quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Alleen naar concerten durf ik trouwens niet...Wel stoer dat jij dat wel doet, Bluezz
Sommige mensen gaan nu eenmaal niet graag alleen ergens naar toe.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik stap overal alleen op af hoor, al heb ik een relatie
Ik vind het juist een verademing om af en toe alleen weg te gaan. Helemaal met niemand rekening hoeven te houden. Heerlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
Sommige mensen gaan nu eenmaal niet graag alleen ergens naar toe.
Ik zal zelf ook nooit alleen op stap gaan of naar een concert.
Oh dat vind ik het probleem niet hoor, alleen dingen doen. Maar naar een concert.. dan vind ik het toch hetzelfde als Karina. Ben je helemaal hyperdepieper door de muziek, is er niemand met wie je het kunt delen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het juist een verademing om af en toe alleen weg te gaan. Helemaal met niemand rekening hoeven te houden. Heerlijk.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:13 schreef Koen66 het volgende:
Heyyy een nieuw topic
Ik dacht dat het later deze week beter weer zou gaan worden. Maar opeens niet meer dus
Is het ook maar ik ben niet iemand van het tegen iedereen aanlullen dus dan is alleen op stap gaan nogal saai.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het juist een verademing om af en toe alleen weg te gaan. Helemaal met niemand rekening hoeven te houden. Heerlijk.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:26 schreef Cat22 het volgende:
Maar Paarsbeestje: vanaf september heb jij ook verplichtingen thuis. Kun je niet meer naar concerten hoor!
quote:
Mag jij ook doen hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Doen! Ik zou ze overal spammen als ik jou was...
Mooi is dat he?quote:
Nee, maar nog wel naar een leuke vriendinquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi is dat he?![]()
Ben je toevallig nog op zoek naar een kitten?
Provinciaaltje... die zwartwitte met de brede streep is heel leuk!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi is dat he?![]()
Ben je toevallig nog op zoek naar een kitten?
Die heb ik helaas niet in de opvang.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee, maar nog wel naar een leuke vriendin
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet in de opvang.
Damnquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet in de opvang.
Weinig keus in dat geval.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oh nee! Je bent of een vrouw of een verwijfde vent blijkbaar!
Dan kies voor de beste optie.quote:
DAN KIES VOOR DE BESTE OPTIE.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zou ik me in de nesten werken met al die vrouwen hier.
Je houdt zeker niet van de Toppers hé ?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel alleen op stap (nou ja, de stad in), maar niet naar een concert, dat lijkt me zo saai, in je eentje. Ik wil graag kletsen met iemand over de muziek en zo.
That's my girl.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vrouw natuurlijk...uiteraard...vanzelfsprekend.
deze is wel leuk, ze kan ook pianospelen....quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee, maar nog wel naar een leuke vriendin
De enige leuke kat die ik ken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze is wel leuk, ze kan ook pianospelen....
Meestal wordt gekeken naar een onderwerp of thema wat aan het einde van het vorige deel langskwam. En soms is er een speciale gebeurtenis die roept om een naam SC.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef RVP67 het volgende:
Ik snap nooit hoe die slow chats aan hun topic titel komen.
Ben ik nu dom ?
Maru.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
De enige leuke kat die ik ken.
Ik heb ook een vrouw.quote:
Nou...ik weet toch wel een aantal verschillen hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
da's toch hetzelfdekat / vrouw what's the difference ...
ja... dat borsthaar heh...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nou...ik weet toch wel een aantal verschillen hoor
Dat was niet de richting waarin ik dacht....... of wil gaan denkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja... dat borsthaar heh...dat hebben wij dan weer niet ...
Oh nee? Ik heb wel eens een haar van een tepel van een vrouw getrokken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ja... dat borsthaar heh...dat hebben wij dan weer niet ...
Auwquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh nee? Ik heb wel eens een haar van een tepel van een vrouw getrokken.
wij gaan volgend jaar samen naar de TOPPERSquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je houdt zeker niet van de Toppers hé ?![]()
Ik had de vorige keer kaartjes toen Geerweer mee zou doen, kaartje van het Kruidvat
en ik dacht dat het voor twee personen was, want ik had die Griek zo aan zijn kop gezeurd
dat ie wel mee zou gaan, bleek het voor 1 persoon te zijn![]()
Kon ik natuurijk nog wel een kaartje gaan halen maar dan zit je niet bijelkaar,
hij blij![]()
Maar ik heel stoer, nah... ga ik wel alleen![]()
Tot op de dag zelf toen durfde ik niet meer want ik ben nog nooit bij een concert geweest
en dan de eerste keer in mijn eentjedurfde ik ineens meer, snel kaartje op
Markplaats gezet voor 15 euro, jah... ik dacht of ik kan hem in de vuilnisbak gooien
of of MP zetten.
Nog geen uur later werd ik gebeld ene H. woonde vlakbij zou hem meteen komen halen,
komt ie boven, keistoere vent om te zien todat ie ging pratenheel hoog stemmetje
was niet zo erg aan de telefoon, helemaal gekleed in wit en zilver want dat was de
''dresscode'' , echt leuke vent, helemaal gek op Geer, wel een half uur of langer staan lullen
in de gang en hij was zoooooooo blij met het kaartje dat hij me 20 euro gaf en hij vond
het lullig voor mij, maar als ik wilde mocht ik volgende keer met hem mee![]()
hij zei... nah... meid je hebt mijn emailadres, want hij had eerst gemaild en toen had
ik mijn tel nummer gegeven, dus toen zei hij nah.... meid gaan we volgende keer met
ze tweetjes [ afbeelding ]en ik zou het doen ook nog
maar ik ben zijn emailadres kwijt, ik denk dat ik me prima vermaakt zou hebben met die gast![]()
Geen hond in mijn omgeving die meewil, nah..... met heel veel tegenzin misschien wel maar
da's ook weer niks.
geef maar een gil als het je leuk lijkt dat ik mee ga en we slepen FANN ook gezellig mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Auw![]()
@FANN: Nee ik ben niet zo een Toppers fan, mijn zus wel, die is de laatste keer met haar dochter geweest, dolle pret gehad.
Ik ben wel van plan om eind deze maand naar de Uitmarkt te gaan, er is dan ook een Saturday Night Fever dansles (ik moet nog even de details opzoeken), dat lijkt me leuk om aan mee te doen.
Dan ga ik wel alleentenzij er hier nog belangstellenden zijn. Ik zag het toevallig in dit topic staan: Sunday night fever: Op zoek naar John Travolta
Ik wil ook wel mee naar de Toppersquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij gaan volgend jaar samen naar de TOPPERS![]()
![]()
Gaan we doen, leuk hoe meer hoe gezelliger..........quote:
Ik ga het in de gaten houden, wanneer het is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef maar een gil als het je leuk lijkt dat ik mee ga en we slepen FANN ook gezellig mee.
Ik had het kunnen weten !quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij gaan volgend jaar samen naar de TOPPERS![]()
![]()
Maar ik wil alleen als Geer er is hoor !quote:
eh...... en dat is? dansles? of gewoon kijken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef maar een gil als het je leuk lijkt dat ik mee ga en we slepen FANN ook gezellig mee.
ow...quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Fan, Goor is met de Toppers gestopt. Nee die Froger is een kwal
Zie hier Sunday night fever: Op zoek naar John Travoltaquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh...... en dat is? dansles? of gewoon kijken?
Gewoon plannen maken als ik er niet bij ben
Ah... ze gaan op zoek naar de nieuwe John Travolta dus gewoon lekker kijkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie hier Sunday night fever: Op zoek naar John Travolta
Dankjewel Heks...quote:
Ja die heb ik inderdaad in de slaapkamer hangen. Tegenover mijn bed.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... ik ga maar stoppen anders zit ik weer de hele nacht toepjes te kijken![]()
deze was nog voor Karina, die had je toch in de slaapkamer?
en toen zei ik nog dat ik hem geschilderd had...
deze toch?
hier hing hij bij mij ook nog in de slaapkamer daar is de muur grijs nu hangt ie in de woonkamer
tegen een rooie muur, lekker kleurig![]()
oke........ doeiiiiiiiiii ik ga aan het werk kijken of het vanavond wel wil lukken...
opzichter zei hij staat nog niet in het blaadje, en dan kunnen ze mijn woning renoveren verdienen ze alleen maar op, opzichter leuke vent legde de woorden in me mond bij wijze van, dat en dat moest ik zeggen en hij gaf nog een naam door maar die ben ik vergeten, maar morgen is hij er weer dus lach weer extra lief tegen hem, en de woningconsulente kent mij ook dus je weet maar nooit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik ga voor je duimen, maar woningen worden toch via Woningnet toegewezen? Kun je dan die woning wel krijgen?
nee zelfde woning als de mijne, alleen hiernaast is gerenoveert en keuken is achter geplaatst, ik ben nog de enigste die keuken voor heeft, heb lieve buuf beneden maar zij slaapt zeg maar onder mijn keuken, echt moet wel steeds rekening ermee houden vind ik niet erg maar toch, je weet maar nooit en wat ik net zei, heb de opzichter al mee nu zei nog.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat fijn Toverheks krijg je een gezinswoning of een flatje (misschien?) ik duim met je mee.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:08 schreef Toverheks het volgende:
gaan jullie voor me duimen, wacht op belletje van woningconsulente wil overstappen naar hiernaast die woning is helemaal gerenoveerd om te kwijlen zo mooi, open keuken etc. een hangende wc pot en nog veel en veel meer, met de opzichter gezellig zitten keuvelen en raden mij aan eens met haar contakt op te nemen, ohhh ben de hele middag al zenuwachtig, ga wel als het door gaat een stuk met de huur omhoog maar heb het er voor over, alles nieuw van stopcontakt tot deuren en een extra slaapkamer.......... dus duim met me mee............ ze gaat me morgen erover opbellen, ga niet zielig doen maar wil hem hebben, sloop ik schot van balkon er ff af en kan zo alles verhuizen..zucht echt he ben gewoon nerveus........ervan
nee doen ze niet zolang je er nog woond, nieuwe keuken ach dan moet het zo verrot wezen dat ze je misschien een nieuwe keuken geven, heb wc pot met een barstje erin, echt dat ik geen nieuwe krijg nee dan moet het er leeglopen, en mijn woning is goed onderhouden en verleden jaar cv gekregen ( moet ik wel 45 euro voor betalen per maand) maar ja cv is ideaal.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar komt je woning dan ook niet voor renovatie in aanmerking ?
ja ik zou terug gebeld worden door haar morgen, en de opzichter is morgen hier ook in renovatiewoning en die raden me het aan, ach ik lach lief en zet lekkere koffie zei 1 van de bouwvakkers tegen hem, dus je weet maar nooit, maar doen ze wel vaker hoor zoiets en hij staat nog niet in het blaadje zei hij dus hij adviseerde gelijk bellen en ze heet mevr **** die erover gaat. zegt ie toch niet voor niks lijkt mij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan zul je morgen wel bericht krijgen.
Jammer, als ze in 1 keer alles renoveren kost het ook nog eens een stuk minder. Ik heb in de laatste 15 jaar twee keer een collectieve renovatie gehad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee doen ze niet zolang je er nog woond, nieuwe keuken ach dan moet het zo verrot wezen dat ze je misschien een nieuwe keuken geven, heb wc pot met een barstje erin, echt dat ik geen nieuwe krijg nee dan moet het er leeglopen, en mijn woning is goed onderhouden en verleden jaar cv gekregen ( moet ik wel 45 euro voor betalen per maand) maar ja cv is ideaal.
Heks ik ga de hele nacht voor je legge duimenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:20 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ga afsluiten morgen gaan ze weer om 7 uur boren hiernaast dus wil klaar staan als de opzichter komt...........slaap lekker....
Bronquote:De AVRO Musical Sing-a-Long vormt ook dit jaar de afsluiting van de Uitmarkt op zondag 28 augustus. Frits Sissing en Kim-Lian van der Meij presenteren dit grootste meezing spektakel van het jaar.
De afgelopen weken kon je stemmen op jouw favoriete nummer en uitvoering. Bedankt voor je stem! Kijk zondag 28 augustus om 21:20 uur op Ned. 1 naar de Musical Sing-a-Long om te kijken of jouw favoriete nummer opnieuw wordt opgevoerd.
Diverse musicalartiesten, waaronder Noortje Herlaar, Brigitte Heitzer en William Spaaij zullen op 28 augustus nummers ten gehore brengen uit lopende musicals en musicals uit het komende theaterseizoen, zoals Miss Saigon, Ramses Shaffy, Saturday Night Fever, Zangeres zonder naam, Daddy Cool, Toon de musical en Zorro.
Zondag 28 augustus 2011, 21:20 uur, Nederland 1.
quote:@ms_chapel die gaan we doen voorafgaand aan en live in de uitz van musical Singalong, 28 aug, museumplein
Om dit probleem op te lossen kunnen we samen naar Pinkpop 2012 gaan, genoeg gespreksstof over muziek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
.....maar niet naar een concert, dat lijkt me zo saai, in je eentje. Ik wil graag kletsen met iemand over de muziek en zo.
ja hoor heb er ook geen problemen mee, net een emmertje met water en sop gebracht, ze zijn nieuwe ramen aan het inzetten nu.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Altijd gastvrij zijn Heksie..doen wij ook als de buitenschilders onze woning van de stichting moeten gaan verven krijgen ze tussen door paar keer koffie! tijdens de lunch en s'middags rond een uur of half 3.
Lijkt me perfect eiland om de medicinale eigenschappen van Cannabis te onderzoeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:15 schreef Kingstown het volgende:
Tip voor mensen die weer willen gaan studeren....ga naar Navassa!![]()
Studeren op onbewoond eiland mag
Er is iig geen rookverbod, dus je kunt op elke plek onderzoeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lijkt me perfect eiland om de medicinale eigenschappen van Cannabis te onderzoeken.
Het is ook een zelfstudie, komt goed uit daar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is iig geen rookverbod, dus je kunt op elke plek onderzoeken.
Leuk, helaas kan ik het geluid niet aanzetten hierquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Door Tong zit ik nu weer toepjes van Jiskefet te kijken![]()
Trusten allemaal !!!
Nee ze is inmiddels thuis moet wel 3x naar het St Radboudziekenhuis toe voor oefeningen in Nijmegen.. Gelukkig kan ze wel lopen alleen haar rechte hand is gevoelloos ze moet links leren schrijven. en haar mond beetje scheef . Ze moest geopereerd worden aan haar rechte oog en later schoot een bloed propje naar haar hersenen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:56 schreef Maes het volgende:
Hoi
Oef een hersenbloeding, dat is verschrikkelijk. Ligt ze nog in het ziekenhuis Haaibaaike?
ai...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Goedemorgen.. vanmiddag op zieken bezoek naar een jonge vrouw die hersenbloeding heeft gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |