Iron Maiden of Black Sabbath..quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Origineel was toch van een ander?Namelijk black sabbath?
![]()
[ afbeelding ]
Black Sabbathquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Origineel was toch van een ander?Namelijk black sabbath?
![]()
[ afbeelding ]
Omdat er soms tussen de nummers wat stilte zit.quote:
Mjah, ik zit ondertussen wat anders te doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat er soms tussen de nummers wat stilte zit.
Hahaha... kan ik me voorstellen als het zo rustig is hier.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik zit ondertussen wat anders te doen
fappen doe je maar in je eigen tijdquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik zit ondertussen wat anders te doen
Hahahaha...... dit is toch ook zijn eigen tijd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fappen doe je maar in je eigen tijd
Weggelopen..quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahaha... kan ik me voorstellen als het zo rustig is hier.
Waar is iedereen?
Ja hallo, en dat lekkers in KPD danquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fappen doe je maar in je eigen tijd
En dat, dit is m'n eigen tijd, geen betalingen enzo..quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahahaha...... dit is toch ook zijn eigen tijd.
Trouwens..... haaaaaaaa Knetter!
haai.. ik ben niet echt in het topicquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahahaha...... dit is toch ook zijn eigen tijd.
Trouwens..... haaaaaaaa Knetter!
Beterschap!quote:
Kusje op je keel.quote:
komt wel goedquote:
Jouwne overleden?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil een keer een joe cocker uurtje doen
en morgen een nieuwe headset kopen.. ik mis praten op den radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |