...vanzelfsprekend.
deze is wel leuk, ze kan ook pianospelen....quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee, maar nog wel naar een leuke vriendin
De enige leuke kat die ik ken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze is wel leuk, ze kan ook pianospelen....
Meestal wordt gekeken naar een onderwerp of thema wat aan het einde van het vorige deel langskwam. En soms is er een speciale gebeurtenis die roept om een naam SC.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef RVP67 het volgende:
Ik snap nooit hoe die slow chats aan hun topic titel komen.
Ben ik nu dom ?
Maru.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
De enige leuke kat die ik ken.
Ik heb ook een vrouw.quote:
Nou...ik weet toch wel een aantal verschillen hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
da's toch hetzelfdekat / vrouw what's the difference ...
ja... dat borsthaar heh...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nou...ik weet toch wel een aantal verschillen hoor
Dat was niet de richting waarin ik dacht....... of wil gaan denkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja... dat borsthaar heh...dat hebben wij dan weer niet ...
Oh nee? Ik heb wel eens een haar van een tepel van een vrouw getrokken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ja... dat borsthaar heh...dat hebben wij dan weer niet ...
Auwquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh nee? Ik heb wel eens een haar van een tepel van een vrouw getrokken.
wij gaan volgend jaar samen naar de TOPPERSquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je houdt zeker niet van de Toppers hé ?![]()
Ik had de vorige keer kaartjes toen Geerweer mee zou doen, kaartje van het Kruidvat
en ik dacht dat het voor twee personen was, want ik had die Griek zo aan zijn kop gezeurd
dat ie wel mee zou gaan, bleek het voor 1 persoon te zijn![]()
Kon ik natuurijk nog wel een kaartje gaan halen maar dan zit je niet bijelkaar,
hij blij![]()
Maar ik heel stoer, nah... ga ik wel alleen![]()
Tot op de dag zelf toen durfde ik niet meer want ik ben nog nooit bij een concert geweest
en dan de eerste keer in mijn eentjedurfde ik ineens meer, snel kaartje op
Markplaats gezet voor 15 euro, jah... ik dacht of ik kan hem in de vuilnisbak gooien
of of MP zetten.
Nog geen uur later werd ik gebeld ene H. woonde vlakbij zou hem meteen komen halen,
komt ie boven, keistoere vent om te zien todat ie ging pratenheel hoog stemmetje
was niet zo erg aan de telefoon, helemaal gekleed in wit en zilver want dat was de
''dresscode'' , echt leuke vent, helemaal gek op Geer, wel een half uur of langer staan lullen
in de gang en hij was zoooooooo blij met het kaartje dat hij me 20 euro gaf en hij vond
het lullig voor mij, maar als ik wilde mocht ik volgende keer met hem mee![]()
hij zei... nah... meid je hebt mijn emailadres, want hij had eerst gemaild en toen had
ik mijn tel nummer gegeven, dus toen zei hij nah.... meid gaan we volgende keer met
ze tweetjes [ afbeelding ]en ik zou het doen ook nog
maar ik ben zijn emailadres kwijt, ik denk dat ik me prima vermaakt zou hebben met die gast![]()
Geen hond in mijn omgeving die meewil, nah..... met heel veel tegenzin misschien wel maar
da's ook weer niks.
geef maar een gil als het je leuk lijkt dat ik mee ga en we slepen FANN ook gezellig mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Auw![]()
@FANN: Nee ik ben niet zo een Toppers fan, mijn zus wel, die is de laatste keer met haar dochter geweest, dolle pret gehad.
Ik ben wel van plan om eind deze maand naar de Uitmarkt te gaan, er is dan ook een Saturday Night Fever dansles (ik moet nog even de details opzoeken), dat lijkt me leuk om aan mee te doen.
Dan ga ik wel alleentenzij er hier nog belangstellenden zijn. Ik zag het toevallig in dit topic staan: Sunday night fever: Op zoek naar John Travolta
Ik wil ook wel mee naar de Toppersquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij gaan volgend jaar samen naar de TOPPERS![]()
![]()
Gaan we doen, leuk hoe meer hoe gezelliger..........quote:
Ik ga het in de gaten houden, wanneer het is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef maar een gil als het je leuk lijkt dat ik mee ga en we slepen FANN ook gezellig mee.
Ik had het kunnen weten !quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij gaan volgend jaar samen naar de TOPPERS![]()
![]()
Maar ik wil alleen als Geer er is hoor !quote:
eh...... en dat is? dansles? of gewoon kijken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef maar een gil als het je leuk lijkt dat ik mee ga en we slepen FANN ook gezellig mee.
ow...quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Fan, Goor is met de Toppers gestopt. Nee die Froger is een kwal
Zie hier Sunday night fever: Op zoek naar John Travoltaquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh...... en dat is? dansles? of gewoon kijken?
Gewoon plannen maken als ik er niet bij ben
Ah... ze gaan op zoek naar de nieuwe John Travolta dus gewoon lekker kijkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie hier Sunday night fever: Op zoek naar John Travolta
Dankjewel Heks...quote:
Ja die heb ik inderdaad in de slaapkamer hangen. Tegenover mijn bed.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... ik ga maar stoppen anders zit ik weer de hele nacht toepjes te kijken![]()
deze was nog voor Karina, die had je toch in de slaapkamer?
en toen zei ik nog dat ik hem geschilderd had...
deze toch?
hier hing hij bij mij ook nog in de slaapkamer daar is de muur grijs nu hangt ie in de woonkamer
tegen een rooie muur, lekker kleurig![]()
oke........ doeiiiiiiiiii ik ga aan het werk kijken of het vanavond wel wil lukken...
opzichter zei hij staat nog niet in het blaadje, en dan kunnen ze mijn woning renoveren verdienen ze alleen maar op, opzichter leuke vent legde de woorden in me mond bij wijze van, dat en dat moest ik zeggen en hij gaf nog een naam door maar die ben ik vergeten, maar morgen is hij er weer dus lach weer extra lief tegen hem, en de woningconsulente kent mij ook dus je weet maar nooit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik ga voor je duimen, maar woningen worden toch via Woningnet toegewezen? Kun je dan die woning wel krijgen?
nee zelfde woning als de mijne, alleen hiernaast is gerenoveert en keuken is achter geplaatst, ik ben nog de enigste die keuken voor heeft, heb lieve buuf beneden maar zij slaapt zeg maar onder mijn keuken, echt moet wel steeds rekening ermee houden vind ik niet erg maar toch, je weet maar nooit en wat ik net zei, heb de opzichter al mee nu zei nog.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat fijn Toverheks krijg je een gezinswoning of een flatje (misschien?) ik duim met je mee.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:08 schreef Toverheks het volgende:
gaan jullie voor me duimen, wacht op belletje van woningconsulente wil overstappen naar hiernaast die woning is helemaal gerenoveerd om te kwijlen zo mooi, open keuken etc. een hangende wc pot en nog veel en veel meer, met de opzichter gezellig zitten keuvelen en raden mij aan eens met haar contakt op te nemen, ohhh ben de hele middag al zenuwachtig, ga wel als het door gaat een stuk met de huur omhoog maar heb het er voor over, alles nieuw van stopcontakt tot deuren en een extra slaapkamer.......... dus duim met me mee............ ze gaat me morgen erover opbellen, ga niet zielig doen maar wil hem hebben, sloop ik schot van balkon er ff af en kan zo alles verhuizen..zucht echt he ben gewoon nerveus........ervan
nee doen ze niet zolang je er nog woond, nieuwe keuken ach dan moet het zo verrot wezen dat ze je misschien een nieuwe keuken geven, heb wc pot met een barstje erin, echt dat ik geen nieuwe krijg nee dan moet het er leeglopen, en mijn woning is goed onderhouden en verleden jaar cv gekregen ( moet ik wel 45 euro voor betalen per maand) maar ja cv is ideaal.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar komt je woning dan ook niet voor renovatie in aanmerking ?
ja ik zou terug gebeld worden door haar morgen, en de opzichter is morgen hier ook in renovatiewoning en die raden me het aan, ach ik lach lief en zet lekkere koffie zei 1 van de bouwvakkers tegen hem, dus je weet maar nooit, maar doen ze wel vaker hoor zoiets en hij staat nog niet in het blaadje zei hij dus hij adviseerde gelijk bellen en ze heet mevr **** die erover gaat. zegt ie toch niet voor niks lijkt mij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan zul je morgen wel bericht krijgen.
Jammer, als ze in 1 keer alles renoveren kost het ook nog eens een stuk minder. Ik heb in de laatste 15 jaar twee keer een collectieve renovatie gehad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee doen ze niet zolang je er nog woond, nieuwe keuken ach dan moet het zo verrot wezen dat ze je misschien een nieuwe keuken geven, heb wc pot met een barstje erin, echt dat ik geen nieuwe krijg nee dan moet het er leeglopen, en mijn woning is goed onderhouden en verleden jaar cv gekregen ( moet ik wel 45 euro voor betalen per maand) maar ja cv is ideaal.
Heks ik ga de hele nacht voor je legge duimenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:20 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ga afsluiten morgen gaan ze weer om 7 uur boren hiernaast dus wil klaar staan als de opzichter komt...........slaap lekker....
Bronquote:De AVRO Musical Sing-a-Long vormt ook dit jaar de afsluiting van de Uitmarkt op zondag 28 augustus. Frits Sissing en Kim-Lian van der Meij presenteren dit grootste meezing spektakel van het jaar.
De afgelopen weken kon je stemmen op jouw favoriete nummer en uitvoering. Bedankt voor je stem! Kijk zondag 28 augustus om 21:20 uur op Ned. 1 naar de Musical Sing-a-Long om te kijken of jouw favoriete nummer opnieuw wordt opgevoerd.
Diverse musicalartiesten, waaronder Noortje Herlaar, Brigitte Heitzer en William Spaaij zullen op 28 augustus nummers ten gehore brengen uit lopende musicals en musicals uit het komende theaterseizoen, zoals Miss Saigon, Ramses Shaffy, Saturday Night Fever, Zangeres zonder naam, Daddy Cool, Toon de musical en Zorro.
Zondag 28 augustus 2011, 21:20 uur, Nederland 1.
quote:@ms_chapel die gaan we doen voorafgaand aan en live in de uitz van musical Singalong, 28 aug, museumplein
Om dit probleem op te lossen kunnen we samen naar Pinkpop 2012 gaan, genoeg gespreksstof over muziek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
.....maar niet naar een concert, dat lijkt me zo saai, in je eentje. Ik wil graag kletsen met iemand over de muziek en zo.
ja hoor heb er ook geen problemen mee, net een emmertje met water en sop gebracht, ze zijn nieuwe ramen aan het inzetten nu.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Altijd gastvrij zijn Heksie..doen wij ook als de buitenschilders onze woning van de stichting moeten gaan verven krijgen ze tussen door paar keer koffie! tijdens de lunch en s'middags rond een uur of half 3.
Lijkt me perfect eiland om de medicinale eigenschappen van Cannabis te onderzoeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:15 schreef Kingstown het volgende:
Tip voor mensen die weer willen gaan studeren....ga naar Navassa!![]()
Studeren op onbewoond eiland mag
Er is iig geen rookverbod, dus je kunt op elke plek onderzoeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lijkt me perfect eiland om de medicinale eigenschappen van Cannabis te onderzoeken.
Het is ook een zelfstudie, komt goed uit daar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is iig geen rookverbod, dus je kunt op elke plek onderzoeken.
Leuk, helaas kan ik het geluid niet aanzetten hierquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Door Tong zit ik nu weer toepjes van Jiskefet te kijken![]()
Trusten allemaal !!!
Nee ze is inmiddels thuis moet wel 3x naar het St Radboudziekenhuis toe voor oefeningen in Nijmegen.. Gelukkig kan ze wel lopen alleen haar rechte hand is gevoelloos ze moet links leren schrijven. en haar mond beetje scheef . Ze moest geopereerd worden aan haar rechte oog en later schoot een bloed propje naar haar hersenen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:56 schreef Maes het volgende:
Hoi
Oef een hersenbloeding, dat is verschrikkelijk. Ligt ze nog in het ziekenhuis Haaibaaike?
ai...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Goedemorgen.. vanmiddag op zieken bezoek naar een jonge vrouw die hersenbloeding heeft gekregen.
pppfffftt heftig Haaitjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee ze is inmiddels thuis moet wel 3x naar het St Radboudziekenhuis toe voor oefeningen in Nijmegen.. Gelukkig kan ze wel lopen alleen haar rechte hand is gevoelloos ze moet links leren schrijven. en haar mond beetje scheef . Ze moest geopereerd worden aan haar rechte oog en later schoot een bloed propje naar haar hersenen.
@Fan @Toverheks, ik ben vanmiddag bij haar geweest thuis dan want ze is twee weken thuis uit het ziekenhuis ..Ze is flink opgeknapt het was (gelukkig)lichte hersenbloeding.Ze moet 3 x naar ziekenhuis toe voor oefeningen zei ze. Mag een half jaar geen auto rijden en fietsen dat durft ze ook niet.. Haar man heeft 3 weken verlof gekregen van zijn werk .Hij werkt als militair in dienst.quote:
Ja wij schrokken ook toen wij dat hoorde.. Ze gaat ook veel slapen overdag's ze kan de drukte niet aan. En zijn moeder doet de was en het huis schoon maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat komt dan zo akelig dichtbij heh, je schrikt toch iedere keer weer als het in je
nabije omgeving is of familie, maar het hoort er nu eenmaal bij, maar of het ooit
went.... ik weet het niet.
Nou ja... terug naar het heden, tijd om te eten !
honger...
ppppfffttttt erg he schrok ervan toen ik het las, hoop dat ze echt snel hersteltquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
@Fan @Toverheks, ik ben vanmiddag bij haar geweest thuis dan want ze is twee weken thuis uit het ziekenhuis ..Ze is flink opgeknapt het was (gelukkig)lichte hersenbloeding.Ze moet 3 x naar ziekenhuis toe voor oefeningen zei ze. Mag een half jaar geen auto rijden en fietsen dat durft ze ook niet.. Haar man heeft 3 weken verlof gekregen van zijn werk .Hij werkt als militair in dienst.
Ah, dat is beter nieuws !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
@Fan @Toverheks, ik ben vanmiddag bij haar geweest thuis dan want ze is twee weken thuis uit het ziekenhuis ..Ze is flink opgeknapt het was (gelukkig)lichte hersenbloeding.Ze moet 3 x naar ziekenhuis toe voor oefeningen zei ze. Mag een half jaar geen auto rijden en fietsen dat durft ze ook niet.. Haar man heeft 3 weken verlof gekregen van zijn werk .Hij werkt als militair in dienst.
ah... dat heb ik gelukkig gemistquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:11 schreef Maes het volgende:
Is het eten weer op???
Mike de Boer op visite bij 'huilen is voor jou te laat' Corrie Konings op RTL4. Daar heeft ze toch een leuk huis aan over gehouden
Nee is niet raar om dat te zeggen ..Omdat je niet weet of het ernstig is of niet ernstig met haar is. gelukkig na omstandigheden gaat het prima. Ze kwam naar ons gelopen toen wij bij hun in de tuin liepen...ze wonen niet ver van ons vandaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah, dat is beter nieuws !
Ik zag haar in gedachte al als een kasplantje half verlamd liggenen dat
lijkt me zooooooooo verschrikkelijk, als mij dat zou gebeuren zou ik echt een
spuitje willen.
is misschien een raar moment om nu te zeggenmaar die gedachte ging echt
even door me heen
Ja hoop het ook ..ik kreeg tranen in mijn ogen vanmiddag en ze is zo jong 2 kinderen hebben ze een dochter van veertien en een zoon van 10 jaar. Maar haar man is zo lief voor haar echt waar. Vandaar PI duim omhoog.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
ppppfffttttt erg he schrok ervan toen ik het las, hoop dat ze echt snel herstelt
en een PI voor haar schoonmoeder !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja hoop het ook ..ik kreeg tranen in mijn ogen vanmiddag en ze is zo jong 2 kinderen hebben ze een dochter van veertien en een zoon van 10 jaar. Maar haar man is zo lief voor haar echt waar. Vandaar PI duim omhoog.
Ik vergeet haar schoonouders.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en een PI voor haar schoonmoeder !
even om je op te vrolijken...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vergeet haar schoonouders.
Dankje wel Fanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
even om je op te vrolijken...![]()
ga ik nog een uurtje Griekse les nemen
doei doei...
Dat zou je toch ook niet zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje wel Fan![]()
![]()
![]()
Barry was gisteren jarig 63 jaar geworden.
Geeeeeeeeeeen ideequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:28 schreef Kingstown het volgende:
Zeg Fan....leg me eens uit hoe je dit doet?
De ene keer staat je volledige username er en de keer erna wordt die afgekort. Vlak na elkaar in m'n AT.![]()
Heb je special powerrrrrrrs?![]()
[ afbeelding ]
Jammer, had op een sappig en spannend verhaal gehoopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeen ideemisschien weet Karina dat...
Nee, heb ik niet, Ik ben wel de derde kloon van mezelf is dat sappig genoegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jammer, had op een sappig en spannend verhaal gehoopt.
Doe mij maar een zalmfilet aub.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Effe op mijn eten letten hoor...
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat zou je toch ook niet zeggen![]()
Deze al 70 jaarhier was hij dus 68 jaar !
nog helemaal niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heks? als je wakker bent...
Hoe is het met dochterlief?
Ben je al Oma ?
zo niet dan toch dit weekend als het goed is![]()
spannend............
Dat kan ik me voorstellen !quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nog helemaal niksnog steeds in wachtstand met de telefoon die ik nu letterlijk overal naar toe sleep, zelf als ik naar het toilet moet neem ik hem mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Waarom dequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Spannend voor je Heks dat je oma wordt zoals ik hier lees. Jammer genoeg kan ik er niet over meepratenHeb natuurlijk geen kinderen.
Maar vind het leuk voor jou.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:49 schreef Maes het volgende:
Ik denk dat het nog heel lang duurt eer ik oma wordt
Dat weet je maar nooit met die jeugd van tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een zoon van 26quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit met die jeugd van tegenwoordig
ja maar dan nog !quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb een zoon van 26en die wil nog lang geen kinderen, zegt ie zelf
Dat vind ik dan best wel engquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar dan nog !![]()
ongelukje ofzo...kan je zomaar volgend jaar Oma zijn
Wie weetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. lig er maar niet wakker van, misschien vindt je het dan ineens wel heel leuk
Omdat wij kinderen wilden en ze niet konden krijgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Waarom de![]()
Of is die vraag te persoonlijk? laat dan maar hoor, ik heb ook geen kinderen maar dat wilde
ik ook niet en dat wist ik al heeeeeel vroeg
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Mijn stiefkind is 15 die is misschien wel eerder
Oh dat is spijtigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Omdat wij kinderen wilden en ze niet konden krijgen
Ah... bahquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Omdat wij kinderen wilden en ze niet konden krijgen
Ze is gelukkig nog een beetje afwachtend ook met verkering enzo dus ik heb goede moedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik hoop toch niet nog dit jaar
daar zou ik nou wel van wakker liggen ...
Ja... dat was ik ook, tot ik 16 wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Ze is gelukkig nog een beetje afwachtend ook met verkering enzo dus ik heb goede moed
Ja maar is lang geleden hoor Fan..Wij zijn in december 31 jaar getrouwd wij hadden (misschien)Opa en Oma kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... bahdat lijkt me inderdaad eh... klote zeg maar...
Maar jullie hebben er wel vrede mee dus, da's wel mooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja maar is lang geleden hoor Fan..Wij zijn in december 31 jaar getrouwd wij hadden (misschien)Opa en Oma kunnen zijn.
Nou we wachten rustig af... die zoon van 26 hmmmmmmquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:21 schreef Maes het volgende:
Ik was jong moeder dus ik zou ook jong oma kunnen zijn maar ik denk het niet![]()
Even boodschappen doen
Het blijft toch altijd een verdrietje op de achtergrond denk ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja maar is lang geleden hoor Fan..Wij zijn in december 31 jaar getrouwd wij hadden (misschien)Opa en Oma kunnen zijn.
Ja nu wel inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar jullie hebben er wel vrede mee dus, da's wel mooi
Ja soms wel je weet niet beterquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:22 schreef Maes het volgende:
Het blijft toch altijd een verdrietje op de achtergrond denk ik.
Ik vraag niet meer verderquote:
Is er iets speciaals dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja soms wel je weet niet beterWij gaan dit weekend lekker naar Amsterdam
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vraag niet meer verdersoms heb ik een beetje spijt als ik iets heb gevraagd en dan
blijkt hem toch een beetje pijnlijk te zijn
ZO !quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:26 schreef Maes het volgende:
Ik doe nog even trotse moeder, mijn zoon doet een beetje aan acteren in zijn vrije tijd en hij staat met de theatergroep op een festival in september, Dit is de poster
[ afbeelding ]
De rechter is mijn zoon
Ik ga gewoon naar de prenatal als het zover isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ZO !![]()
nouuuuuuuuuuuu ik zou maar vast gaan breien...
Morgenavond naar Hans Klokquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is er iets speciaals dan?in Amsterdam bedoel ik?
een festival ofzo?
nu wordt je toch ietwat nerveus of niet dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar de prenatal als het zover isBreien is voor oma's
ow.... Hans Klokquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Morgenavond naar Hans Kloken wij komen maandag thuis.
@Maes wat een leuke zoon heb jij
Graag gedaan ! print hem maar uit danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Fan, wat een mooie foto van Hans Klok..Waarom hou jij daar niet van..Hurricane nieuwste show. Dankje wel
Doei Fan..kookse ik ga ook koken. en tot maandagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah.. ik ga weer even verder hier... dingen doen enzo...![]()
doei doei
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nu wordt je toch ietwat nerveus of niet dan?
Groetjes aan Hans !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Dank jullie wel. Ik zit nu in de trein naar Utrecht.
Als je je verzekeringspasje en papieren kunt tonen zou het niet zo moeten zijn (ze zouden het zelfs nog na kunnen bellen bij de verzekering als ze het niet vertrouwen)....wilt u even hier uw pinpas gebruiken....ja, ik weet het, u zit op de Eerste Hulp en u heeft een gebroken been en u wilt graag geholpen worden en ja, u bent goed verzekerd maar toch willen we eerst het geld graag hebben voordat we u gaan opereren want wellicht gaat u toch niet betalen ondanks het feit dat u nageldicht verzekerd bent voor dit soort dingen...alleen bij de tandarts moet je vooruitbetalen ondanks het feit dat je kunt aantonen dat de verzekering de vergoeding gewoon gaat overmaken, blijft een vreemde zaak.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:29 schreef Disana het volgende:
Ik moest dat vorig jaar ook hoor, toen er een vulling afbrak. Contant betalen bij de vervanger omdat teveel mensen proberen er gratis mee weg te komen. En ik heb dat gedaan, want in een enkele week kan zo'n blootliggende kies al aardig aangetast raken.
Mooie knappe Hans hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Groetjes aan Hans !have Fun !
Dat doe ik al sinds ik kan pratenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
40+ vrouwen praten graag en veel blijkt uit een onderzoek.
Ja Hansie is leuk om te zienquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het ziet er wel gelikt uit![]()
vooral als die ene man ineens met zijn kop op dat dienblad valt![]()
Je bent niet alleen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat doe ik al sinds ik kan praten
Ik ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat doe ik al sinds ik kan praten
Hoi !quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:34 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik ook.Praten heeft vele nuttige functies. Vaak. Soms even niet. Maar ik kan ook best m'n mond houden als (ik denk dat) nodig is.
(Ik was nog niet in deze SC geweest, geloof ik? Bij deze dan hoi en zo)
Ik vind het een beetje een engerd om te zienquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 05:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[RED ROOM #1438] Slaap zacht, zoete prins.
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Heks !!!!
Is heks oma geworden ik hoor er niks vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 05:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[RED ROOM #1438] Slaap zacht, zoete prins.
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Heks !!!!
jaaaaaaaaaaaa FANN had al gecrostpostquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is heks oma geworden ik hoor er niks van
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:04 schreef Kingstown het volgende:
Top 500 subforum 40+ van 01-01-2011 t/m 22-08-2011
nr / aantal posts / gebruiker
001 1309 Karina
002 0593 Kingstown
003 0511 tong80
004 0497 trovey
005 0482 FANNvanhetlaatsteuur
006 0428 Toverheks
007 0382 golfer
008 0368 Piet_Piraat
009 0247 childintime
010 0190 Haaibaaike
Boven Tong....dat gaat helemaal verkeerd.
Pete Burns?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:58 schreef Kingstown het volgende:
@ Karina (of iemand anders die het weet)
Wie was die gozer (muzikant?) die na talloze cosmetische operaties totaal verminkt door het leven gaat....we hebben het er een tijdje terug over gehad, maar kan me niet meer herinneren wie het was.
Heeft ook ooit nog schade vergoeding gekregen.
Nee dat is niet Kim Wilde maar wie is het wel??quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb m'n avatar verandert. Nog steeds iemand die denkt dat het Kim Wilde is of is het nu duidelijk dat ze het niet is?
Dit is gewoon zielig maar ook ieieuwquote:
Anja Huwe een jaartje of 30 geleden.quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee dat is niet Kim Wilde maar wie is het wel??
Dankjewel namens Regina en alle andere Circusbeessiesquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:33 schreef Maes het volgende:
Ik heb niet het filmpje gekeken (want ik ben een softie) maar wel de petitie getekend
gedaanquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is GEEN spam maar een oproepje of verzoekje![]()
De oudere en wijzere mensen hebben hier vast WEL begrip voor
kiek dat aapje nou dan![]()
kan toch niet..... teken die petitie dan eventjes![]()
Circussen geen vergunning meer nodig voor wilde dieren
Petitie getekendquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is GEEN spam maar een oproepje of verzoekje![]()
De oudere en wijzere mensen hebben hier vast WEL begrip voor
kiek dat aapje nou dan![]()
kan toch niet..... teken die petitie dan eventjes![]()
Circussen geen vergunning meer nodig voor wilde dieren
quote:Op zondag 11 september 2011 12:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maes, Toverheks en Haaibaaike, Top![]()
In november gaat de stichting WILDE DIEREN DE TENT UIT de petitie aanbieden aan staatssecretaris Bleker
dus alle handtekeningen zijn welkom!
ben bang dat ik mijzelf tegenkomquote:Op maandag 12 september 2011 15:59 schreef Kingstown het volgende:
Als je baalt van jezelf, vind dat je haar kut zit, alles uitzakt en je jezelf oud en lelijk voelt....ga dan naar deze site en je voelt je binnen no-time een stuk beter!![]()
http://loldutchpeople.tumblr.com/
Pagina's vol met medelanders die het nog slechter getroffen hebben.
Lol...wil je dan wel even zeggen wie en waar precies?quote:Op maandag 12 september 2011 16:22 schreef seasushi het volgende:
[..]
ben bang dat ik mijzelf tegenkom
Kleine troost, de Walmartpeople zijn NOG ergerquote:Op maandag 12 september 2011 15:59 schreef Kingstown het volgende:
Als je baalt van jezelf, vind dat je haar kut zit, alles uitzakt en je jezelf oud en lelijk voelt....ga dan naar deze site en je voelt je binnen no-time een stuk beter!![]()
alleen een kleine tattoo op de zelfde plek, verder geen enkele vergelijking, ook niet de kindjes knuffels haarlengte inhoud. God zij dank..quote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol...wil je dan wel even zeggen wie en waar precies?![]()
Ow wacht....ik ga even gokken.
[ afbeelding ]
Kort pittig haar enzo.
bij de eerste pagina ben ik al gestoptquote:Op maandag 12 september 2011 15:59 schreef Kingstown het volgende:
Dan is kort en pittig haar hebben opeens geen echt probleem meer.quote:Op maandag 12 september 2011 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
bij de eerste pagina ben ik al gestopt![]()
tering![]()
[ afbeelding ]
Geil
quote:Op maandag 12 september 2011 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan is kort en pittig haar hebben opeens geen echt probleem meer.![]()
Die witte laarzen vind ik trouwens wel geil.
En daarom ga ik altijd volledig gekleed en opgemaakt naar de supermarktquote:Op maandag 12 september 2011 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Kleine troost, de Walmartpeople zijn NOG erger
De meeste mensen gaan gekleed naar de supermarkt...als je dat niet doet, dan komen de mannen met de witte jassen er aan.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:38 schreef Maes het volgende:
[..]
En daarom ga ik altijd volledig gekleed en opgemaakt naar de supermarkt
Me opmaken om naar de supermarkt te gaan doe ik niet meer, ik ken die mensen toch niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:38 schreef Maes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Omdat het kan in een SC en rare foto's soms erg vermakelijk zijn.quote:
Toen mijn zoon 5 was (lang, lang geleden) zijn wij verhuisd van een grote stad naar een dorp in Overijssel. Daar brachten de moeders hun kinderen soms gewoon in de duster (bestaat dit woord nog?) naar school. Ik vond dat toen verschikkelijkquote:Op woensdag 14 september 2011 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
Ik was zo geschokt door die eerste link dat ik die link van Karina niet eens had bekeken.
Dit KAN toch gewoon niet![]()
[ afbeelding ]
er zitten nog wel meer foto's bij dat ik denk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik heb genoeg gezien
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Toen mijn zoon 5 was (lang, lang geleden) zijn wij verhuisd van een grote stad naar een dorp in Overijssel. Daar brachten de moeders hun kinderen soms gewoon in de duster (bestaat dit woord nog?) naar school. Ik vond dat toen verschikkelijk![]()
in de SC mag toch alles ? die TT is gewoon niet goedquote:Op donderdag 15 september 2011 09:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Omdat het kan in een SC en rare foto's soms erg vermakelijk zijn.
Meen je dat echt Maes? Bij ons zeggen ze ook duster. Maar dat terzijde..ik heb zelf geen kinderen maar als ik kinderen had gekregen dan zou ik ze niet in een duster naar school brengen. Het is indd verschrikkelijk dat mensen dat kunnen in een duster de kinderen naar school brengen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:35 schreef Maes het volgende:
Toen mijn zoon 5 was (lang, lang geleden) zijn wij verhuisd van een grote stad naar een dorp in Overijssel. Daar brachten de moeders hun kinderen soms gewoon in de duster (bestaat dit woord nog?) naar school. Ik vond dat toen verschikkelijk![]()
Wie weetquote:Op donderdag 15 september 2011 12:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
met sloffen en krulspelden in het haar?
![]()
een beetje zielig ook wel voor die kindertjesquote:Op donderdag 15 september 2011 12:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie weetMaar toch raar hé om je kinderen zo naar school te brengen.
zeker zielig voor de kids. Ik heb ook geen zin om iets te doen ..Moet de was strijkenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
een beetje zielig ook wel voor die kindertjes
Ik ga maar eens beginnen met de knop van de wasmachine in te drukkenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
zeker zielig voor de kids. Ik heb ook geen zin om iets te doen ..Moet de was strijkenZo oud ben jij niet denk ik.
quote:
Nou opschieten danquote:Op donderdag 15 september 2011 12:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hoe ouder hoe wijzer moet je maar denken
![]()
ik ga die knop indrukken van die wasmachine en me uit deze stoel hijsen
jajajaja ik ga alquote:
Ook lang geleden toen ik als puber in de disco kwam, wel eens meegemaakt dat een vader binnenkwam in ochtendjas en sloffen aan en zijn dochter de disco mee uit nam....dat arme kind had de maanden daarna geen leven op school.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een beetje zielig ook wel voor die kindertjes
quote:Op donderdag 15 september 2011 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook lang geleden toen ik als puber in de disco kwam, wel eens meegemaakt dat een vader binnenkwam in ochtendjas en sloffen aan en zijn dochter de disco mee uit nam....dat arme kind had de maanden daarna geen leven op school.
Dochter moet om 12 uur thuis zijn, papa zit thuis in pyama te wachten, wordt steeds bozer doet om half 1 ochtendjas aan en scheurt naar disco om daar dochter letterlijkquote:
Had ze nog mazzel ik moest om 10 uur thuis zijnquote:Op donderdag 15 september 2011 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dochter moet om 12 uur thuis zijn, papa zit thuis in pyama te wachten, wordt steeds bozer doet om half 1 ochtendjas aan en scheurt naar disco om daar dochter letterlijkvan de dansvloer te sleuren.
Als er toen make-over shows waren geweest had ze zich als eerste aangemeld.
Klaarquote:Op donderdag 15 september 2011 22:48 schreef Eska het volgende:
Strijken (en vouwen) had ik hier ook op de planning staan. Maar die planning heb ik (iets te gemakkelijk) een dag verschoven.
badkamer soppen, alles eruit, en dan ook echt goed ALLES shoonmakenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:44 schreef Eska het volgende:
Maar dat zijn wel gunstige bijwerkingen dan!(en minderen werkt idd niet, nee)
Kom maar op met de plannen voor morgen!Wie weet werkt het inspirerend.
Nee ik strijk aleen wat echt gestreken moet worden, geen handdoeken, theedoeken, washandjes ondergoed, wel mijn kussenslopen, maar niet mijn dekbedovertrek, dat is me echt teveel werkquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:04 schreef Kingstown het volgende:
Oke....ik ga nu een hele gevaarlijke vraag stellen met al die vrouwen in de buurt....![]()
Strijken jullie echt alles?
Ik strijk m'n overhemden en beddengoed en dat is het wel zo ongeveer.....ik had ooit een vriendin die streek echt alles (tot de washandjes aan toe) en daar moest ik erg om lachen, terwijl zij het heel normaal vond.
Ben ik een gemakzuchtige lul of kun je ook doorslaan met dat strijken?Ik vond het behoorlijk obsessief namelijk.
Dekbed overtrek doe ik dan welquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ik strijk aleen wat echt gestreken moet worden, geen handdoeken, theedoeken, washandjes ondergoed, wel mijn kussenslopen, maar niet mijn dekbedovertrek, dat is me echt teveel werk![]()
maar een gekreukeld kussensloop vin ik dan weer niks, en soms staat er op een dekbedovertrek
''strijkvrij'' dat begrip moet je zeeeeeeeeeeeeeeeeer ruim nemenk heb in ieder geval 1
dekbedovertrek die is inderdaad strijkvrij, dat andere zogenaamde ''strijkvrije'' is niet echt
zo strijkvrij als ik hoopte dus vandaar dat ik de slopen in ieder geval wel strijk.
eh... het antwoord is dus nee je bent geen gemakzuchtige lulquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:04 schreef Kingstown het volgende:
Ben ik een gemakzuchtige lul of kun je ook doorslaan met dat strijken?Ik vond het behoorlijk obsessief namelijk.
JAquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dekbed overtrek doe ik dan wel(2.40 bij 2 ofzo), maar het komt er dus op neer dat zij idd een neuroot was.
Ik ben opgevoed met alles strijken , tot aan de vaatdoekjes aan toe (overigens moest ik ook de plintjes in mijn slaapkamer 2 keer in de week afstoffenquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:04 schreef Kingstown het volgende:
Oke....ik ga nu een hele gevaarlijke vraag stellen met al die vrouwen in de buurt....![]()
Strijken jullie echt alles?
Ik strijk m'n overhemden en beddengoed en dat is het wel zo ongeveer.....ik had ooit een vriendin die streek echt alles (tot de washandjes aan toe) en daar moest ik erg om lachen, terwijl zij het heel normaal vond.
Jaren '70, ja?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:34 schreef Kingstown het volgende:
Een tafelkleed....dat is wel heel jaren 70.![]()
Muziekbrilletje te lang opgehad?quote:Ow ja...die nickname van jou....steeds vaker zie ik de "E" niet.
Ik kan me goed voorstellen dat je daar een hartgrondige aversie aan hebt overgehouden, ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:06 schreef seasushi het volgende:
Ik ben opgevoed met alles strijken , tot aan de vaatdoekjes aan toe (overigens moest ik ook de plintjes in mijn slaapkamer 2 keer in de week afstoffen)
Averechts resultaat. Ik strijk nooit. Hang alles op hangertjes te drogen, en stofzuig 2 keer per jaar de plinten in mijn slaapkamer
quote:
nee nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:32 schreef Kingstown het volgende:
Zijn er mensen die wel eens per seconde wijzer online spelen?
http://quiz.vara.nl/persecondewijzer
zo zie je maar weerquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:06 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed met alles strijken , tot aan de vaatdoekjes aan toe (overigens moest ik ook de plintjes in mijn slaapkamer 2 keer in de week afstoffen)
Averechts resultaat. Ik strijk nooit. Hang alles op hangertjes te drogen, en stofzuig 2 keer per jaar de plinten in mijn slaapkamer
Ja, die heb ik verslonden!! Stonden bij ons thuis in de boekenkast. En ik snapte (naderhand) niet dat ik die niet eerder ontdekt had.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik bedenk me opeens een item uit mijn jeugd, de thrillers van Sjöwall & Wahlöö. Nog meer mensen die deze lazen? Ik had de Bob Evers stukgelezen en wilde meer.
Dank u, dank u....je moet echt giga snel klikken om nog hoger te komen plus dat je dus alle vragen moet weten. 48-ste op ruim 5600 deelnemers is oké.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:00 schreef Eska het volgende:
Indrukwekkende cijfers, Kingstown.Maar toch gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:10 schreef Kingstown het volgende:
Even patsen met mijn mooie positie bij Per seconde wijzer:
[ afbeelding ]
Doen, doen! Leuk!quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:08 schreef Maes het volgende:
MazzelpikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en die krulspeldenarm kind...
Ik ga filmpie kijken ....
Oké. Zojuist ook maar eens even geprobeerd. En ik faal. Hard.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:06 schreef Kingstown het volgende:
Dank u, dank u....je moet echt giga snel klikken om nog hoger te komen plus dat je dus alle vragen moet weten. 48-ste op ruim 5600 deelnemers is oké.
Doe jij mee met dat programma heb toevallig gisteren gekeken..quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:10 schreef Kingstown het volgende:
Even patsen met mijn mooie positie bij Per seconde wijzer:
[ afbeelding ]
Ik word altijd nerveus van die spelletjesquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doen, doen! Leuk!
We kunnen zelfs een vriendenklassementje bijhouden (als 40 plussers onder elkaar)![]()
De eerste 3 rondes kun je alle tijd nemen, gewoon zorgen dat je er door komt. Pas bij de laatste (superronde) gaat het echt om de tijd en punten. Als het fout gaat in ronde 4 hoef je niet weer vanaf ronde 1 te beginnen, maar kun je zo vaak je wilt die superronde opnieuw beginnen.
Ik kijk morgen even, nu te sufquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doen, doen! Leuk!
We kunnen zelfs een vriendenklassementje bijhouden (als 40 plussers onder elkaar)![]()
De eerste 3 rondes kun je alle tijd nemen, gewoon zorgen dat je er door komt. Pas bij de laatste (superronde) gaat het echt om de tijd en punten. Als het fout gaat in ronde 4 hoef je niet weer vanaf ronde 1 te beginnen, maar kun je zo vaak je wilt die superronde opnieuw beginnen.
quote:Op zondag 18 september 2011 01:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klassementje denk ik nog even over na, ik kan namelijk niet tegen mijn verlies
Er zit een categorie tussen (sport) waar ik echt heel veel van weet en dat is ook de enige die ik speel. De andere 4 categorieën haal ik ook veel minder punten en sommige (kunst bijv.) kom ik ronde 1 amper door.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:57 schreef Eska het volgende:
[..]
Oké. Zojuist ook maar eens even geprobeerd. En ik faal. Hard.
Met terugwerkende kracht dus m'n gemeende waardering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |