Als een collega die slechter met de bus om gaat dan ik, een bus mee krijgt voor z'n familie te vervoeren, dan krijg ik hem vast ook wel mee.. Natuurlijk moet er wel voor betaald worden.. Maar dat wordt geen normaal tarief dan.. En ik wordt er niet voor betaald..quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Alleen je werkgever misschien nietmaar het is een leuk idee.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Roosmarijn was daar eergister ook, ze vroeg aan een van die mensen wat ze rookten en of ze ook even mocht. Vroeg ze of er ook drugs inzaten.
Toen mocht ze niet meer.
Die mensen waren helemaal boos en verontwaardigt.
Als wij de enige twee op aarde waren en alle apen aids hebben, dan zou ik je doenquote:
Dat huren is het probleem niet, maar de toestand van de bus na zo'n festival misschien wel. Ik weet niet maar festivals zijn niet de schoonste plaatsen op deze wereld.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als wij de enige twee op aarde waren en alle apen aids hebben, dan zou ik je doen
Bij ons is het zo (wel een taxibusje) dat ik hem mee mag nemen tegen de dieselkosten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als een collega die slechter met de bus om gaat dan ik, een bus mee krijgt voor z'n familie te vervoeren, dan krijg ik hem vast ook wel mee.. Natuurlijk moet er wel voor betaald worden.. Maar dat wordt geen normaal tarief dan.. En ik wordt er niet voor betaald..
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef Snuf. het volgende:
Hongaarse chick volgens Google:
[ afbeelding ]
Gewoon even met z'n allen schoonmaken na afloop.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat huren is het probleem niet, maar de toestand van de bus na zo'n festival misschien wel. Ik weet niet maar festivals zijn niet de schoonste plaatsen op deze wereld.
Dayum!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef Snuf. het volgende:
Hongaarse chick volgens Google:
[ afbeelding ]
k, geregeld dus.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon even met z'n allen schoonmaken na afloop.
Ik denk toch wel dat ik hoger sta in rang danquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als wij de enige twee op aarde waren en alle apen aids hebben, dan zou ik je doen
Als ik m ook weer schoonmaak geen probleem hoor..quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat huren is het probleem niet, maar de toestand van de bus na zo'n festival misschien wel. Ik weet niet maar festivals zijn niet de schoonste plaatsen op deze wereld.
Hubba hubba.quote:
Zelfs ik sta hoger dan Herman.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat ik hoger sta in rang dan [ afbeelding ] in deze kwestie
Ik zal het eens navragen binnenkortquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij ons is het zo (wel een taxibusje) dat ik hem mee mag nemen tegen de dieselkosten.
Helaas wel ja.quote:
Nee man, gewoon luxe doen slapen in de aircoquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
En als er max 8 zijn roggel ik gewoon onze bus.
Alleen wat je zei, 9 of 10 dagen kan ie hem niet missen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal het eens navragen binnenkort
Die van ons heeft ook airco, moet je alleen wel het blok laten draaien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee man, gewoon luxe doen slapen in de airco
Passen daar toch nog 5 tandenborstels in?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:43 schreef Snuf. het volgende:
Mijn moeder heeft een Citroen C1, daar kunnen we met 2 man in. Misschien 5 als we proppen. Alleen dan kunnen er geen spullen meer mee behalve je tandenborstel
Vertel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb een duivels dilemma, echt duivels
Nou, dit is voor ons een rustige periode nu.. dus zou zomaar kunnenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen wat je zei, 9 of 10 dagen kan ie hem niet missen.
Mmm. Ik denk wel een stuk of 3 in ieder gevalquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Passen daar toch nog 5 tandenborstels in?
Devils trioquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Je wil het overduidelijk kwijt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |