Ik neig toch naar dit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee man, gewoon luxe doen slapen in de airco
Als je het niet gaat filmen dan zou ik het niet doen. Als je het wel gaat filmen zou ik het wel doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga naar lowlands, ik mag van naat met andere meisjes zoenen ("foto's en video's in zippy's op de mail graag") dus ik zou op lowlands met allemaal meisjes kunnen zoenen, maar ik weet niet of ik dat wel wil en/of moet doen...
Omdat dat een kutfestival is?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom gaan we niet met zn alle naar appelpop?
Je moet niks, als je het wil moet je het doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga naar lowlands, ik mag van naat met andere meisjes zoenen ("foto's en video's in zippy's op de mail graag") dus ik zou op lowlands met allemaal meisjes kunnen zoenen, maar ik weet niet of ik dat wel wil en/of moet doen...
Die bus draait bij ons gewoon minstens 6 dagen in de week.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, dit is voor ons een rustige periode nu.. dus zou zomaar kunnen
Das toch ook bijna?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom gaan we niet met zn alle naar appelpop?
Je moet dan naar een aparte camping.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
omdat ik daar geen slaap plek heb ?
Slaap overal, als ik maar moe genoeg ben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik in een bus minder slaap als op mijn eigen luchtbed.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik loop naar de keuken omdat ik een vork nodig heb.. Kom ik terug met m'n fless Bacardi Razz..
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik loop naar de keuken omdat ik een vork nodig heb.. Kom ik terug met m'n fless Bacardi Razz..
Mwah, en slapen is sowieso een beetje overrated.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Slaap overal, als ik maar moe genoeg ben.
doei meneer hansquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:48 schreef JJH het volgende:
Ik ga er trouwens even vantussen. Even opfrissen en ergens wat te eten roggelen.
Tot later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |