Dat is altijd even wennen! Zijn er al dingen voor school deze week dan? Dat is vroeg!quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Half ziek maar beekse bergen was toch wel leukmeteen afgezet in tilburg centraal en nu met de trein naar mn kamer in den bosch
Voor t eerst slapen in mn nieuwe kamer
ik ben me van geen kwaad bewust?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
zit je ook niet mee de laatste tijd, als ik dit topic een beetje volg...
Kut is dat hequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:25 schreef Yuki het volgende:
Ik baal echt als een stekker op dit moment.
Hoe kan een dag ZO goed zijn, en één dingetje me binnen 5 minuten tot tranen brengen?
Nee geen school, gewoon beetje contacten onderhouden met m'n huisgenotenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is altijd even wennen! Zijn er al dingen voor school deze week dan? Dat is vroeg!
Wat heb je (mogelijk)? (mits je dit wilt vertellen natuurlijk)quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
Morgen maar weer naar de huisarts. En ik hoop zo dat de neuroloog woensdag nog iets weet. En dan geen operatie
Een hernia. En het ging vrij goed. Tot ik een mri kreeg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:20 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wat heb je (mogelijk)? (mits je dit wilt vertellen natuurlijk)
quote:
Nogal jaquote:
Gaat weerquote:
De gemiddelde FOK!-er.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:45 schreef BBQSausage het volgende:
Nou, ik voel me best lui op dit moment.
Vreselijk...quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zit je lekker chill san andreas te spelen op je oldskool ps2 in je nieuwe kamer, komt een ventje van enexis de stroom controleren en gooit ie tijdelijk de stroom eraf
Goeiendag, wat een aandachtshoer ben je toch ook af en toe zegquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:26 schreef Høken het volgende:
Godverredomme! Pols na anderhalve week nog steeds dik, en 't lijkt gewoon alsof m'n hand scheef op m'n arm staat
Hoe kan dat nouquote:
begint te komen hoor. Moet even wennen allemaalquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Geniet er nou maar van!
OT: Mja, dubbel.
Dank jequote:Op maandag 15 augustus 2011 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goeiendag, wat een aandachtshoer ben je toch ook af en toe zeg
En nu moeten we zeker allemaal zeggen: "Ohjeee, nou dat is niet goed hoor, misschien moet je maar eens naar de dokter?![]()
![]()
"
Waarop jij dan dapper antwoordt: "Ach, het doet niet zoveel pijn, ik bijt wel even door" ?
dim jij eensquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En nu moeten we zeker allemaal zeggen: "Ohjeee, nou dat is niet goed hoor, misschien moet je maar eens naar de dokter?![]()
![]()
"
Waarop jij dan dapper antwoordt: "Ach, het doet niet zoveel pijn, ik bijt wel even door" ?
Vraag ik dan of je er op wil reageren? Neuuuh, dacht het niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
"
Ga een praatje maken dan !quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
dim jij eens
OT: on my way home in de trein. Even verderop zit een schattig meisje met vriendinnen, maar ze is knap
Zijn altijd de leukere treinreisjes
nee, heb ik de ballen niet voor in m'n eentjequote:
en daar drink je dan nog n fles wijn bij??? je weet dat je geen alcohol mag combineren met AB? misschien dat je daar last van hebt ipv bijwerkingenquote:Op maandag 15 augustus 2011 03:19 schreef Mishu het volgende:
Ik ben doodziek van de antibiotica medicijnen nu![]()
Morgen pillen tegen de bijwerkingen vragen denk ik![]()
Bij deze mocht het wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:54 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
en daar drink je dan nog n fles wijn bij??? je weet dat je geen alcohol mag combineren met AB? misschien dat je daar last van hebt ipv bijwerkingen![]()
OT: wel ok eigenlijk
Zit niet zo te katten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
"
Schelden lijkt me gewoon niet nodig, lost ook vrij weinig op... vandaarquote:
Bij de meeste AB´s is drank volgens mij ook geen probleem, maar met een ontsteking heeft je lever sowieso wel wat beters te doen dan alcohol afbreken lijkt me.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:54 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
en daar drink je dan nog n fles wijn bij??? je weet dat je geen alcohol mag combineren met AB? misschien dat je daar last van hebt ipv bijwerkingen![]()
OT: wel ok eigenlijk
Open een topic op R&P?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:48 schreef Mishu het volgende:
In het kader van mijn mislukte contactforum topic, zijn er hier mensen die het leuk lijkt om eens een R&P meet te houden?
Met mensen die al je stomme dingen weten![]()
![]()
Topic is geopendquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Open een topic op R&P?Sounds like a plan to me.
Werken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:05 schreef pgrferrari het volgende:
Kut.
Onzekerheid over de toekomst.
Ik wil graag een opleiding gaan volgen maar daar krijg ik geen stufi voor.
Dus wat moet ik gdv nu.
Moe? Nu moet ik zeker zeggen ''slaap lekker'' waarop jij zegt, ''mwahhh ik kan het ook wel zonder jouw slaapwensen''..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:09 schreef Høken het volgende:
Moe. Of mag ik dat hier ook al niet meer posten?Trusten luitjes.
Lenen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:05 schreef pgrferrari het volgende:
Kut.
Onzekerheid over de toekomst.
Ik wil graag een opleiding gaan volgen maar daar krijg ik geen stufi voor.
Dus wat moet ik gdv nu.
Vaak is er een vervangend artsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Alsof ik elk moment kan ontploffen. En niet omdat ik teveel gegeten heb.
En natuurlijk is mijn huisarts nog 3 weken op vakantie.![]()
Nouja, het zal wel.
Alleen voor spoed. Hoewel je dit ook wel spoed zou kunnen noemen, want ik lig regelmatig krom van de pijn ...quote:
Bij ons wordt het spreekuur gewoon vervangen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen voor spoed. Hoewel je dit ook wel spoed zou kunnen noemen, want ik lig regelmatig krom van de pijn ...
Hier niet. De andere artsen nemen het alleen over in geval van spoed. Met andere klachten moet men dus minstens 3 weken wachten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij ons wordt het spreekuur gewoon vervangen.
Ik heb last van lucht op plekken in m'n lichaam waar dat niet hoort, en het wil er niet uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:17 schreef cablegunmaster het volgende:
Aspirine's genomen?
en daarnaast als het echt gigantische kramp is in je buik probeer op je rug te liggen en je te masseren op de plek waar het pijn doet.
soms wil dat helpen. en mocht het echt te erg zijn bel een nood lijn
/ familie.
Dat is echt kut. Kan je je dan niet inschrijven bij een andere praktijk waar ze dat wel hebben?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hier niet. De andere artsen nemen het alleen over in geval van spoed. Met andere klachten moet men dus minstens 3 weken wachten.
Maar deze is zo lekker dichtbij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is echt kut. Kan je je dan niet inschrijven bij een andere praktijk waar ze dat wel hebben?
Ja dan valt het onder spoed, maar ik vind het wel een rare werkwijze hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar deze is zo lekker dichtbij.
Als dit nog een tijdje aanhoudt, vind ik dat dit onder spoed valt.
Ik bedoel, regelmatig krom liggen van de pijn ...
Maar ik hoop dat het niet zover hoeft te komen.
Deflatine al geprobeerd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hier niet. De andere artsen nemen het alleen over in geval van spoed. Met andere klachten moet men dus minstens 3 weken wachten.
[..]
Ik heb last van lucht op plekken in m'n lichaam waar dat niet hoort, en het wil er niet uit.
En dat doet behoorlijk veel pijn. Wel vreemd eigenlijk, want het is gewoon lucht.
Ik heb nog geen pijnstillers genomen. Dat probeer ik zo lang mogelijk uit te stellen.
Dat heb ik niet in huis ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:19 schreef Mishu het volgende:
[..]
Deflatine al geprobeerd?
Iedereen heeft hier lichamelijke klachten en moet/wilt naar de dokter trouwens
Mja, je kan wel elke dag gaan posten dat alles op rolletjes loopt maar dat gaat voor jezelf ook op den duur wat eentonig worden denk ik zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in huis ...
Het lijkt hier wel een bejaardentehuis. Inderdaad veel mensen met lichamelijke klachten, maar de mensen met psychische klachten zitten ook allemaal in een rotperiode.
Je zou bijna rollators gaan uitdelen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moe? Nu moet ik zeker zeggen ''slaap lekker'' waarop jij zegt, ''mwahhh ik kan het ook wel zonder jouw slaapwensen''..
en hoe ist met je steken in je hart afgelopen? Of was jij dat niet? Viel me op omdat ik het de dag ervoor gepost had dat ik daar last van had.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:58 schreef Høken het volgende:
[..]....
Nog steeds moe ! Maar dat gaat wel weer over, straks even langs 't ziekenhuis met m'n pols.
Oh dat heb ik nog steeds af en toe, maar niet zo vaak meer dus ik maak me er geen zorgen om.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en hoe ist met je steken in je hart afgelopen? Of was jij dat niet? Viel me op omdat ik het de dag ervoor gepost had dat ik daar last van had.
LEUK!!!quote:
Lekker relaxed toch zo'n dagje thuis?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:09 schreef Mpj het volgende:
Saai, de eerste dag in de vakantie dat ik helemaal niks doe en in mijn joggingbroek thuis zit. Mijn nieuwe Mac Air aan het uitproberen maar vind het wel erg ingewikkeld allemaal.
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:18 schreef Ensemble het volgende:
Het gaat eindelijk weer de goede kant op.
Beter! :-)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:47 schreef cafpow het volgende:
wel goed, wel erg moe. maar goed, nieuwe router staat en werkt en ik heb weer internet
Good for youquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Beter. Huisarts is gelukkig niet nodig.*juicht*
Ja kan ik lekker gaan klussen en mijn eigen plekje maken! :dquote:
Balen man.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oh, gaat m'n ex nog wat dichter bij me wonen met d'r vriend
Flikker toch gewoon op uit die buurt en ga ergens anders het land in joh!
Hmm herkenbaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oh, gaat m'n ex nog wat dichter bij me wonen met d'r vriend
Flikker toch gewoon op uit die buurt en ga ergens anders het land in joh!
Heb je daar een pasklare methode voor dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef Mishu het volgende:
Ik moet weer even aan m'n stabiliteit werken maar dat komt goed.
Meestal is het een oplopend proces waarbij ik de vernedering van een vorige liefde weer vergeet en me meer op mezelf begin te focussen en op het genieten van de wereld op zich.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je daar een pasklare methode voor dan?
En aangezien je net in die stad begint heb je natuurlijk weinig alternatieven? Ken je er geen mensen die je niet aan hun herinneren?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Meestal is het een oplopend proces waarbij ik de vernedering van een vorige liefde weer vergeet en me meer op mezelf begin te focussen en op het genieten van de wereld op zich.
Helaas heb ik de neiging me er soms aan te herinneren dat zij hem heeft en dat haar leven vergeleken met mij momenteel drie keer zo goed is. Wat niet zo gek is gezien ik net in deze stad begin.
Maar het feit dat zij hem heeft en hier vrienden heeft en tot bepaalde clicks behoort, it's killing me sometimes. Ergens beginnen is moeilijk. Het is nog 6x zo moeilijk als je vanuit oud zeer een chick hebt waarmee je je steeds mee vergelijkt.
Daar krijg ik stress van, dat komt er uit -> en dan ben ik weer bij het begin.
Ik moet me gewoon op positieve dingen focussen. Er komen heus ook veel positieve dingen aan.
He, herkenbaar verhaaltje ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Meestal is het een oplopend proces waarbij ik de vernedering van een vorige liefde weer vergeet en me meer op mezelf begin te focussen en op het genieten van de wereld op zich.
Helaas heb ik de neiging me er soms aan te herinneren dat zij hem heeft en dat haar leven vergeleken met mij momenteel drie keer zo goed is. Wat niet zo gek is gezien ik net in deze stad begin.
-knip-
Succes, ben je nog enigszins mobiel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
Morgen neuroloog, wordt nog leuk om daar te komen
Nog niet echt heel veel, ik ga ook een studie volgen waarbij ik vermoed dat ik hem wel tegen zal komen eens. Maarja daar moet ik dan maar mee dealen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En aangezien je net in die stad begint heb je natuurlijk weinig alternatieven? Ken je er geen mensen die je niet aan hun herinneren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud is dat oud zeer eigenlijk? Klinkt nog wel redelijk vers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nog niet echt heel veel, ik ga ook een studie volgen waarbij ik vermoed dat ik hem wel tegen zal komen eens. Maarja daar moet ik dan maar mee dealen.
Ik moet gewoon van het gevoel afkomen dat ik degene ben geweest die met niks is geëindigd want dat wekt boosheid op bij mij. En uiteindelijk heb ik daar zelf alleen maar het meest last van.
Zo van: mij overkomt ook nooit iets goeds en zij hebben het allemaal zo makkelijk bla bla. Wat waarschijnlijk zo is maar shit, ik moet gewoon verder en dan m'n eigen geluk creëren. Verder gaan enzo. Hoe pijnlijk het ook nog steeds is dat ik hem nooit zal krijgen enzo bla.
Ehm tja 1 of 2 maanden. Dus op zich wel vers ja maar soms voelt het juist weer ver weg omdat ik mezelf dwing om verder te gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoe oud is dat oud zeer eigenlijk? Klinkt nog wel redelijk vers.
OT: koppijn, zo maar douchen en slapen.
Sssshtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ben je nu verliefd op die hufter uit dat punkbandje of wat?
Zolang ik niet meer dan 5 meter hoef te lopen gaat het prima. Fietsen gaat wel veel beter. Dus ik ga met de fiets. Na 100 meter opgevouwen in een auto zit ik te janken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Succes, ben je nog enigszins mobiel?
Hou het warm, dat helpt redelijk goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:26 schreef Axel1988 het volgende:
*Heeft enorme pijn in de rug en baalt dat hij zichzelf daar niet kan masseren.
Bedankt voor de tip. Zo eens een warme douche nemen; doet vaak ook goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hou het warm, dat helpt redelijk goed.
Handje helpen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:26 schreef Axel1988 het volgende:
*Heeft enorme pijn in de rug en baalt dat hij zichzelf daar niet kan masseren.
Afkikverschijnselen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:50 schreef kedge het volgende:
Ik voel me kut omdat ik mn telefoon vergeten ben
totdat hun korte batterijduur overi s.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:09 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn we ook veels te afhankelijk van die dingen, en kunnen ze ook bijna alles...
Je moet ze idd wel elke dag weer opladen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
totdat hun korte batterijduur overi s.
Vertelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:26 schreef Lastpost het volgende:
Zucht, wat een omslachtig gedoe zeg allemaal m.b.t ov-kaarten.
*hugs*quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet eens ophouden met geloven dat mensen kunnen veranderen.
Het komt wel goed schatjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:41 schreef minthy het volgende:
Flinke dip... Kan me ook bijna nergens meer toe zetten, word gek van mezelf.
Over 2 weken zou/ga ik weer met het volgende studiejaar (deeltijd) beginnen, ik heb me nog niet eens ingeschreven![]()
Twijfel![]()
Veel plezier yuks!quote:
Nee hier is het lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben dit land helemaal zat. Nog even en weer terug naar Nederland.
Het is dat ik ga verhuizen, anders zou ik graag met je ruilen als jij nu geen regen en kou hebtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier = Nederland?
Omg ik verlang naar de regen, de kou, alles.
Hitte alom hierrrr. 40-50 graden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is dat ik ga verhuizen, anders zou ik graag met je ruilen als jij nu geen regen en kou hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |