SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Anonimity is a bliss
Hij kan mooi kok spelenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan, maar vip bus heeft geen achterbank, daar zit een keuken in..
1400 is krap hoor.. das 16 a 17 uur rijden minimaal..quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Deze week.
http://maps.google.nl/map(...)qMiAQ&mra=ls&t=h&z=6
Slechts 1400 km.
De meeste bussen hebben een koelkast bij ons.. Maar ik wil dan niet onze VIP bus mee hoor.. das een klein rothoek.. als het een beetje waait dan is het net een dweil over de weg..quote:
Dat doe ik wel dan eten jullie Hollanders ook een fatsoenlijk.quote:
Waarom wel? als we niet eens een meet houden in het binnenland?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Hey maar, even serieus, waarom doen we niet een keer een meet in het buitenland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik help je wel danquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat doe ik wel dan eten jullie Hollanders ook een fatsoenlijk.
Die houden we wel alleen je hebt ze allemaal gemist.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waarom wel? als we niet eens een meet houden in het binnenland?
Dat vind ik een plan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat doe ik wel dan eten jullie Hollanders ook een fatsoenlijk.
Ja, Sziget?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Hey maar, even serieus, waarom doen we niet een keer een meet in het buitenland?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:32 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga wel mee alleen ik hou niet van in tentjes slapenJE HAD DE KANS LUL JE HAD DE KANS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
toen kende ik jullie nog nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die houden we wel alleen je hebt ze allemaal gemist.
Ik ga wel mee alleen ik hou niet van in tentjes slapenfixed (de spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Waar baseer je dat laatste op?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waarom wel? als we niet eens een meet houden in het binnenland?
Ik ga wel mee alleen ik hou niet van in tentjes slapenSlapen in de touringcar jonge! Niks geen tentjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik ga wel mee alleen ik hou niet van in tentjes slapenDie tent is alleen maar voor decoratie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan tig tentjes in een cirkel en daar dan ook gewoon feesten met andere festivalgangers rond een kampvuur.![]()
Jij bent gemeen tegen maagden.quote:
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kunnen wij geen dealtje maken? Jij helpt mij er vanaf, jij wordt er financieel beter van
ik zal het in gedachte nemen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kunnen wij geen dealtje maken? Jij helpt mij er vanaf, jij wordt er financieel beter van
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
20 man, en dan 1 van de 3 superdeluxe bussen mee.. Ik zie het wel zitten
Roosmarijn was daar eergister ook, ze vroeg aan een van die mensen wat ze rookten en of ze ook even mocht. Vroeg ze of er ook drugs inzaten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
Ik krijg weer zin om de hele dag in dat ene tentje te liggen waar ze waterpijp roken en naar ambient luisteren.
Ja maar niet de goede.quote:
Alleen je werkgever misschien nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
20 man, en dan 1 van de 3 superdeluxe bussen mee.. Ik zie het wel zitten
Slapen in de touringcar want airco.. En dan mensen die jaloers zijn entree vragen voor de busquote:
Ik heb eerder gezegd jou ook als je single was geweest.quote:
Gewoon huren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Alleen je werkgever misschien nietmaar het is een leuk idee.
Als het echt moet?quote:
Als een collega die slechter met de bus om gaat dan ik, een bus mee krijgt voor z'n familie te vervoeren, dan krijg ik hem vast ook wel mee.. Natuurlijk moet er wel voor betaald worden.. Maar dat wordt geen normaal tarief dan.. En ik wordt er niet voor betaald..quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Alleen je werkgever misschien nietmaar het is een leuk idee.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Roosmarijn was daar eergister ook, ze vroeg aan een van die mensen wat ze rookten en of ze ook even mocht. Vroeg ze of er ook drugs inzaten.
Toen mocht ze niet meer.
Die mensen waren helemaal boos en verontwaardigt.
Als wij de enige twee op aarde waren en alle apen aids hebben, dan zou ik je doenquote:
Dat huren is het probleem niet, maar de toestand van de bus na zo'n festival misschien wel. Ik weet niet maar festivals zijn niet de schoonste plaatsen op deze wereld.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als wij de enige twee op aarde waren en alle apen aids hebben, dan zou ik je doen
Bij ons is het zo (wel een taxibusje) dat ik hem mee mag nemen tegen de dieselkosten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als een collega die slechter met de bus om gaat dan ik, een bus mee krijgt voor z'n familie te vervoeren, dan krijg ik hem vast ook wel mee.. Natuurlijk moet er wel voor betaald worden.. Maar dat wordt geen normaal tarief dan.. En ik wordt er niet voor betaald..
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef Snuf. het volgende:
Hongaarse chick volgens Google:
[ afbeelding ]
Gewoon even met z'n allen schoonmaken na afloop.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat huren is het probleem niet, maar de toestand van de bus na zo'n festival misschien wel. Ik weet niet maar festivals zijn niet de schoonste plaatsen op deze wereld.
Dayum!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef Snuf. het volgende:
Hongaarse chick volgens Google:
[ afbeelding ]
k, geregeld dus.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon even met z'n allen schoonmaken na afloop.
Ik denk toch wel dat ik hoger sta in rang danquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als wij de enige twee op aarde waren en alle apen aids hebben, dan zou ik je doen
Als ik m ook weer schoonmaak geen probleem hoor..quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat huren is het probleem niet, maar de toestand van de bus na zo'n festival misschien wel. Ik weet niet maar festivals zijn niet de schoonste plaatsen op deze wereld.
Hubba hubba.quote:
Zelfs ik sta hoger dan Herman.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat ik hoger sta in rang dan [ afbeelding ] in deze kwestie
Ik zal het eens navragen binnenkortquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij ons is het zo (wel een taxibusje) dat ik hem mee mag nemen tegen de dieselkosten.
Helaas wel ja.quote:
Nee man, gewoon luxe doen slapen in de aircoquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
En als er max 8 zijn roggel ik gewoon onze bus.
Alleen wat je zei, 9 of 10 dagen kan ie hem niet missen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal het eens navragen binnenkort
Die van ons heeft ook airco, moet je alleen wel het blok laten draaien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee man, gewoon luxe doen slapen in de airco
Passen daar toch nog 5 tandenborstels in?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:43 schreef Snuf. het volgende:
Mijn moeder heeft een Citroen C1, daar kunnen we met 2 man in. Misschien 5 als we proppen. Alleen dan kunnen er geen spullen meer mee behalve je tandenborstel
Vertel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb een duivels dilemma, echt duivels
Nou, dit is voor ons een rustige periode nu.. dus zou zomaar kunnenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen wat je zei, 9 of 10 dagen kan ie hem niet missen.
Mmm. Ik denk wel een stuk of 3 in ieder gevalquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Passen daar toch nog 5 tandenborstels in?
Devils trioquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Je wil het overduidelijk kwijt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik neig toch naar dit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee man, gewoon luxe doen slapen in de airco
Als je het niet gaat filmen dan zou ik het niet doen. Als je het wel gaat filmen zou ik het wel doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga naar lowlands, ik mag van naat met andere meisjes zoenen ("foto's en video's in zippy's op de mail graag") dus ik zou op lowlands met allemaal meisjes kunnen zoenen, maar ik weet niet of ik dat wel wil en/of moet doen...
Omdat dat een kutfestival is?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom gaan we niet met zn alle naar appelpop?
Je moet niks, als je het wil moet je het doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga naar lowlands, ik mag van naat met andere meisjes zoenen ("foto's en video's in zippy's op de mail graag") dus ik zou op lowlands met allemaal meisjes kunnen zoenen, maar ik weet niet of ik dat wel wil en/of moet doen...
Die bus draait bij ons gewoon minstens 6 dagen in de week.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, dit is voor ons een rustige periode nu.. dus zou zomaar kunnen
Das toch ook bijna?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom gaan we niet met zn alle naar appelpop?
Je moet dan naar een aparte camping.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
omdat ik daar geen slaap plek heb ?
Slaap overal, als ik maar moe genoeg ben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik in een bus minder slaap als op mijn eigen luchtbed.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik loop naar de keuken omdat ik een vork nodig heb.. Kom ik terug met m'n fless Bacardi Razz..
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik loop naar de keuken omdat ik een vork nodig heb.. Kom ik terug met m'n fless Bacardi Razz..
Mwah, en slapen is sowieso een beetje overrated.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Slaap overal, als ik maar moe genoeg ben.
doei meneer hansquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:48 schreef JJH het volgende:
Ik ga er trouwens even vantussen. Even opfrissen en ergens wat te eten roggelen.
Tot later.
Joah.. niet teveel drinken vandaag, morgen werken, maar een paar glaasjes kan best toch?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:48 schreef JJH het volgende:
Ik ga er trouwens even vantussen. Even opfrissen en ergens wat te eten roggelen.
Tot later.
Klinkt leuk alleen heb ik op zondag een meet met mijn familie maar das in de buurtquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Een meet op appelpop zou best leuk zijn
datum: 9 en 10 september
kosten festival: gratis
waar: waalkade tiel
Line up
• Caro Emerald
• Che Sudaka
• Dazzled Kid
• De Staat
• Delain
• DeWolff
• Di-Rect
• Go Back To The Zoo
• Golden Earring
• Handsome Poets
• Jacqueline Govaert
• Kane
• Krystl
• Lola Kite
• Mama’s Gun
• Next Best Band
• Nymeria
• Scarlet Mae
• Shaking Godspeed
• Shamrock
• The Baseballs
• The Kik
• The Opposites
• The Tunes
• Tim Knol
• Tringgerfinger
Overnachtingskosten: 10 euro p.p.p.n op camping zennewijnen
Idee?
OH MIJN GOD 1 DAG DAAR VOOR BEN IK JARIG!!!!!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Line up
• Caro Emerald
• Che Sudaka
• Dazzled Kid
• De Staat
• Delain
• DeWolff
• Di-Rect
• Go Back To The Zoo
• Golden Earring
• Handsome Poets
• Jacqueline Govaert
• Kane
• Krystl
• Lola Kite
• Mama’s Gun
• Next Best Band
• Nymeria
• Scarlet Mae
• Shaking Godspeed
• Shamrock
• The Baseballs
• The Kik
• The Opposites
• The Tunes
• Tim Knol
• Tringgerfinger
Idee?
Ik zit zo in tiel dus ik kan best overnachters hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Line up
• Caro Emerald
• Che Sudaka
• Dazzled Kid
• De Staat
• Delain
• DeWolff
• Di-Rect
• Go Back To The Zoo
• Golden Earring
• Handsome Poets
• Jacqueline Govaert
• Kane
• Krystl
• Lola Kite
• Mama’s Gun
• Next Best Band
• Nymeria
• Scarlet Mae
• Shaking Godspeed
• Shamrock
• The Baseballs
• The Kik
• The Opposites
• The Tunes
• Tim Knol
• Tringgerfinger
Idee?
Jij noemt een afspraak met je familie een meet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Klinkt leuk alleen heb ik op zondag een meet met mijn familie maar das in de buurt
Alleen is de hele set waardeloos![]()
Ik vind dat een goede generale voor Sizget.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Line up
• Caro Emerald
• Che Sudaka
• Dazzled Kid
• De Staat
• Delain
• DeWolff
• Di-Rect
• Go Back To The Zoo
• Golden Earring
• Handsome Poets
• Jacqueline Govaert
• Kane
• Krystl
• Lola Kite
• Mama’s Gun
• Next Best Band
• Nymeria
• Scarlet Mae
• Shaking Godspeed
• Shamrock
• The Baseballs
• The Kik
• The Opposites
• The Tunes
• Tim Knol
• Tringgerfinger
Idee?
Nou jep , neven nichten heel groot gebeuren 150 mensen aanwezigquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij noemt een afspraak met je familie een meet?![]()
Ik heb heul geen tentquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik dacht eerder dat het ook best leuk was als we gewoon met zn alle op die camping zouden gaan
Oh op die manier ja dan kan je het nog wel een meet noemen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou jep , neven nichten heel groot gebeuren 150 mensen aanwezig![]()
![]()
Alle aanhang van aanhang. noem het maar is er
Ik kan nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik dacht eerder dat het ook best leuk was als we gewoon met zn alle op die camping zouden gaan
Ik wil niet bij zomaar iemand in de tent.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat er zat andere zijn die dat wel hebben
Gewoon een chick hosselen en dan bij haar in de tent.quote:
Vallen wij zo enorm tegen?quote:
Meeten niet meten.quote:
Wat is die datum in je sig?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
not really
[..]
Ik heb jou niet eens gezien
Stuk voor stuk allemaal knappe kerels en damesquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
not really
[..]
Ik ben een neger en ik heb honger.quote:
Dan al?!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
krijgt zo een signaal over 5 min
Oh. Dan heb je wel wat gemist.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
not really
[..]
Krengquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh wacht, ik had het tegen jou. In dat geval
fap fap fap fap
EN OPRAH STOPT DANquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is zo waar want dan ben ik 1 dag 18
Jaah, weet ikquote:
WHO CARES?quote:
wat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:57 schreef Snuf. het volgende:
Tevens mocht je mijn zusje willen hosselen, ze is nog 1 nacht op Texel
Die is zeker pas 14?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:57 schreef Snuf. het volgende:
Tevens mocht je mijn zusje willen hosselen, ze is nog 1 nacht op Texel
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok, ik moet leren mixen, teveel Bacardi in m'n glas
Live gezienquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, weet ik
Oeh, Omnia.. liefde voor de DJ omdat ie Omnia kent![]()
Ik ken een meisje dat zo heet.quote:
Ik een aantal keer, ook bij hun " thuis" in Utrechtquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Live gezienmaarja wie niet
Puur wordt 'm niet denk ik.. 32%quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
telkens een beetje fris bijmixen dus. Of puur leren drinken
Whisky drink je toch ook puurquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Puur wordt 'm niet denk ik.. 32%
Ik gooi ook steeds fris bij.. Maar ik heb een beperkte voorraad fanta
Valt nog net in mijn leeftijdsgrens.quote:
Heerlijk met Punkrock op de achtergrondquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn berg strijkwerk wegwerken![]()
Ah dan heb je misschien wel iets gemist. Whisky is echt wel lekker op zijn tijd of een goede cognac.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit aangeraakt
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ah dan heb je misschien wel iets gemist. Whisky is echt wel lekker op zijn tijd of een goede cognac.
Ik ga em aanzettenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heerlijk met Punkrock op de achtergrond
We hebben sowieso een plannende Faye en een Strijkende Lolaquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:15 schreef cablegunmaster het volgende:
Daarnaast het is een compliment op dit soort muziek kan je goed werken.
Robdriessen is daar goed inquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Alsof ik zo goed dingen aan elkaar kan lullenGewoon doen
.
MUHAHAHAquote:
Hahaquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Shht![]()
Zal de drank van gisteren nog zijn
ik heb nog niks op vandaagquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha(samen met die van vandaag erbij
)
Jaah, hmm en dan draaien.. Dat wordt op tijd slapenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha(samen met die van vandaag erbij
)
Dank dankquote:
Iron Maiden of Black Sabbath..quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Origineel was toch van een ander?Namelijk black sabbath?
![]()
[ afbeelding ]
Black Sabbathquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Origineel was toch van een ander?Namelijk black sabbath?
![]()
[ afbeelding ]
Omdat er soms tussen de nummers wat stilte zit.quote:
Mjah, ik zit ondertussen wat anders te doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat er soms tussen de nummers wat stilte zit.
Hahaha... kan ik me voorstellen als het zo rustig is hier.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik zit ondertussen wat anders te doen
fappen doe je maar in je eigen tijdquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik zit ondertussen wat anders te doen
Hahahaha...... dit is toch ook zijn eigen tijd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fappen doe je maar in je eigen tijd
Weggelopen..quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahaha... kan ik me voorstellen als het zo rustig is hier.
Waar is iedereen?
Ja hallo, en dat lekkers in KPD danquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fappen doe je maar in je eigen tijd
En dat, dit is m'n eigen tijd, geen betalingen enzo..quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahahaha...... dit is toch ook zijn eigen tijd.
Trouwens..... haaaaaaaa Knetter!
haai.. ik ben niet echt in het topicquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahahaha...... dit is toch ook zijn eigen tijd.
Trouwens..... haaaaaaaa Knetter!
Beterschap!quote:
Kusje op je keel.quote:
komt wel goedquote:
Jouwne overleden?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil een keer een joe cocker uurtje doen
en morgen een nieuwe headset kopen.. ik mis praten op den radio
griepje....quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Beterschap!![]()
Griepje of naweeen van de cocktailparty?
quote:
HALLO!quote:
Doet het eens uitzieken in bed dan. En niet allemaal rondlopen!quote:
ja ik ga zo weer richting bed, maar moest even wat anders doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Doet het eens uitzieken in bed dan. En niet allemaal rondlopen!
doodvermoord tijdens de meetquote:
Oh wat stom.. Jammer @ stukgegaan..quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doodvermoord tijdens de meet
en mijn dure die pakt sam niet
en ik ben arm dus moet eerst bij broertje schooien om geld
ja koelkast zou mij daar toen mee helpen.. paar keer gevraagd.. had nooit tijd.. dus tja.. pech dan maar ding van 30 voor de katsekut gekochtquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh wat stom.. Jammer @ stukgegaan..
Die dure.. dat is die je bij Koelkast gekocht hebt toen?
Als je naar het rooster kijkt, zie je dat dat niet het geval is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ewa bitchesssss, staat het rooster al vol voor vanavond ?
Nja vaak staan er ook nog dingen van vorige week op...quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je naar het rooster kijkt, zie je dat dat niet het geval is.
Dat is dan een "vaste" show..quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja vaak staan er ook nog dingen van vorige week op...
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb de Bacardi maar weer in de koelkast gezet, ik kom nu al niet meer uit m'n woorden
Was niet echt nuchter blijkbaar en dan bij drinken werkt nietquote:
Sorry meneer Melting, ik zal volgende keer urineren zeggen.quote:
Buitenland?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry meneer Melting, ik zal volgende keer urineren zeggen.
Dus nog geen buitenlandquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 stapje en je staat in Belgie!
Slaap lekker en morgen weer gezond op!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
ja ik duik weer me bedje in
Lekker gooische vrouwen kijken
Tot morgen
Truste, ik kom er over 50 minuten wel bijquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
ja ik duik weer me bedje in
Lekker gooische vrouwen kijken
Tot morgen
Als jij 16 wordt mag je ook een keer naar een concertquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
er was gister keiharde metal in Leeuwarden
quote:
Das easypeasy man!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:15 schreef Melting het volgende:
Jofu.... kun je de tekst die het publiek zingt hier even posten, zodat ik mee kan zingen.
Opzouten, ik draai goeie muziek!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil jullie alsnog uitnodigen voor TV SC, overtreders, red mijn vakantie en reportage kijken met zn allen!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |