Pete Burns?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:58 schreef Kingstown het volgende:
@ Karina (of iemand anders die het weet)
Wie was die gozer (muzikant?) die na talloze cosmetische operaties totaal verminkt door het leven gaat....we hebben het er een tijdje terug over gehad, maar kan me niet meer herinneren wie het was.
Heeft ook ooit nog schade vergoeding gekregen.
Nee dat is niet Kim Wilde maar wie is het wel??quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb m'n avatar verandert. Nog steeds iemand die denkt dat het Kim Wilde is of is het nu duidelijk dat ze het niet is?
Dit is gewoon zielig maar ook ieieuwquote:
Anja Huwe een jaartje of 30 geleden.quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee dat is niet Kim Wilde maar wie is het wel??
Dankjewel namens Regina en alle andere Circusbeessiesquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:33 schreef Maes het volgende:
Ik heb niet het filmpje gekeken (want ik ben een softie) maar wel de petitie getekend
gedaanquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is GEEN spam maar een oproepje of verzoekje![]()
De oudere en wijzere mensen hebben hier vast WEL begrip voor
kiek dat aapje nou dan![]()
kan toch niet..... teken die petitie dan eventjes![]()
Circussen geen vergunning meer nodig voor wilde dieren
Petitie getekendquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is GEEN spam maar een oproepje of verzoekje![]()
De oudere en wijzere mensen hebben hier vast WEL begrip voor
kiek dat aapje nou dan![]()
kan toch niet..... teken die petitie dan eventjes![]()
Circussen geen vergunning meer nodig voor wilde dieren
quote:Op zondag 11 september 2011 12:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maes, Toverheks en Haaibaaike, Top![]()
In november gaat de stichting WILDE DIEREN DE TENT UIT de petitie aanbieden aan staatssecretaris Bleker
dus alle handtekeningen zijn welkom!
ben bang dat ik mijzelf tegenkomquote:Op maandag 12 september 2011 15:59 schreef Kingstown het volgende:
Als je baalt van jezelf, vind dat je haar kut zit, alles uitzakt en je jezelf oud en lelijk voelt....ga dan naar deze site en je voelt je binnen no-time een stuk beter!![]()
http://loldutchpeople.tumblr.com/
Pagina's vol met medelanders die het nog slechter getroffen hebben.
Lol...wil je dan wel even zeggen wie en waar precies?quote:Op maandag 12 september 2011 16:22 schreef seasushi het volgende:
[..]
ben bang dat ik mijzelf tegenkom
Kleine troost, de Walmartpeople zijn NOG ergerquote:Op maandag 12 september 2011 15:59 schreef Kingstown het volgende:
Als je baalt van jezelf, vind dat je haar kut zit, alles uitzakt en je jezelf oud en lelijk voelt....ga dan naar deze site en je voelt je binnen no-time een stuk beter!![]()
http://loldutchpeople.tumblr.com/
Pagina's vol met medelanders die het nog slechter getroffen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |